frettentijd???

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma feb 14, 2005 5:07 pm

wanneer is het u juist frettentijd?? ik zou graag zien voor een jong fretje kan er ook iemand mij uitleggen hoe het juist zit met de puppybemiddeling van de frettenark ik zou als het interessant is mij dan lid maken en en via jullie een jonkie zoeken.

ps: ik zou graag nog eens naar een speeldag gaan maar ik heb geen vervoer :? kan er mij iemand helpen? ben van aalst ik zou het leuk vinden om eens met iemand te kunnen meerijden als het zou kunnen.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » ma feb 14, 2005 5:17 pm

wij gaan in maart naar een speelnamiddag van de frettenark, als je wil meerijden mag dat hoor.
ik laat je nog wel iets weten het weekend ervoor of zo, heb nu toch je gsm nummer he.
dan kan je daar uitleg krijgen over het lid worden en fretjes adopteren.
tot gauw

groetjes Kelly, Zizou & Chipper

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma feb 14, 2005 5:43 pm

oooooooh tof tof tof danku danku danku x1000

laat mij zeker nog iets weten he
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » wo feb 16, 2005 4:43 pm

zal ik zeker doen.
heb in een persoonlijk bericht mijn gegevens aan je gestuurd, kan je me ook bereiken wanneer je wil en weet je onmiddellijk mijn adres.

groetjes Kelly, Zizou & Chipper

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » wo feb 16, 2005 8:27 pm

De frettentijd komt er nu zo'n beetje aan. Meestal van ongeveer maart tot en met augustus.
Hoe de pupbemiddeling van de frettenark werkt, dat weet ik niet. Daar kan misschien iemand anders wel op antwoorden.

Maar waarom wil je puppies. Ik snap dat die schattig eruit zien. Maar het zijn vaak echte pitbulletjes hoor. Je moet daarmee weten waaraan je begint.
Er zijn ook talloze leuke fretten die al opgevoed zijn. Veel makkelijker om mee te beginnen. De opvangen zitten vol.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma feb 21, 2005 4:19 pm

mja ik weet het maar ik heb liever een kleintje peewee was ook een jongske als ik hem ben gaan halen. en ik had dat het liefst epsnon is nu 5 jaar en ik heb hem ook opgevangen anders zat hij nu ook in de opvang maar een kleintje is weer iets anders he en dat het pitbulletjes zijn geeft mij niet dat leren we wel af.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten