Elke stap is een avontuur .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di jul 28, 2009 10:17 pm

Ik zat eindelijk eens rustig aan mijn pc en plots voelde ik de behoefte om naar de badkamer te gaan .
Ik dacht " aiai , als dat maar goed komt ! " . Het ging allemaal goed tot ik de deur van de badkamer opende !
Plots hing er iets aan mijn enkel : Prins Loki ! Meneerke vond het nodig om me in de rug aan te vallen ! Ha ja , hoe wilt ge als " onderdeurtje " winnen van een reus ?! Slim én vlug zijn natuurlijk !
Toen ik me neerzette ( want als Prinske in de badkamer zit dan weet je niet hoe laat je er weer uit bent ) begon " een wilde rit " ! In de wasmand , uit de wasmand en steeds weer de draad van het scheerapparaat grijpend om hem te verstoppen ! Na een poos ( ik was al een poosje klaar ) probeerde ik hem uit de wasmand te pakken . Bij wie gaat dat gewoon ? Neenee dit was geen retorische vraag ! Het is een aanloop naar een voorbeeld . Neem nu een superballeke , ge smijt dat ding uit volle kracht op de grond . Wat doet dat balletje ? Dat ketst van hot naar her en terug hé . Probeer u voor te stellen dat dat balletje een fretje is dat je op de grond zet ( niet smijten ! ) en de pup springt van hot naar het en terug , zo een 7823 keer achter elkaar !!!
Dan ben je ongeveer in de helft van tot waar ons Prinske toe in staat is !!!
WACHTEN ! Het is nog niet gedaan zenne !
Dus springt Prins Loki een kwartier gelijk een superballeke heen en weer ! Dan duurt de verminderde Zottigheid nog minstens een half uur tot hij wat eet en/of drinkt om dan wéér aan de slag te gaan alsof hij nooit moe word !
Als meneer op de zetel zit dan zijn het niet meer mijn enkels mààr mijn knieen die het slachtoffer van dienst zijn . Ik zet me meestal op de zetel en wacht tot hij wat minder " superballeke " is .
Avontuur tot bijna aan het waanzinnig grenzende !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 26 gasten