fretten!!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » vr jan 28, 2005 6:48 pm

Het zal je maar gebeuren, nieuwe zak hondevoer van de auto naar de keuken gezeuld, open gedaan, en honden eten gegeven. Maar niet gerekend op billie, die zonder aarzelen de zak van 15 kg om duwt, waarom de hele keuken onder de hondenkorrels geraakt, en billie die dan heel zelfzeker een paar korreltjes gaat verstoppen, en er duidelijk van geniet, om mij te zien zwoegen op aaaaaaaaal die hondebrokken die ik niet sneller kan opruimen, dan hij ze kan verzamelen :) nu de zoektocht naar zijn verzamelplaatsen haha groetjes hup

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » vr jan 28, 2005 9:36 pm

:P :P

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » vr jan 28, 2005 10:02 pm

hey hupje kan me goed voor stellen , hoe billy zijn werk er van gemaakt heeft met verzamelen hier onder de zetel vind ook van alles dat ze weg stoppen . Tot auto sleutels toe en ikke maar zoeken dan he :P en zij dan zo lief mee met kopje overal onder mee zoekend zo gezegt :) groetjes katty

nessa

Berichtdoor nessa » vr jan 28, 2005 10:53 pm

en dan komen ze zien zo van HEB IK DA GEDAAN ?

echt wel graaf

minder leuk voor u
ik heb zo een lopen zoeken naar de afstandbediening
igor had deze mooi verstopt
of die keer dat ik igor niet meer hoorde
die zat op de salontafel mooi uit mijn glas fruitsap te drinken
hij keek zo van hmmmmmmmmmmmm lekker
straffen lukt dan niet meer want hij kijkt dan zo lief he

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » za jan 29, 2005 12:35 am

hehe die zijn echt niet te doen he !
zo lief en zo onschuldig kijken ,
maar oh zo een deugenietjes !!!!! %)

groetjes dave , tazzie en balou
_ groetjes Dave , tazzie en balou _

frankie864
Berichten: 73
Lid geworden op: za jan 08, 2005 10:18 am

Berichtdoor frankie864 » za jan 29, 2005 1:07 am

:D :D echt een super verhaal had dat pas zelf ook met mijn goede uitvinding een doos met piepschuim twister gooit hem om en ik maar rapen om ervoor te zorgen dat amy ze niet op kon pakken. Wat een stress en hun dikke lol mok mok mok hele kamer doorspringen :D
groetjes van ninke en haar fretjes amy en twister

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » za jan 29, 2005 9:01 am

Hier gooien ze altijd de zak met katten(fretten)bak vulling om en ik dan maar kuisen met men vuilblik en dan trippelen ze daar nog doodgerust door ook net alsof het MOET vuil zijn!

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » za jan 29, 2005 11:39 am

Zooooooo herkenbaar haha :D Hier doen ze dat ook met de frettenbakvulling en met de "poepemmer". Ben je net even de bak aan het verschonen, komen die fretsels je pasgevulde emmer omgooien. Draai je je om om die emmer terug recht te zetten, zitten ze achter je rug de zak frettenbakvulling om te duwen om er in te gaan spelen %) Maar zo hebben we ze graag :D en dan onschuldig kijken :P ;)

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » za jan 29, 2005 1:27 pm

hehehe :D
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo jan 30, 2005 1:15 pm

Hihi, dat frettenkwaad toch, hé..... Ik had vorig jaar juist de film "The Ring" op dvd bekeken, heeeeel griezelig. En een paar dagen later was die doos verdwenen, ik dacht al dat de spoken tot leven waren gekomen en dat die dvd gewoon in het niets verdwenen was, begon me vanalles voor te stellen! En dan, bij het opruimen en schoonmaken van mijn salon vond ik de dvd onder mijn zetel, hahaha, de fretjes hadden hem netjes verstopt, om mij van nachtmerries te sparen zeker, toen moest ik toch ook lachen, hoor!!!!!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Hope

Berichtdoor Hope » ma jan 31, 2005 9:11 am

Hier heb ik niet zo van die verstoppers...alleen brokken vind je over heel het huis terug.
Doe je je schoenen aan, wees maar zeker dat er een paar brokjes in liggen.
En dingen omduwen, daar hebben ze heel veel plezier in.
Dan duwt freya een glas melk om (of een zak kattengrit) en begint ze luid te mokken. Alsof ze de andere twee roept om mee te komen helpen!! :D

Maar dat is idd één van hun trekjes waarom we er zo zot van zijn. 'k zou ze voor niks willen veranderen!!

Groetjes

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » do feb 03, 2005 5:47 pm

haha katty, da is echt , dan komen ze onschuldig meezoeken en kijken wat ik allemaal uitvreet onder de kasten in, de komedianten, maar het is, dat maakt ze ook oh zoooooooooo lief :) :D

frankie864
Berichten: 73
Lid geworden op: za jan 08, 2005 10:18 am

Berichtdoor frankie864 » do feb 03, 2005 8:48 pm

Ik vind ook altijd een halve zak met brokjes terug als ik eens goed ga schoonmaken :D
groetjes van ninke en haar fretjes amy en twister


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 119 gasten