DAG VAN DE FRET

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo feb 13, 2005 10:54 pm

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden werden we gevraagd om mee deel te nemen aan "de dag van de fret". Omdat we nergens konden terug vinden wie dit organiseerde, en we geen antwoord kregen op onze vraag via E-mail, is dit idee afgesprongen. Nu lees ik op hun site dat het gaat om vier meisjes die dit organiseren voor een schoolproject. Is er iemand die ons hierover meer info kan verstrekken?
Heeft er iemand al contact gehad met de initiatiefnemers, en zoja, hoe verliep dit?
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » ma feb 14, 2005 11:56 am

Ik weet ook niet meer dan jullie.

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » ma feb 14, 2005 11:04 pm

hoi chuckie Het enige dat ik weet is dat het door gaat in Dordrecht chico Mendesring 825 op zondag 20 maart van 10 tot 16 u info www.dagvandefret.8k.com groetjes katty

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » di feb 15, 2005 8:46 am

Hoi,

ik heb vorige week een bestelling binnen gekregen van fretten.nl en er zat een
folderke bij van "de dag van de Fret" met wat uitleg wat het just allemaal inhoudt
en ook de verwijziging naar die website ( www.dagvandefret.8k.com) maar niets over
welke organisatie dit organisteert...
mss vind je iets op de website...
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » di feb 15, 2005 11:04 pm

Het is allemaal heel vaag, wie dit nu organiseerd. Studenten in ieder geval. Meer weet ik er niet van.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 87 gasten