speelnamiddag ???

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
spok
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 9:36 pm
Contacteer:

Berichtdoor spok » wo feb 23, 2005 4:32 pm

hallo allemaal

ik zou ook heel graag eens een speelnamiddag meedoen met mijn paco
maar ben bang dat hij zich tov andere fretjes agressief zal opstellen! !@#$
dat wil ik nie op mijn geweten hebben ze
geeft iemand mij wat raad over zo'n namiddag?
Greetz from Spok !!!

Hope

Berichtdoor Hope » wo feb 23, 2005 4:56 pm

Hoi,

je kan anders ook eens zonder fretje naar een speelnamiddag komen. Dan kan je zien hoe het eraan toe gaat.

Meestal valt het heel goed mee op een speelnamiddag, de fretjes hebben niet zoveel belangstelling voor elkaar heb ik al willen merken.

Alleen vinden ze het wel zalig om allemaal samen in een mand te kruipen en te gaan slapen

Groetjes

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » wo feb 23, 2005 5:22 pm

Hallo,

ons Zizou was de eerste keer dat we met haar naar zo'n speelnamiddag gingen ook vrij agressief tegen de andere fretjes, ze sprong op iedere fret die haar passeerde en trok er zich niets van aan dat zij maar een kleine pruts was tussen al die grote fretten. Nu gaat het al veel beter, al moet ik eerlijk zeggen dat ze het nog steeds durft.
Gelukkig staan er steeds 2 of meerdere verantwoordelijken in de speeltuin om in geval van nood de vechters uit elkaar te halen.
Ik zou zeggen, kom eens langs met je fret anders ga je nooit weten of hij het met andere fretjes kan vinden of niet. Lukt het dan toch niet heb je toch eens geprobeerd he. Wie niet waagt niet wint. Hopelijk zien we je op een van de komende speelnamiddagen.

Groetjes Kelly, Zizou & Chipper

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo feb 23, 2005 5:45 pm

Hallo,

Hoe lang is jouw fretje al alleen? Mijn Oscar is ook eerst twee jaar alleen geweest en heeft het nooit met andere fretjes kunnen vinden, een speelnamiddag is voor hem dus ook een vechtnamiddag, maar idd, er zijn genoeg mensen om de beestjes uit elkaar te halen, hoor. En als je de carriër meeneemt kan je hem daar terug insteken al het te erg wordt...... Ik zou het toch maar eens proberen, hoor.....
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » wo feb 23, 2005 8:57 pm

Misschien doet hij het wel fantastisch en ligt hij 's avonds helemaal uitgevloerd. Ik zou het zo wie zo proberen. Succes!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten