tetske

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » do mar 03, 2005 9:26 pm

Hoi allemaal,

het is al even geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen,maar nu heb eigenlijk geen leuk berichtje.
Deze avond heb ik mijn klein lief Tetske moeten laten inslapen ~_~ Na dat ik had vernomen dat ze niet
meer kon,ze was zeer zwak.De DA heeft al het mogelijke nog voor haar gedaan maar het mogt niet baten.
Om ze niet verder te laten afzien heb ik gevraagt of hij haar in alle rust kon laten inslapen !@#$ Nu voel
ik mij echt een dierenbeul ~_~ ik hoop dat ze nu rust vind in de rainbowbridge. Ze is gestorven door INTEELT en inwendige afwijkingen
ik hoop dat indien er mensen zijn die heel graag een nestje zouden hebben,zich goed laten informeren over de ouders. Ik wens jullie allemaal vele lieve puppies en probeer dat jullie niet het zelfde overkomt.

verdietige groetjes van Luna en de rakkertjes !@#$ !@#$

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » do mar 03, 2005 9:29 pm

~_~ wij leven met jullie mee, tetske het ga je goed!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » do mar 03, 2005 10:35 pm

hey luna
tetske heeft het heel goed gehad bij jullie , beter dan bij jullie kon ze niet zijn
tetske rust in vrede klein frette meisje !@#$ ~_~ katty

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do mar 03, 2005 11:23 pm

veel sterkte met je verlies van tetske
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Hope

Berichtdoor Hope » vr mar 04, 2005 8:06 am

Veel sterkte! ~_~

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » vr mar 04, 2005 11:22 am

veel sterkte ~_~ !@#$
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » vr mar 04, 2005 11:51 am

Hey Luna,

Wat erg dat je Tetske er niet meer is, maar nu kan ze rusten in de rainbow bridge. ~_~ Beter dan bij jullie kon ze het niet hebben, dat hebben we met eigen ogen mogen zien toen we bij jullie waren.

Dat je je lieveling hebt moeten laten gaan, maakt jou absoluut geen dierenbeul! Hoe erg het ook is om afscheid te moeten nemen, je mag je schatje geen pijn laten lijden of laten afzien.

Bij elk afscheid wordt een herinnering geboren. Koester de fijne herinneringen aan Tetske en weet dat ze op je wacht achter de rainbow.

Veel sterkte~_~ !@#$

Enya, Scorp en de fretsels Frits en Friemel

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » vr mar 04, 2005 11:54 am

Heel veel sterkte.
Je moet je geen dierenbeul voelen, integendeel zelfs. Echte dierenliefde is je beestje laten gaan op het moment dat ze geen dierwaardig bestaan meer heeft.

En ik hoop van harte dat je boodschap over inteelt aankomt.

luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » vr mar 04, 2005 1:47 pm

Ik dank jullie allemaal voor de steun,maar ik mijn klein Tetske toch.'s Morgens was het de gewoonte om even lekker te knuffelen en dan kreeg ik ook steeds mijn ochtend likjes het was als of ze me steeds dankbaar was dat we ze vorig jaar uit Spanje hebben meegebracht ~_~ ~_~

Verdrietige groetjes van Luna,de rakkertjes en mijn engeltje Tetske ~_~ ~z~

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » vr mar 04, 2005 3:14 pm

luna, veel sterkte met het verlies van je kleine schat.
Je mag je echt niet schuldig voelen of denken dat je een dierenbeul bent. Je hebt alles gedaan wat je kon en het is beter haar te laten inslapen dan haar te laten lijden. Het is zeer normaal dat je haar mist maar probeer toch terug te denken aan de mooie momenten samen. Nu is ze ergens waar er geen pijn of verdriet is en ooit komt er een tijd dat jullie weer samen zullen zijn.
Ik ga hier onmiddellijk een kaarsje branden voor je lieve meid.
Nog heel veel sterkte gewenst, we leven met je mee.

Droeve groetjes Kelly, Zizou & Chipper

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr mar 04, 2005 3:32 pm

hoi luna
Ook wij denken aan jullie!
Dit is het enigste wat je nog kon doen voor haar , haar een vredige dood gunnen.
Ik heb al mijn jongens beloofd als ze echt pijn hebben en ze niet meer kunnen geniet van hun oude dag ze zachtjes laten inslapen.Zelfs dan blijf ik bij hun .En ze zijn altijd gerust zeg maar, ze weten waarvoor ze komen bij de DA en weten dat het goed is .

Laat het een troost zijn voor je, ze heeft nog een goed leven gekregen bij jullie en nu heeft ze geen pijn meer.

Veel sterke met jullie verlies en als er iets is......

Tetske lieve meid, veel plezier daar waar we elkaar ooit weer zien
Waak over ons

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

nessa

Berichtdoor nessa » za mar 05, 2005 11:12 am

luna je moet nu denken dat tetske het goed heeft
ze ziet niet af en dat is heel belangrijk

veel sterkte met dit verlies
van ons allen

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » zo mar 06, 2005 9:25 am

heel veel sterkte Luna,

en je bent echt geen dierenbeul het is het moeilijkste wat er is beslissen over leven en dood.
je heb er alles aan gedaan om je fretje weer op de been te krijgen en je heb haar nu ook rust gegeven.

nogmaals veel sterkte met het verlies. ~_~
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » zo mar 06, 2005 1:38 pm

héél veel sterkte met jullie verlies ~_~
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » ma mar 07, 2005 7:40 am

Hallo Luna,

Heel veel sterkte voor wat je nu meemaakt, ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar ik hou mijn hart al vast. Het moet idd verschrikkelijk aanvoelen van je beestje te moeten laten inslapen maar beter zo dan ze te laten afzien, hé. Lijden is het ergste wat er bestaat en daarvan heb je haar verlost, hoe moeilijk het ook is......
Dus heeeel veeeel sterkte en laten we hopen dat er leven is na de dood en dat onze huisdiertjes het daar nu goed hebben en ons opwachten!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » ma mar 07, 2005 1:34 pm

Nogmaals bedankt voor jullie steun allemaal.

Droevige groetjes van Luna en de rakkertjes en ons engeltje Tetske ~z~

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » ma mar 07, 2005 7:30 pm

ook ik wil je nog even heel veel sterkte toewensen. ik weet hoe het voelt om je schatjes te verliezen. mijn fido'tje is in mei gestorven, en de laatste tijd mis ik hem ook weer heel erg, en dan schieten de tranen gewoon spontaan in mijn ogen. ook omdat ik er onlangs achter ben gekomen dat zijn dood misschien uitgesteld had kunnen worden. ~_~
veel sterkte, en denk vooral aan de goede momenten!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten