heb beslist

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Wim
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 9:22 am
Contacteer:

Berichtdoor Wim » vr feb 04, 2005 10:05 pm

Ok,
goed nieuws,
ik heb beslist van toch twee fretten te houden,
ik ga zelfs een speciale kast maken waar ze vollebak kunnen in ravotten :-)

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr feb 04, 2005 11:17 pm

dat is tof , zeker voor de fretjes ;)
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » za feb 05, 2005 8:28 am

Proficiat, wanneer ga je ze nemen?! Spannend, hé!!!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

frankie864
Berichten: 73
Lid geworden op: za jan 08, 2005 10:18 am

Berichtdoor frankie864 » za feb 05, 2005 10:13 am

Echt super leuk Wim, twee is echt heel erg leuk dat zul je straks wel zien. Wanneer neem je ze wel foto's laten zien als je ze eenmaal hebt he.

Ben benieuwd welke twee het worden, veel succes en plezier met het voorbereiden ervan. :D
groetjes van ninke en haar fretjes amy en twister

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za feb 05, 2005 3:20 pm

Leuk hoor. Hoe ben je zo op die verandering gekomen?

Wim
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 9:22 am
Contacteer:

Berichtdoor Wim » za feb 05, 2005 5:04 pm

het is gekomen door met veel volk te praten en omdat een alleenstaand fretje dat lief is toch super moeilijk te vinden is.
daarom gewoon,
ik kan ze pas binnen 3 weken plaatsen dus zolang zoek werk heb ik nog :-)

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za feb 05, 2005 11:05 pm

succes, we horen het wel.

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo feb 06, 2005 10:59 am

Mijn Oscaartje is liefst alleen en suuuuperlief met mensen (niet met fretjes!!!) maar ik zou hem nooit kunnen afstaan, het is mijn hartediefje...... %)
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

San
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 6:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor San » zo feb 06, 2005 11:53 am

Leuk :), dan heb je nog wat leuke dingen in het vooruitzicht.
Ik heb ook een grote kast gemaakt voor binnen en van het voorjaar wil ik ook nog een buitenkooi (voor als wij ook de hele tijd buiten zitten
Sanne, Muts, Doos & Binky-Boy

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo feb 06, 2005 11:56 am

Mijn Oscaartje is liefst alleen en suuuuperlief met mensen (niet met fretjes!!!) maar ik zou hem nooit kunnen afstaan, het is mijn hartediefje......


Zou je hem dan niet alleen houden en een vriendje of vriendinnetje voor charlotje zoeken? Want Charlotje heeft misschien wel behoefte om samen te spelen.

Hope

Berichtdoor Hope » ma feb 07, 2005 8:16 am

Hoi,

veel succes ermee!
Ik vind ook nog altijd dat je ze met twee moet nemen, zijn ze toch niet alleen.
Goede beslissing!!

Groetjes

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » ma feb 07, 2005 5:01 pm

Mijn Oscaartje is liefst alleen en suuuuperlief met mensen (niet met fretjes!!!) maar ik zou hem nooit kunnen afstaan, het is mijn hartediefje......

Zou je hem dan niet alleen houden en een vriendje of vriendinnetje voor charlotje zoeken? Want Charlotje heeft misschien wel behoefte om samen te spelen.
Origineel gepost door Pleuntje


Tja Pleuntje,

Nu komen ze nog niet overeen maar Oscar valt Charlotje tenminste niet meer constant aan , de eerste zes maanden waren verschrikkelijk en ik heb geen zin om dat opnieuw met een ander fretje mee te maken, het was echt zielig, hoor..... En ik ben te weinig thuis om twee ploegen apart te laten loslopen, dan hebben ze niet genoeg speeltijd. Nu lopen ze beiden samen los en soms is het ruzie en soms ook weer niet..... Maar een nieuw fretje gaat Oscar weer niet aanvaarden en dan stoppen die gevechten hier helemaal niet, nu is het eindelijk iets kalmer, snap je?



[Gewijzigd door Annick op 2005-02-07 17:04:32]
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » wo feb 09, 2005 12:00 pm

ja, als je geen plaats hebt voor 2 groepen dan houdt het op. Ik bedoelde eigenlijk een vriendje voor charlotje. En Oscar alleen huisvesten.
Want ze hebben elkaar geaccepeerd maar daar houdt het dan mee op. Ik denk dat Charlotje heel gelukkig zou zijn met een echt speelmaatje. Maar goed dat moet je natuurlijk zelf beslissen. Ik wilde je er alleen maar op wijzen.

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo feb 09, 2005 8:02 pm

Maar Oscar is alleen gehuisvest. Ik bedoel, ze hebben elk een eigen kooi voor hen alleen. En ik weet wel dat je een vriendje bedoelt voor Charlotje maar ik heb geen tijd om eerst Oscar twee uur alleen te laten rondlopen en dan nog Charlotje met een ander twee uur. Zoveel tijd blijft er niet over als ik 's avonds huiskom. Dus ze lopen samen rond en met een nieuwe fret erbij zou ik ze apart moeten laten loslopen om de serieuze gevechten te vermijden..... en dan hebben ze niet genoeg speeltijd gehad. Of bedoel je dat ik één van twee weg moet doen?
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo feb 09, 2005 8:10 pm

Hey wim,

Tof dat je toch twee fretjes neemt, daar ga je zeker veel plezier aan hebben en je zal er geen spijt van hebben dat je er toch 2 hebt genomen.
Zelfs een speciale ravotkast? amaai, de fretjes die bij jou komen wonen zullen verwend worden, k hoor het nu al ;)
Groetjes,

Enya, Scorp en de fretsels Frits en Friemel


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 43 gasten