Verschrikkelijk !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo jul 29, 2009 2:04 pm

We zijn juist terug thuis , Prins Loki en ik . Meneer weegt 940 gram !
Mààr , dat is niet verschrikkelijk .
Wat verschrikkelijk is is dat ik wéér een oud verschrompeld wijf op haar plaats heb moeten zetten !!!
Ik was volgens haar een dierenbeul !!! Ik die meer geef om mijn kerels dan om mezelf !!!
Oud wijf : Meneer , waarom koopt ge u geen hond ?
Ik zelf : madam , waarom moeit ge u niet met uw eigen zaken ?
Oud wijf : Meneer , dat is geen huisdier !
Ik zelf : Madam , dit is een huisdier al voor gij geboren was ! Als sinds 380 VOOR Christus !
Oud wijf : Wel .............. , euh , wauwelwauwel , stotter stotter sttotter .
Ik zelf : Dag madam en als ge mùe nog eens lastig valt dan leg ik klacht neer wegens stalken , mij lastig vallen én dierenmishandeling !!!
In Tom&co hebben de meisjes en verschillende klanten ons gesprek kunnen volgen ! En weet ge wat ?! Ik kreeg gelijk !!! PS Er stond ook een oud verschrompeld wijf in de winkel ! Mààr da was een brave madam want zij was vriendelijk tegen Prins Loki .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo jul 29, 2009 2:22 pm

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo jul 29, 2009 2:50 pm

Lol
zeker da ze toen nog ni geboren was?? :D You never know ;)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo jul 29, 2009 2:52 pm

:D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo jul 29, 2009 2:54 pm

Ge zegt daar zoiets . Ze zag er in ieder geval echt afgeleefd uit !
Ik MOET Prins Loki leren bijten naar uitgedroogde ******* !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo jul 29, 2009 2:57 pm

Seg seffens wordt em ziek!!! en dan?! ~0
Neenee hou em daar maar van weg. Das alleen goed voor als ge eens een goeie hoofdpijn wilt krijgen :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo jul 29, 2009 3:30 pm

Aiai ! Ge zegt daar weer iets hé ! Zou hij kunnen/willen leren om een tandenborstel te gebruiken ?
Ik zam hem vertellen dat hij alles weer moet uitspuwen !
En renniekes , heel veel renniekes ! Voor zijn maagske als die opgeblazen is ! Zoals in dat reklaamke : opgeblazen maag ? Neem een rennie !
Waarom een rennie nemen ?! Als ge een opgeblazen maag hebt dan moet ge ne scheet laten ! Dan i er toch al wat " blaas " ( van opgeblazen hé ) uit . Hé ?
Dan is dat van die hoofdpijn nog hé . Ik heb alleen maar van dat gedoe met codeine in huis . Wat zou beter zijn voor hem ? Een half kinder-asperientje ?
Pffffffff , ja zeg ! Daar komt nog veel bij kijken hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo jul 29, 2009 7:34 pm

verdorie asocialleke, vriendelijk blijven tegen oude dames he! :D

op hun plaats zetten maar met 2 woorden spreken :P ;)
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 29, 2009 11:18 pm

Bwa Johan, "Moei u met uw eigen zaken" zijn 6 woorden, dat is dan méér dan beleefd, niet?? :P

Wat mij betreft mogen dat oude dametjes zijn, knappe jonge mannen of van die trutten die al gillen als ze onze schatten nog maar zien, die commentaar pik ik van niemand!! :@

Marc, moet u wel even terecht wijzen, hoor. De fret is naar 't schijnt pas officieel als huisdier erkend in 2001, en toen leefde da bommake alleszins al wel, hé!! Dit weet ik ook alleen maar dankzij onze huisbaas die zo redelijk was eerst info over fretten op te zoeken alvorens hij kwam controleren dankzij de buren die kloegen over "wilde dieren" die wij thuis (op zolder) zelfs zouden kweken. :)

Ludwig, die controle op zolder kregen wij 2 dagen na jouw artikel in de krant. Toeval?? Ik geloof er niks van!! :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do jul 30, 2009 12:23 am

De oudstrijders verkondigen steeds dat " onze soort " ( de jongere generatie ) geen respekt toont voor hen .
De oude zakken hebben " gevochten voor onze vrijheden " en eisen respekt daarvoor .
Er is één iets wat die oude trutten niet weten : geen respekt tonen is GEEN respekt verdienen .
Het volgende kwezel zal indien mogelijk met de politie te maken krijgen als ze weer eens geen respekt tonen voor mij . Jaja , ik ga terugbijten als " hun soort " weer eens geen respekt toont voor mijn keuzes en beslissingen .
Met " terugbijten " bedoel ik niet dat ik ga bijten en/of slagen want dan toon ik dat " mijn soort " even slecht is dan hun soort . Ik zal alleen mijn leeftijdsgenoten agressief behandelen om respekt af te dwingen . Ik heb enkele dingen geleerd van vrienden van vrienden die weten wat ambiance maken wil zeggen .
Als men niet tegen de hitte kan dan moet men uit de keuken blijven .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do jul 30, 2009 9:48 am

Dan ga ik heel even copieren als jullie het niet erg vinden .
Al in 1000 voor Christus wordt er een mogelijke melding gemaakt van Fretten in het boek Leviticus. Ook de Atheense blijspeldichter Aristophanes (445-388v.C.) spreekt over fretachtigen. Het is alleen niet duidelijk of het over fretten gaat of andere marterachtigen. Wat wel duidelijk is is dat de oude Grieken fretten wel kenden, maar ze zelf niet hielden. Ze beschreven hem als een Noord-Afrikaans tam huisdier. Deze beschrijvingen zijn hetzelfde zoals de hedendaagse Berbers hun fretten tegenwoordig houden.

Dit volgens Wikipedia .
Maar als ik dan verder vraag dan begint Wikipedia ineens te melken over brughagedissen .
Voor zover ik u ken Margit mag ik uw antwoord als correct aannemen . ( Het is trouwens véél te vroeg om me moe te maken ! Ik moet echt nog even uitrusten van de voorbije nachtrust . )


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-07-30 09:49:17]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » do jul 30, 2009 10:19 am

ja da kun je wel eens hebben

wat ik altijd wel grappig vind is dat als je aan het wandelen bent op bv een markt da je altijd veel plaats hebt want iedereen gaat opzij als ze een fretje zien :D :D

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do jul 30, 2009 11:47 am

whahahaha goed gedaan Marc, dat wijf zal wel 2 keer nadenken eer ze nog iemand eens benaderd met ne fret! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do jul 30, 2009 12:24 pm

Ik vind het prachtig als ik op de bus zit en er wil iemand ( meestal zijn dat ook oude " madammekes " die dat doen ) naast mij komen zitten : als ze niet zagen over dat " ze niet genoeg plaats hebben " dan schrikken ze van het fretje en vertrekken ze alsof de duivel achter hun bonige kont zit : JOEPIE !!! We zijn van het gezaag af !!!
Op markten draag ik mijn fretjes liever want als ze je fretje zien dan hoor je ze zeggen " kijk , een fretje " en als ze dan voor je staan dan is het : meneer , wat voor een beestje is dat ? Dan antwoord ik meestal : een krokodil .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » do jul 30, 2009 12:43 pm

gisteren heb ik gewoon geantwoord: een grote rat! en dan zie je ze zo kijken van : hu? is dat echt?

heb gisteren ook gehoord dat louam een hond was, en het meeste dat'k hoor is een wezel!
Maar kom, daar kan'k inkomen als je het niet begrijpt!
ik word wel gek van altijd die oude madammekes dat dan het omgekeerde zijn, die beginnen hun te aaien zonder te vragen. Dan verwittig ik ook niet hoor dat ze kunnen bijten !

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » do jul 30, 2009 1:11 pm

ik draag de mijn ook wel op een markt en ik heb al vanalles gehoord
nen hond, een wezel zelfs een hamster

meestal vragen ze het en als ik dan ne lieve bij heb mogen ze het voorzittig aaien maar zo had ik een keer ons baileys bij en ze zat in mijne nek, kwam er een madam en ze pakte ons baileys en natuurlijk (voor degene die ons baileys kennen weten wat er volgt) beet ons madam he :D
dan heb ik ook geen medelijden zalle, die doet da geen twee keer meer :D :D


[Gewijzigd door loeke2440 op 2009-07-30 13:12:34]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do jul 30, 2009 1:24 pm

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die slim zijn . Ik wil niet stoeffen mààr als je een dier ziet dan MOET je eerst vragen of het een braaf dier is !!!
Meestal kan je zien of je een braaf of een boos dier voor je hebt , maar eerst vragen is een must !
Ik ben gek op pitbullekes . De eerste pitbull die ik aaide was eentje van een vriendin , erger nog : ik haalde dat hondje na 2 weken zelfs alleen uit haar auto ! Ik ben nooit gebeten geworden .
Ik heb een kopstoot gekregen van een héél lieve pitbull , ter verdedeing van de hond : ik heb Chico een beetje wild gemaakt ( hihihi ) .
Ik ken verschillende mensen met pitbullekes en al die hondjes zijn héél lief !
Ieder dier is braaf , mààr dat is dan wel voor " eigen volk eerst " . Daarom moet je eerst vragen of je haar/hem mag aaien !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 31, 2009 3:56 am

Marc, wat dat "juist" zijn betreft van het al dan niet als huisdier erkend zijn in 2001, is geldig voor België, hé. Dat de Grieken al eerder zo verstandig bleken te zijn, tja, dat had ik als grote Griekenland-fan op voorhand kunnen weten!! ;) Al moet ik er eerlijkheidshalve bijzeggen dat dat nu niet bepaald de liefste mensen zijn als het dieren betreft :( !! Maar kom, ze moeten niet zeuren, voor ons zijn het zelfs meer dan huisdieren, nietwaar?! :D

En tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik ook zo iemand ben die "vergeet" te vragen of het brave beestjes zijn die aan riempjes enzo meelopen!! Heb nochtans nog maar 2x een (onverwachte) hap cadeau gekregen!! Eén keertje had Belle van Anneke en Johan mijn lip vast toen ik haar weer zo schattig vond dat ze een kusje verdiende (net toen Hans heel enthousiast de Frettenrace aankondigde en Belle zich te pletter schrok van het lawaai ;)) en een ander keertje vond Tinka van Tineke mijn neus blijkbaar te geweldig om zonder piercing te laten, natuurlijk ook toen ik haar een zoentje gaf (nope, ik krijg het mezelf niet afgeleerd!! :~ )!! De eigenaars hadden echter niet eens de kans gekregen te verwittigen, ikke was weg met fretsel in kwestie en die, ja, die was sneller dan ik!! :D :D En denk je nu echt dat ik dat geen volgende keer meer doe??? :? Hopeloos, juist ... :D :D :D

Over pittbullekes en dergelijke kan ik nog altijd niet klagen, heb tot nu toe geluk gehad zeker?? Ach, het is hiermee hetzelfde als met zoveel, hé, die beestjes, groot of klein, voelen jouw houding veel beter aan dan de meeste mensen geloven willen. Ik zal niet zeggen dat dat ook voor honden telt die speciaal op agressie getraind zijn, hé, maar in 't algemeen, als je ongedwongen en niet bang, lief en goedbedoelend op een hond afstapt, denk ik dat je al veel pech moet hebben om een hap te krijgen. Maar toch, een verwittigd mens is er twee waard, als je er op tijd aan denkt, vraag je idd eerst beter even of woefie-lief een brave sloeber is!! :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 31, 2009 8:08 am

Och Margit , ik me niet af wie waarin gelijk of ongelijk heeft . Ik heb wat ik " weet " van Wikipedia . Daarom : als Wikipedia liegt dan zit ik hier ook te liegen hé .
Ik ben eigenlijk niet echt een griekenlandfan . Ik heb heel lang geleden een verhouding gehad met een griekse schone en ja : daar was ik wreed zot van ! Da meiske had een schoon kopke haar , een wreed schoon smoeleke en dan een stel .............................. ( kuch kuch ) stel longen ( laat het ons zo maar houden voor de volwassenen alhier hé ) , ja wadde zeg !
Wat hun vergouding met huisdieren is weet ik niet ( heb ooit eens een verhaaltje gehoord met een schaap , maar van vertellen hoor je veel liegen ook hé ) en wil ik eigenlijk niet weten .

Als er iemand gebeten word door fretjes dan is dat hoogstwaarschijnlijk omdat ze denkt dat alle fretjes zoals haar eigen fretjes zijn zeker hé ? hé , hé ? ( Hihihi . )
Dan de honden . Als de hond durft te bijten dan hoor je de baasjes eigenlijk al van een kilometer ver roepen dat zijn hond bijt . Mààr dat is dikwijls de schuld van de opvoeder .
Op onze " verwen-dag " ( die we van onze bazen kregen ) heb ik een vrouw ontmoet die een mooie grote hond uit een asiel had gehaald die daar ongelooflijk lang gezeten heeft : 4 uur !!!
Wel die hond was zo lief dat je het bijna niet kunt geloven ! Egoistisch was hij ook niet want na 1 minuutje hing ik vol met haren waaraan mijn kerels dan weer de nodige aandacht moesten schenken !
Dan wil ik het heel even nog hebben over de baasjes van die pitbullekes . Ik heb het ooit aan de stok gehad met de eigenaar van 2 heel mooie " rednose - bullekes " ! Ge gaat dat NOOIT geloven en denken dat ik weer aan ' t zwanzen ben ! De eigenaar van de honden begon te roepen dat ik mijn beesten in bedwang moest houden want die zouden zijn hondjes aanvallen !!!
Ge moet niet lachen hé ! Dat was nog toen Belle een jonge dame was en den baron pas bij ons kwam wonen .
Ik wist eerst niet wat ik hoorde !!! MIJN fretjes die een pitbulleke zouden aanvallen ?! Mijn eerste en enige reaktie was " ga weg onozelaar !!! " ! Die mens meende het dus echt zenne ! En toen ik nadacht leken die hondjes een beetje veel angstig !
Ik zeg het nog eens hé : " mensen ? Nee , gij mij maar fretjes ( als ze genoeg eten hebben ! ) .


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-07-31 08:09:51]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 31, 2009 10:55 am

Tja, die mens had dan toch redelijk wat verstand van fretten blijkbaar!! :P

Ik vertrouw hier ook den hond met de fretten, hoor, maar andersom zeg ik toch af en toe tegen de woefers hier dat ze beter maken ergens "hoog en droog" te gaan liggen, willen ze niet half verslonden worden door mijn monsterkes :D :D !! Onze Mickey zou er z'n poot niet voor omdraaien, hoor, om een grote hond lastig te vallen. Het "beest" is dan ook dik 1.5kg, fatsoenlijke fret dus, maar het kleinste spook hier, ons Minney-muis, die geneert zich net zo min!! Als zij vindt dat die hond daar weg moet, gààt die hond daar weg, of dat nu een chihuahua is of een Dobbermann, Minney wil daar zitten, plassen of gewoon doorlopen dus hup, aan de kant met wat er zit/ligt/staat!! %)

Die 2 bengels, Minney Mouse en Mickey Mouse kwamen hier als pup na mekaar binnen, elk van een totaal andere landstreek, van totaal andere ouders en van een totaal verschillende "maat"!! Mickey was als pup van 7 weken groter dan ons Minney nu op 3 jaar, maar van manieren zijn het "krek" dezelfde spoken hoor!! Onbevreesd tot en met, de wereld moet en zal wijken en als ge dat niet dadelijk begrijpt, beginnen ze het u duidelijk te maken in de enkels! Op een mum van tijd zijn ze tot boven, dus dan zet ge er vanzelf wat tempo achter!! :P :P

Nee, ik vind die man nog zo hilarisch niet, gewoon "voorzichtig"!! :D :D
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za aug 01, 2009 9:55 am

Het ergste van al dat ik gehoord heb en nog regelmatig hoor en dit door meestal van die geitenwollesokken mensen... “Schandalig, zo een diertje dat in het wild leeft aan een leiband rond te zeulen” “dat moet men verbieden... laat dat toch lopen meneer!!!”
Als je dan de mensen even in je opneemt en begint te vergelijken zijn het meestal zo van die flowerpower gasten die blijven steken zijn in hunne groene trip. ;) Neem nog een stukje cake meneer/mevrouw... uh uh ik bedoel space cake :P
Of dan van die namaak gasten... slow van de blow... begrip en verstand inclusief.
Ik ben altijd blij als er kinderen bij zijn want die brengen me dan aan’t lachen met hun visies :) :) :)

Maar ik moet oppassen wat ik schrijf... Het FLO tapt mijn computer al af en ik krijg zo een gevoel van achtervolging waanzin... the conspiracy theory!
Mails... hmmm, misschien worden deze ook al gelezen door het FLO?

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za aug 01, 2009 10:51 am

Och ja Raven , normaal zou ik boos worden op die geitewolle sokken mààr ze weten niet beter hé .
Ik heb Belle jaren geleden gekregen van een vriend op de gerechtelijke politie . Toen hij haar in huis haalde wist John daar ook alleen maar van dat fretjes gebruikt werden/worden door stropers . Dan is hij aan zijn pc gaan zitten en daarna wist hij al veel meer . Mààr alhoewel hij veel geduld had kon hij op den duur de domme vragen niet meer aan .
Mààr er zijn nog andere domkoppen dan de weedblowers en de space-cake-vreters .
Er zijn dan nog de wereldverbeteraars ! Als ge die mannen aan uw been hebt dan is dat erger dan een hond die tegen uw been " rijd " !
Mààr langs de andere kant zijn die wereldverbeteraars ook wreed lachwekkend ! Laat het verhitte sukkeltje wat doorrazen en gooi dan zelf nog wat water op het vuur ! Laat het dan zover escaleren dat ze de flikken bellen !
1) Ge spaart zelf de kosten uit om te bellen .
2) Een flik heeft weinig of geen gevoel voor humor als ze moeten " uitrukken " voor iets wat wettelijk geen probleem is : fretten houden !!!
3) De wereldverbeteraars worden meegenomen en dàn, moet ge zelf zo slim zijn om klacht neer te leggen wegens domheid , arrogante koppigheid en lastig vallen van een normale mens .
Die flikken kuisen dat wel op voor u . Straffer nog : als ge hen op uw kant hebt dan zullen ze in vele gevallen raad geven voor als ge nu eens zo een bietekwiet tegen komt !

Dan heb ik nog één klein vraagske : wat is FLO ? Is dat zo een obscuur clubke van de regering ?

Hihihi , Margit ik heb ook een fatsoenlijke fret van een kilo en half rondlopen . Mààr die laat zich niet vangen door een hondje , straffer nog : die laat de hond links liggen !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
lacrimosa
Berichten: 74
Lid geworden op: vr mar 06, 2009 6:59 am
Contacteer:

Berichtdoor lacrimosa » za aug 01, 2009 5:38 pm

Mensen zijn vaak ook bang voor dingen die ze niet gewoon zijn. En maak dit vaak mee vanwegen men gothic stijl. Heb er hier ook een paar die echt "vies" zijn van men schatjes. Zal de mentaliteit zijn van tegenwoordig denk. Maja
denk nie dat je er veel kunt aan doen, af en toe een goed antwoord en u eigen denken van mensen get a live

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za aug 01, 2009 5:48 pm

Origineel gepost door asocialleke
Dan heb ik nog één klein vraagske : wat is FLO ? Is dat zo een obscuur clubke van de regering ?
FLO = Ferret Liberation Front :?

Er stak verleden week z’n gekleurd oranje briefje in m’n bus met als logo in ‘t groot FLO en vervolgens in kleinere tekst “Wij van het FLO houden U al geruime tijd in ‘t oog” en helemaal onderaan een fretten voetzooltje afdruk als handtekening ~0
Ik heb eens goed gelachen... en het papiertje zichtbaar voor ieder op straat kapot gescheurd en de snippers in de goot laten belanden.
Sindsdien heb ik nog reed 2 maal z’n biefje gevonden in de bus en eentje onder mijn ruit van de wagen in m’n garage box :@ Telkens hebben ze een ander kleur :?
Als ik sindsdien mijn telefoon of GSM gebruik hoor ik altijd en zachte klik en dan wat ruis op de achter grond dit altijd 1 a 2 sec nadat ik een connectie heb.... raar maar waar.
En als men gaat zoeken op het WWW vind men een echt FLO maar dan in Zuid Africa :?

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za aug 01, 2009 9:05 pm

Kunt ge daar geen klacht tegen neerleggen ? Mijn gedacht zijn dat gewoon maar van die alternatiefkes zenne !
Wat dat
Als ik sindsdien mijn telefoon of GSM gebruik hoor ik altijd en zachte klik en dan wat ruis op de achter grond dit altijd 1 a 2 sec nadat ik een connectie heb....
betreft : kan dat geen vergissing zijn van onze regering ? Die gasten luisteren al af wanneer uw scheet een beetje te veel lawaai maakt tegenwoordig .
Eigenaardig genoeg zou ik afgeluisterd moeten worden want ik kan het niet laten om die bende in Brussel af te kraken en ze een bende roofridders/vulgaire dieven te noemen bij de minste kans ik krijg !
Och , begin er niet over want ik kan uren doorgaan .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 34 gasten