Hoeveel fretjes bij jullie?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do feb 17, 2005 8:10 pm

Hoi allemaal,

Gewoon even curieuzeneuze-mosterd-potten: hoeveel fretjes hebben jullie? Er staan hier verhalen online over mensen die 15 of meer fretten hebben... en nu vroeg ik me dus af hoeveel jullie er zoal hebben
Wij hebben ons handen al meer dan vol aan onze 2 rakkers :P maar t schijnt besmettelijk te zijn eens je met fretjes begint ... :D :D

nessa

Berichtdoor nessa » do feb 17, 2005 9:03 pm

hoi enya

ik heb er hier 5
igor flash diesel inca en benji

is een echte gekke bende

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do feb 17, 2005 9:37 pm

hoi
ikke heb er 15 en tis heel besmettelijk hoor
heb ook nog 2 extra die op gedragstraining zijn .
gr dai

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » do feb 17, 2005 10:45 pm

ik heb der ook 2 en hopelijk komter dees jaar een derde bij als speelkameraadje voor ayko want zoë speelt liever alleen :P

Groetjes Sofie, Ayko en Zoë

ps: 't zou ook wel tof zijn om eens alle namen te zegn #)
de mijne heten ayko (ram) en zoë (moertje)

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » do feb 17, 2005 11:19 pm

hoi , en of dat het zeer besmettelijk is , had er ooit 1tje en nu staat er al een 2 ...voor durf het aantal al bijna niet meer zeggen (@) Maar geef geen enkel fretje af hoor . Ze zijn allen even welkom ; tegen het frettenvirus is geen enkel medicijn hoor ;) groetjes katty

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » vr feb 18, 2005 8:48 am

hoi Katty,

Je hebt er dus echt een heleboel, dat moet een dagtaak zijn om ze allemaal te verzorgen! Zitten ze binnen in verschillende kooien, lopen ze samen los of hoe heb je dat geregeld? Ben erg benieuwd en vind het geweldig dat je er zoveel een goed plekje geeft!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » vr feb 18, 2005 11:13 am

Ik heb er eentje, ik zou nog wel eentje bij willen maar Boyke word al 4 jaar en ik denk niet dat het nog zou gaan.
Hij krijgt wanneer hij het wilt mijn volledige aandacht.
Ik denk dat hij dan jaloers zou worden.
Ik denk ook niet dat mijn man er mee zou akkoord gaan alhoewel die zou ik nog misschien wel kunnen ompraten.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr feb 18, 2005 1:31 pm

ik heb er 11 en vermoedelijk zal er dit jaar wel eentje bijkomen (@) ( of 2)
ze zitten allemaal in de living in 3 grote kooien en lopen ook los in 3 groepen
lisse (moertje geholpen)
fernando (ram geholpen)
obi-wan (ram geholpen)
ufo (ram geholpen)
quinny (moertje geholpen)
akira (moertje geholpen)
storm (ram geholpen)
java (ram geholpen)
pitbulleke (moertje)
sushi (moertje)
de namen staan niet in volgorde van leeftijd maar de volgorde dat ze hier in huis zijn gekomen
de oudste is 6 jaar en de jongste 6 maanden
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » vr feb 18, 2005 2:07 pm

hoi hodiehoi , ze zitten inderdaad allemaal binnen in de living . We hebben een zelf gemaakte kooi staan van 1m80 hoog op 1m40 breed en 0,65 diep Deze is in 4 verdeeld Ik kan zowel alle verdiepen door elkaar laten gaan of af sluiten zodat er 4 kooien zijn . Dan staan er nog 5 losse kooien . als ik smiddags thuis ben van het werk mag de eerste al los , zijn de fretjes die met poezen en hond over weg kunnen . Daarna mogen de andere los ben gewoonlijk bezig van een u of 2 tot een u of 11 IK heb nu wel het gelukt dat mijn oudste zoon mee helpt met de kooien en met de charels in het oog te houden . Want soms durven ze er wel een potje van maken zenne . Of wel maken ze de kasten leeg , of komen ze heel fier hun vuile snoet laten zien als ze weer eens een bloempot uit gegraven hebben , of kan je met dweil en handdoek achter hun aan , want dan hebben er een paar doodleuk gaan stoeien in ons nicky (hond ) haar drinkbakje groetjes katty en de fretjes
;)

nessa

Berichtdoor nessa » vr feb 18, 2005 7:11 pm

ik ben jaloers

wil er ook meer maar heb geen plaats meer !@#$

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » vr feb 18, 2005 11:02 pm

Geweldig Katty! Lijkt me echt gezellig al die fretjes om je heen. Ik heb 2 fretjes en die staan buiten i.v.m. allergie van de kinderen. Ik heb vandeweek een nieuw kippenhok gekocht van 2.80 bij 1,10 en 60 cm diep. Al het gaas eraf gehaald. Aan de voorzijde nertsengaas gedaan en de zijkanten en achterkant plexiglas. Ze hebben ook een nachthok in die kooi en het ziet er allemaal goed uit. Ik heb net hangmatjes enzo zitten naaien, dus ze zijn weer helemaal in hun nopjes. Ik zie er al naar uit dat het zomer wordt, want dan zijn we ook meer buiten en zien we ze bijna de hele dag. Ze hebben nu wel een overdreven grote kooi voor 2 fretjes. Ze mogen elke avond een tijd naar binnen om te ravotten. Dat is erg leuk, maar ik had ze liever binnen gehad. Maar ja, niets aan te doen.
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr feb 18, 2005 11:12 pm

hoi
had er iemand de namen gevraagd?
kijk maar in mijn handtekening onder aan.Anders zit ik hier morgen nog te typen .
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » vr feb 18, 2005 11:15 pm

hehe daarom dak ze juist vroeg é #)

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » vr feb 18, 2005 11:45 pm

IK heb er 6. Meer worden het er hier ook niet.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » zo feb 20, 2005 9:10 pm

vijf bij mij! en ene daarvan kunt ge voor 2 tellen, energie da die heeft!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » ma feb 21, 2005 3:26 am

Hoi,
ik heb er ook 15 en er blijven er maar bij komen :D

Hope

Berichtdoor Hope » ma feb 21, 2005 8:36 am

Hoi,

ik heb 3 van die donderstenen.
Rocky en Yankee (geholpen rammetjes) en allebei ong 1 jaar en 9 maand.
Freya (bijne-geholpen moertje) is ong 7 maand
Wij gingen het ook bij twee houden, maar door toeval zitten we nu met drie. En ik hoop dat er nog veel mogen bijkomen!!

Groetjes

veerle

Berichtdoor veerle » ma feb 21, 2005 10:43 am

hier is het frettenvolk 13 fluffers sterk en daar blijft het bij ...
(denk ik nu toch hahaha (@) )

groetjes, Veerle

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » ma feb 21, 2005 10:57 am

hoikes, ik heb er twee, billie, mijne knuffelboy, sandy/panda, we weten het niet :) en kruimeltje een albinootje. Het leuke aan mijn fretjes is wel, dat ze iedere avond, na gespeeld te hebben bij mij in de zetel komen en zeker een uur blijven slapen en knuffelen, heerlijk, doei hup

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma feb 21, 2005 4:31 pm

ik heb er maar eentje meer binnenkort komt er nog eentje bij alleen weet ik nog niet juist wanneer maar er komt zekereen bij. eigenlijk hoop ik op 3 maar ik krijg er maar een meer bij (@)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

kathl1
Berichten: 12
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 11:41 pm

Berichtdoor kathl1 » ma feb 21, 2005 4:42 pm

amai, zoveel mensen met veeeeeeeeel fretjes, dat is toch bijna een full-time job dan?
en ook nog bijna allemaal binnen in de living...
wij heb onze twee fretjes nu iets meer dan een week en onze tv heeft nog niet aangestaan sinds...:P
ik zou eigenlijk wel eens foto's willen zien als er zo een bende een living aan het onveilig maken is, hebben jullie dan geen handen te kort?
als ik nu bijvoorbeeld gewoonweg een kastdeur opendoe zou ik al liefst vier handen hebben, eentje voor elke fret, eentje om uit de kast te halen wat ik nodig heb, en eentje om de deur terug dicht te doen :~


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 42 gasten