WIE WIL HELPEN VAN THUIS UIT ??????

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo feb 13, 2005 2:36 pm

Beste ferretlovers,

De Fretten-Ark is op zoek naar medewerkers die van thuis uit willen bijdragen tot onze vereniging. Zo zoeken we mensen die ons helpen om een database aan te leggen van dierenzaken, dierenartsen, dierenasielen en beschermingen, en dit voor de vijf nederlandstalige provincies. Wie er een beetje weg kan met internet en Exell, en wat tijd over heeft, kan ons hiermee gigantisch goed verder helpen.

voor meer info: 0495/28.63.28

ALVAST BEDANKT !!!
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo feb 13, 2005 3:00 pm

Als ik dit in mijn eigen tijd kan doen, dan wil ik best helpen hoor.
Maar moet het bijvoorbeeld binnen een aantal dagen klaar dan heb ik helaas geen tijd. Moet nog zoveel doen.
Maar als het niet zo nauw komt wil ik jullie bij deze mijn hulp aanbieden. Laat maar weten wat het precies inhoud. Maar ben wel handig in Word en excell.

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » zo feb 13, 2005 5:05 pm

Hallo Chuckie,

Ik wil gerust helpen, voor mij zou dit een mooie bezigheid zijn, je zul mij dan wel moeten zeggen wat er gedaan moet worden.

Ik ben toch ganse dagen thuis en heb niet veel om handen.

Je kan mij altijd bereiken op 011 72 35 76
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma feb 14, 2005 6:56 pm

zou ook wel willen maar ben ni zo een computerwiz!
zal het houden bij de handen uit de mouwen op de speeldagen!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

nessa

Berichtdoor nessa » ma feb 14, 2005 7:45 pm

ik heb hier thuis een cp krak in huis
wil ook wel helpen hoor

ilseandco
Berichten: 10
Lid geworden op: zo nov 28, 2004 8:37 pm

Berichtdoor ilseandco » zo feb 27, 2005 8:45 pm

Dag Chuckie,

Computerwerk kan ik moeilijk doen, ik heb namelijk zelf geen internet. Maar als ik eventueel fretjes kan bijhouden (opvang-fretjes of vakantiefretjes)
OP de frettenspeelnamiddagen kan ik ook niet helpen zondag's, want dan help ik in een dierenasiel. Maar als ik op een andere manier kan helpen. Laat maar horen.

Ilse


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 112 gasten