Partner vindt fretten niks

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di jan 04, 2005 6:07 pm

die mensen met zo een vooroordelen over de fret kunnen beter geen frettenliefhebbers worden denk ik.
voor hetzelfde geld belanden ze weer in de opvangen als ze eens een keertje bijten of toch beginnen te ruiken!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

nessa

Berichtdoor nessa » di jan 04, 2005 6:13 pm

als ik eerlijk mag zijn ben ik blij dat er mensen zijn die zo reageren ( versta me niet verkeerd , ik ben stapel op fretten )
maar zo weet je dat die mensen geen fretten zullen aanschaffen en die dan verwaarlozen .

dat denk ik hier van maar reken er maar op onze schatten hebben meer speelgoed dan ik als ik klein was
maar ik verwen ze dan ook graag.

greets nessa en the gang

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » wo jan 05, 2005 11:06 am

die mensen met zo een vooroordelen over de fret kunnen beter geen frettenliefhebbers worden denk ik.
voor hetzelfde geld belanden ze weer in de opvangen als ze eens een keertje bijten of toch beginnen te ruiken!


Ik denk eerlijk gezegd niet dat mensen met zo'n vooroordelen, zoals bv mijn meter, zich nooit of te nimmer een fretje zullen aanschaffen gewoon omdat ze er bang voor zijn. Gelukkig maar, zou ik zo zeggen, anders zouden er nog meer verwaarloosde fretjes. Ik weet dan ook dat als ik bij meter op bezoek ga dat ZiZou niet meekan zoals ik anders wel doe als we ergens op bezoek gaan. Kwestie dat ze ook gewoon is met andere mensen in contact te komen.
Hier komt ze in ieder geval niets te kort en word ze met veel liefde verzorgd.

Groetjes Kelly

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo jan 05, 2005 7:39 pm

Ik denk het ook niet, mensen die al vooroordelen hebben, zullen nooit een fretje aanschaffen, daar moeten we ons geen zorgen over maken....
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » do jan 06, 2005 11:33 pm

kben net te weten gekomen dat men vriendin haar moeder bang heeft van die schatjes , best wel grappig vind want ze komt nimeer binnen omdat ze er bang voor heeft dus een leuke mannier voor schoonmoeders buiten te houden !!!!! grapje en lol.............

GROETJES Dave , TAZZIE en BALOUKE

nessa

Berichtdoor nessa » vr jan 07, 2005 6:53 am

das iets wat veel mensen graag zullen horen

lol

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » vr jan 07, 2005 10:35 am

kben net te weten gekomen dat men vriendin haar moeder bang heeft van die schatjes , best wel grappig vind want ze komt nimeer binnen omdat ze er bang voor heeft dus een leuke mannier voor schoonmoeders buiten te houden !!!!! grapje en lol.............


Mijn moeder, grootmoeder, schoonmoeder & schoonvader zijn ook bang van ons ZiZou. Zij laten het daarvoor wel niet om binnen te komen maar moet mijn schat wel in haar kooi laten als ze hier zijn. Morgen komt er nog eentje bij, mss dat ze dan niet meer binnenkomen ... Is idd best wel grappig

Groetjes Kelly

ilseandco
Berichten: 10
Lid geworden op: zo nov 28, 2004 8:37 pm

Berichtdoor ilseandco » vr jan 07, 2005 12:44 pm

hallo,

Eerlijk gezegd had ik ook nooit gedacht dat ik zoveel van die pluisjes zou kunnen houden.
Dus als het jullie gerust kan stellen, ondanks mijn VROEGERE vooroordelen houd ik héééééééél veel van mijn schatjes hoor.

groetjes,

Ilse

nessa

Berichtdoor nessa » vr jan 07, 2005 4:07 pm

ik mag niet klagen
mijn schoonouders zijn ook kei zot van deze diertjes

sterker nog we gaan zondag gaan eten bij hen en de diertjes gaan in een kleinere kooi mee

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » za jan 08, 2005 12:55 am

ok da is straf !!! als ik da probeer kom ik de deur nog ni in daar ben ik 150percent zeker van !!!! :D

GROETJES Dave , TAZZIE en BALOU

nessa

Berichtdoor nessa » za jan 08, 2005 1:01 am

echt waar de beestjes gaan mee
schoonbroer en schoonzus hebben de eerste keer op de fretten gebabysit
maar ze hebben nu een hond en das al moeilijker nu

frettige familie hier lol

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » za jan 08, 2005 11:32 pm

ja dat is niet zo simpel dan natuurlijk , maar het is wel tof dat ze erop gepast hebben !!! dat moet ik niet verwachten !!!

GROETJES Dave , TAZZIE en BALOU

nessa

Berichtdoor nessa » zo jan 09, 2005 4:28 am

maar als we nu elkaar een beetje uit de nood helpen

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » zo jan 09, 2005 11:41 am

da zou wel leuk zijn... maar jammer dat jullie allemaal zo ver wonen :(
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Hope

Berichtdoor Hope » ma jan 10, 2005 9:36 am

Hoi,

mijn vriend heeft ook niet zo graag fretten.
Thuis hadden we een hond en mocht ik dus geen fretten hebben. Dan ben ik gaan samen wonen met mijn vriend en zei ik dat ik fretten wou.
Hij was er absoluut tegen ('het zijn juist ratten').Dus ik maanden aan een stuk erover bezig tegen hem.
Ik heb het dan maar op gegeven en toen kwam hij thuis met een grote frettenkooi.
De twee fretjes gaan halen. Zodra ze in de auto zaten, had hij er al spijt van. ('die stinken, de ramen moeten open en zo komen die niet uit de frettenkamer')

Eenmaal thuis beginnen ze te bijten. Ook tegen gevallen.
Nu bijna een jaar later moet hij nog steeds niet hebben van onze twee jongens. Ze vallen hem nogal regelmatig aan.
Van freya is hij gek, zij is dan ook superlief.

Maar veel positiefs hoor ik er niet over. Maar voor mij heeft hij veel over, dus kan ik wel op hem rekenen en zal ik ze ook nooit moeten wegdoen van hem.
Maar ik zou ook blijer zijn als hij mijn passie voor fretten zou delen.

Mijn schoonmoeder komt door de fretten niet meer langs, dus dat is wel positief.
Mijn schoonzussen zijn gek van mijn fretjes.

En mijn ouders nodigen mijn alleen nog uit als ik minstens 1 fret meebreng.

Maar ik ken je probleem en weet dat het helemaal niet leuk is.
Maar ik heb mijn schatjes toch en heb er nog altijd geen spijt van dat ze bij ons zijn.

Groetjes

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » ma jan 10, 2005 10:44 pm

ja das waar we moeten elkaar helpen als we kunnen !!! als we niet op elkaar kunnen rekenen op wie dan nog wel ???? en dat is wat telt dat je er geen spijt van hebt !!!! kzou ze ook nimeer kunnen missen !!!! onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen krijg je ervan !!!!!!!!!

GROETJES Dave , TAZZIE en BALOU

nessa

Berichtdoor nessa » zo jan 16, 2005 7:34 pm

da vind ik er ook van dave
we zijn er om elkaar te helpen
met raad en daad

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo jan 16, 2005 8:10 pm

mijn schoonmoeder komt door de fretten hier ook niet meer over de vloer, niet omdat ze er bang voor is maar ze vind dat ze stinken %)
ze weet zelfs niet hoeveel fretten we hebben we zwijgen er dan ook over tegenover haar , mijn schoonvader die heeft er niet zo een probleem mee niet dat hij ze zal knuffelen maar als ze loslopen als hij binnenkomt dat zegt hij er wel iets tegen :D
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo jan 16, 2005 8:27 pm

Mijn moeder vind de fretten wel leuk maar is er ook bang voor. We hebben ze eigenlijk nooit los als we visite hebben.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten