tsunami is bevallen !!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Tyr
Berichten: 19
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 11:57 am

Berichtdoor Tyr » zo feb 20, 2005 5:20 pm

Sterkte Dai.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » zo feb 20, 2005 9:03 pm

heb er geen woorden voor, vind dit zo erg voor jullie!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Hope

Berichtdoor Hope » ma feb 21, 2005 8:51 am

Ocharme Tsunami, hoop dat alles goed gaat met haar?

Veel knuffels aan haar en veel sterkte aan jullie
~_~ ~_~

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma feb 21, 2005 9:05 pm

hoi
ons tsunami komt terug bij haar positive, na enkele dagen zoeken naar haar pups.Ik had ons armada bij haar gezet en ze nam haar surrogaat jong die zelfs ouder is dan zij onmiddelijk onder haar vleugels.Armada laat haar de aandacht bevallen, want tot dan zat ze apart om dat de rest haar niet zo tof vond.
Nu kan tsunami haar aandacht een beetje op haar botvieren en armada heeft, als Tsunami over de dood van haar pups is , een leuke vriendin.

Alle pupjes zijn samen begraven, zo zijn ze nooit alleen. ~_~
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » di feb 22, 2005 6:15 pm

Awel dit vind ik nu eens een echt triestig verhaal! De pupjes zijn ocharme allemaal gestorven en Tsunami zal ergens toch wel verdrietig zijn! Ik zou er zelf nooooit aan durven beginnen, hoor! Ik kan daar allemaal niet tegen!
Hopelijk leest iedereen die zelf denk aan kweken dit verhaal! Je mag er toch niet te licht overgaan, hé!!!
Veel sterkte met dit verlies, je moet wel verdrietig zijn nu..... 't moet niet gemakkelijk zijn.....
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di feb 22, 2005 10:02 pm

hoi
@ annick; Ik ben blij dat je der zo over denkt, een nestje met succes grootbrengen is niet vanzelfsprekend .Ik hoop dat ik enkele mensen eens goed kan doen nadenken voor ze aan nest beginnen!!
Tenslotte heb ik haar niet laten dekken.Toen ik haar kocht wreesde ik er al voor en vond dat ze zeker nu in goede handen terecht moest komen.
Ik kreeg ook haar stamboekpapieren en daarop stond de tel.van de vorige eigenaar.toen Ik die belde en zei dat ze mss zwanger was vond ze dit niet zo speciaal, ze lachte wat dom en zie" ja ze is enkele keren gedekt geweest"zo mensen hebben geen veantwoordelijkheidsgevoel en zouden geen dieren mogen bezitten.Ze heeft ze verkocht terwijl ze heel goed wist dat ze zwanger kon zijn, en het kon haar geen barst schelen :@
elke dag is ze iets opgewekter maar bij mij zal het blijven steken.
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » wo feb 23, 2005 1:08 pm

Het is rot dat het zo heeft moeten gebeuren. Misschien is het toch wel een teken geweest dat de pups iets gemakeerd hebben door inteelt ofzo.

spok
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 9:36 pm
Contacteer:

Berichtdoor spok » wo feb 23, 2005 4:27 pm

geweldig geproficiateerd

en chapeau voor het helpen met de bevalling ook geen alledaags karweitje é
hoop dat alles blijft vlot verlopen
Greetz from Spok !!!

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo feb 23, 2005 4:30 pm

hey spok,

Ik denk dat je een deel van de topic niet gelezen hebt ofzo, maar dit verhaal heeft helaas een droevig eind gekregen. ~_~
Veel sterkte dai en tsunami

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » wo feb 23, 2005 6:49 pm

Ik vind het heel droevig dat ze allemaal gestorven zijn.
Veel sterkte dai en tsunami
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do feb 24, 2005 3:15 pm

hoi
ja mss is het toch door die ???inteelt???
(haar vader was de Grootvader van het rammeke dat haar gedekt heeft)
wie zal het weten he?

Tsunami is al wat beter dankzij ons Armada.

gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Hope

Berichtdoor Hope » do feb 24, 2005 4:14 pm

Wat een sociale dieren seg!!
Da's toch al goed nieuws, dat ze er bovenop aan 't geraken is.
Ze heeft nu wel genoeg meegemaakt!

Groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 104 gasten