Bijt fretten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » vr jan 14, 2005 8:19 pm

Hoi,
ik lees hier op het forum zo vaak over fretjes die bijten.
Ik heb hier 12 schatten zitten en geen één van hen heeft ooit gebeten...
Heb ik dan zoveel geluk met hun karakter of heeft dit een andere reden?
Mss iemand die hier een reden voor weet?
Groetjes

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » za jan 15, 2005 3:09 am

van de 5 heb ik hier maar 2 echte bijters gehad maar het waren dan ook nog pups!
had ze hier rond de 10 weken denk ik en toen was het elke dag een strijd tegen hun tandjes.
maar gelukkig zijn ze nu al wat ouder en liever.
denk dat het er ook veel mee te maken heeft hoeveel je ze toelaat
op tijd straffen als ze het doen en dan worden het zoals hier vanzelf lieverdjes!
denk dat de pubertijd of soms de verhuis naar een nieuw gezin voor iedereen moeilijk is!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » za jan 15, 2005 7:15 am

Dan heb ik heel brave pubertjes gehad :D
na verhuis ofzo begrijp ik nu wel.

frankie864
Berichten: 73
Lid geworden op: za jan 08, 2005 10:18 am

Berichtdoor frankie864 » za jan 15, 2005 10:17 am

Nou ja als ik zo hoor 12 fretten die nooit hebben gebeten. Fijn hoor. Maar er is nu nog wel hoop. Mijn fretje komt dus uit een opvang en het bijten wordt nu gelukkig al steeds minder sinds ik de adviesen van hier opvolg.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » za jan 15, 2005 11:23 am

van alle fretten die al gehad heb en dat zijn er 18 kan ik zeggen dat er maar 2 fretten bij zijn die echt beten
èèntje daarvan heb ik op een leeftijd van3 jaar overgenomen van mensen die ze niet meer moesten hebben en zij heeft een tijdje gebeten , ze is hier nu 1 jaar en ik kan zeggen dat ze bijtvrij is, dan is er nog ons pittbulleke en ze heeft haar naam dan ook niet zo maar gekregen :D zij is hier sinds september 2004 en we hebben haar ook binnen genomen omdat ze anders in het bos werd gedumpt of de nek omgevrongen zoals ze zeiden :(
het meisje was 1 jaar en ze kende helemaal niets, ze had dan ook geen vertrouwen in mensen en vooral niet in handen , dit fretje hebben we dan ook nooit echt gestraft als ze beet we hebben eigenlijk echt haar vertouwen moeten winnen en ik kan zeggen dat dat al aardig is gelukt ,
gisterenavond heeft ze zelfs op de schoot liggen knuffelen :)
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za jan 15, 2005 11:53 am

Hier ook van de in totaal 9 fretten die we gehad hebben, maar 2 echte bijters gehad.
Deze bijten nu na 1.5 jaar veel geduld hebben een heel stuk minder.

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » za jan 15, 2005 12:33 pm

Origineel gepost door ufo

we hebben haar ook binnen genomen omdat ze anders in het bos werd gedumpt of de nek omgevrongen zoals ze zeiden :(
WABLIEF????? Dat is gewoon degoutant, hoe kunnen mensen nu de nek omwringen bij zo een beestje?! Ik ben weer geshokeerd!!!!



[Gewijzigd door Annick op 2005-01-15 12:33:58]
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » za jan 15, 2005 12:55 pm

Origineel gepost door ufo

we hebben haar ook binnen genomen omdat ze anders in het bos werd gedumpt of de nek omgevrongen zoals ze zeiden :(
Origineel gepost door Annick

WABLIEF????? Dat is gewoon degoutant, hoe kunnen mensen nu de nek omwringen bij zo een beestje?! Ik ben weer geshokeerd!!!!

[Gewijzigd door Annick op 2005-01-15 12:33:58]
spijtig genoeg weet ik momenteel weer iemand dat zo iets zei ( niet tegen mij maar tegen een collega )
het gaat over een moertje en het word er vandaag weggehaald het zou ook om een bijtertje gaan
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

frankie864
Berichten: 73
Lid geworden op: za jan 08, 2005 10:18 am

Berichtdoor frankie864 » za jan 15, 2005 1:54 pm

Wat erg zeg, dat mensen zo praten en denken over zulke mooie en leuke beestjes. Nou ja sommige mensen die zijn ook niet helemaal lekker in hoofd zeg.

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » za jan 15, 2005 2:42 pm

hoi Dan mag ik met mijn 25 ook van geluk spreken Heb er maar 2 die bijten , 1 een achter blijvertje van een nestje ( rot bedroven ) dus een beetje mijn eigen schuld en ons 2 de dametje heeft het alleen op de venten gemunt :) aan al de andere is ze super lief :P groetjes katty

frankie864
Berichten: 73
Lid geworden op: za jan 08, 2005 10:18 am

Berichtdoor frankie864 » za jan 15, 2005 3:10 pm

Ahhh als ik toch hoor al die verhalen met 25 en 12 fretjes. Word ik helemaal jaloers ik wil er ook nog wel een paar bij. Ach ja nog even paar jaar wachten en dan kunnen er meer bij. Ik zou nog zo graag ook een mannetje willen. poehhh jammer hoor nou ja helaas. :( Dat wilde ik even kwijt :D

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » za jan 15, 2005 3:47 pm

Vroeg of laat haal je toch een paar fretjes bij hoor.
Vroeger zei ik altijd ik wil er maximun 4 en dat zijn er nu wel een pak meer!
En Katty jij hebt super fretjes eh :D alleen dat ene kleine meisje is een beetje gemeen ;)
Groetjes

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » za jan 15, 2005 4:55 pm

hoi Citric je bedoeld onze kleine minky ( een klein rot verwent ding ) ;) ze kan soms gemeen doen , is wel een beetje mijn fout geweest , maar daarom geef ik ze wel niet af groetjes katty

[Gewijzigd door katty op 2005-01-15 17:44:54]

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » za jan 15, 2005 5:58 pm

Hoi,
Ja kleine Minky is het :D
Best wel grappig hoor,als zij los loopt dan houd ik het constant int oog waar ze is!
Echt gemeen is ze niet want ze weet dat het niet mag,ze loopt daarna heel snel weg van hihi ik had weer iemand.
Dus eigelijk wel schattig!
Groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » zo jan 16, 2005 5:15 pm

ik heb er 5
waarvan tot voor een 3maand geleden hij heel soms durfde bijten
maar denk dat hij mensen vlees beu is

lol


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 43 gasten