pijn gedaan

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di dec 21, 2004 8:16 pm

hoi
daar juist hing onze wendigo onderste boven vast aan 1 van ons opvangkooien, met zijn "spel" na eenkele minuten zag ik eindelijk dat er iets niet ok was en verloste hem uit zijn genante situatie, dit duurde zolang omdat hij geen kik gaf de dommerik.Nu zijn "spel" was aant bloeden en sloeg alle kleuren uit!
dan maar een doekje met koud water er opgelegd en hopen dat het niet te erg is ! anders eens bij mijn Da gaan strak.

wie heeft dit nog mee gemaakt??

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » di dec 21, 2004 10:46 pm

Ik heb dat meegemaakt met Oscar! Twee jaar geleden had hij nog een trapje in zijn kooi die vasthing aan een plankje met een haakje en hij is met zijn penisbeentje aan het haakje ondersteboven blijven hangen ~0 , hij was aan het krijsen van de pijn en heeft een geur gelost di ik nog nooit zo straf had geroken, daarna was hij helemaal in shock! Hij wou zelfs geen snoepje eten en hij kon die nacht ook geen pipi doen van de pijn, het was heel zielig, hij heeft die nacht toen bij mij in bed geslapen, de volgende ochtend heeft de da hem een antibioticaspuit gegeven om ontstekingsgevaar te voorkomen..... God zij dank was mijn zus thuis toen het gebeurde en door het mawaai dat Oscar toen maakte is ze gaan checken en heeft zij hem af het haakje gehaald (wat ze heel akelig vond). Ik was toen niet thuis maar ben toen direct naar huis gesneld en de geur die toen nog in mijn kamer hing was vreselijk......
Ik mag er niet aan denken dat dat gebeurd zou zijn op een moment dat niemand thuis was, hij zou misschien helemaal doorgescheurd zijn ~0 !@#$
Nu zijn er geen haakjes meer, zelfs geen trapje, hij klimt gewoon naar boven nu %) Ik wil geen accidenten meer!
Ik vond het echt verschrikkelijk toen hem dat was overkomen!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » di dec 21, 2004 11:54 pm

Balou heeft dit ook een keer gehad.
Houdt iig in de gaten of hij nog kan plassen.

veerle

Berichtdoor veerle » wo dec 22, 2004 11:49 am

wij hebben dit ook al moeten meemaken, en je hebt het goed gedaan om die pijnlijke plek af te koelen : dit gaat zwellingen tegen.
het kan dus idd zoals Helga zei gebeuren dat ze niet meer degelijk kunnen plassen door zwellingen of door pijn.

Iets anders dat ook kan gebeuren, is dat er inwendige bloedingen ontstaan (die blauwe plekken die je ziet zijn kleine inwendige bloedingen). Als er echt iets hard aan het bloeden gaat binnenin kan dit levensbedreigend zijn. Maar als dat gebeurt merk je dat binnen de paar uur: hij zal slomer en zwakker worden door dit bloedverlies.
(zo heel veel bloed heeft een fretje niet he)
Maar als hij zich tegen deze tijd 'normaal' gedraagt buiten mischien pijn dan zal dit niet het geval zijn ;) en hoef je hem alleen nog maar extra in de gaten te houden voor die zwellingen en m natuurlijk extra verwennen de arme schat (Rob krijgt hier alweer sympathiepijnen (@) )

groetjes, veerle

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo dec 22, 2004 11:57 am

hoi
het gaat alweer met hem, het was wel even schrikken hoor.Zowel voor hem als voor mij.
geen blauwe vlekken meer te zien !
en wat doet hij nu ...heel vlug terug op die zelfde kooi kruipen!!!!!
en ik... heel vlug achter hem aan duiken hihi
bedankt voor de reacties
en rob veel sterkte met u pijnen!! hihi

gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

veerle

Berichtdoor veerle » wo dec 22, 2004 12:04 pm

Wendigo het duvelke :P
whaha hij rekent erop dat jij hem toch wel beschermt als het nodig is eh :D
(het gaat ook alweer beter met Rob haha :~ )

groetjes, veerle

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » wo dec 22, 2004 1:02 pm

Hoi,
ja dat heb ik hier ook al een paar keer aan de hand gehad,hier schreeuwden ze gelukkig wel en er was nooit iets mis!
Groetjes

ilseandco
Berichten: 10
Lid geworden op: zo nov 28, 2004 8:37 pm

Berichtdoor ilseandco » wo dec 22, 2004 3:37 pm

hoi,

Schumie had het enkele weken ook voor gehad, maar het was ook gelukkig niets ernstig. Het bloedde wel een heel klein beetje, maar hij al terug de oude.

groeties

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo dec 22, 2004 6:38 pm

kan dit niet meemaken, heb namelijk alleen moertjes!
het is hier wel al gebeurt dat er hier 1 via de stoel naar de verwarming springt en zo is ze eens een keer met haar pootje blijven hangen aan de radiator, maakte toen ook veel lawaai hoor!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo dec 22, 2004 6:53 pm

Jezus, dat moet ook pijnlijk geweest zijn, ocharme. Ik heb altijd medelijden met beestjes als ze zich pijn doen..... :(
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo dec 22, 2004 7:02 pm

ik ook maar ja, ze zijn dan ook zooooooo nieuwschierig en we kunnen ze toch niet constant in het oog houden he.
en trouwens als ze weten dat het niet mag dan telt toch het gezegde
"wie niet horen wil moet voelen"!
was wel vliegensvlug om haar er af te halen hoor! na 5 min was er weer al niks meer van te merken en was ze weer even ondeugend als voordien!! :D
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo dec 22, 2004 7:09 pm

Oef, gelukkig geen pootje gebroken dan..... %)
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo dec 22, 2004 7:17 pm

nee hoor, alleen wat geschrokken.
gelukkig maar! :P
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo dec 22, 2004 8:45 pm

hoi
ja ook de mijne zijn zo lomp dat ze soms met een nagel in de kooi vastzitten .Ik dan half in paniek die kooi open trekken en tegen die tijd zijn ze al los. maar ja die roepen mij dan ook (niet lijk Wendigo)
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » do dec 23, 2004 11:19 pm

het zijn soms toch zo een sukkeltjes he!! :P
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » vr dec 24, 2004 12:53 am

Ja als ze zoiets aan de hand hebben zou je echt denken dat ze dom zijn!
Ik ken een fretje die ook met zen "spel" blijven hangen was maar zijn penisbeentje was gebroken en ze hebben van hem een meisje moeten maken.
Dus penisbeentje verwijderd.
Dus het kan best ernstig zijn.
Groetjes

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » vr dec 24, 2004 12:59 pm

mag er zelf niet aan denken!!!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 50 gasten