Rattevoeding

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di sep 22, 2009 2:16 pm

Aangezien ik vanaf vandaag geen ratje meer heb en hier nog 2 zakken rattevoeding staan heb...
Ik heb het een tijdje geleden gekocht (stond in promo dus ik maar 3 zakken meegepakt) maar ik en me ratjes vonden het niet zo goed dus heb ik direct nieuwe gekocht.
Heb hier dus nog 2 zakken liggen, tis van Vitakraft premium menu.
Ik ben er dus niks mee en als ik ermee een ander ratje(s) kan gelukkig maken .. please let me know.
Dus moest er iemand in geinteresseerd zijn, ik geef ze dus gewoon weg, kan ze meepakken naar de volgende speelnamiddag.

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » di sep 22, 2009 2:58 pm

Oei, is er iets gebeurd met uw ratje?

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di sep 22, 2009 3:18 pm

Ja, voor de 2de keer een tumor, 1ste keer is em magisch verdwenen door galastop te geven maar de 2de keer heb ik er te lang mee gewacht om haar te opereren. Iedereen raadde het af.
Vandaag toch uiteindelijk geopereerd geweest (omdat echt veel te erg werd) maar is tijdens het wakkerworden gestorven. Ik wist wel dat het zo ging zijn maar ik kreeg het anders niet over me hart om haar een spuitje te geven. Ze was echt nog veel te levendig maar kon niet meer lopen door de veel te grote tumor.
Me meisje heeft 2 jaar en 3 maanden geleefd.

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » di sep 22, 2009 3:25 pm

ocharme !@#$
Het doet toch altijd pijn he, een beestje moeten afgeven...
Maar ach, ze heeft een mooi leventje gehad bij een lief baasje, wat moet zo'n beestje meer hebben?
En... je hebt de mooie herinneringen... die pakken ze je niet meer af...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di sep 22, 2009 5:36 pm

Ik heb misschien iemand die interesse heeft.
kheb haar u email adres gegeven.

Sterkte k8!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 23, 2009 7:24 am

Ach Kate, wat jammer. De verdovingen bij operaties zijn vaak het knelpunt bij die beestjes, hé, met konijnen en cavia's hoor je dat ook vaak. Moet zeggen, sinds ze hier in de praktijk de kleinere, risico-dieren enkel nog met gas verdoven, zijn er toch blijkbaar minder sterfgevallen bij het wakker worden. Al kan het nog gebeuren dat hun bloedsomloop niet terug fatsoenlijk op gang komt of een bloedklontertje alles om zeep helpt. Ellen (Loeke) heeft zo haar fretje ook moeten afgeven, nadat ik ook net "reclame" had gemaakt voor de verdovingen hier met gas, maar de juiste doodsoorzaak kom je zelden te weten dan.

Jij wist nu mss wel waar je aan toe was met die tumor, maar dat maakt de pijn van het afscheid toch niet minder, hé? En je mag het nog zo goed "weten", je blijft toch hopen, tegen beter weten in. Geef haar een plaatsje in je hart, denk terug aan haar zoals ze was en geniet van al wie nog rond je is. Ze kunnen je ratje dan wel niet vervangen, maar zijn vaak een welkome afleiding. Sterkte!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » wo sep 23, 2009 12:23 pm

veel sterkte meid!!

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo sep 23, 2009 1:41 pm

Danku iedereen!
En ja Margit, je hebt gelijk, al wist ik wat er ging gebeuren toch was ik stiekem an't hopen dat in orde ging komen.
Niks zal me pijn verlichten but I keep thinking that she is in a better place right now.

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » wo sep 23, 2009 11:33 pm

Oooh meid ik leef zoooo hard met je mee! Moet pijn doen!

Ik heb 2 vrienden met ratten, dus als je dat eten nog kwijt wil...

Veel sterke eh meid!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do sep 24, 2009 9:13 am

Geeft da eten maar aan laura kate, mijn collega is hier nu ni en ze ging nog iets laten weten ma da zal wss ff duren.

:)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do sep 24, 2009 9:37 am

Veel sterkte K8 en tis zoals je zegt ze is nu in a better place!
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 55 gasten