Zizou & Chipper

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » za mar 05, 2005 3:56 pm

zijn deze morgen gecastreerd. Om 8u15 moesten ze bij de da zijn en om 12u ben ik ze weer mogen halen.
Alles was goed verlopen, gelukkig want ik was echt heel zenuwachtig en mijn meisje ook.
Met Zizou had hij het wat moeilijker gehad, haar eierstokken lagen heel erg dicht bij haar niertjes maar het is toch goed gelukt.
Chipper heeft als bedank voor het prikje haar kliertjes leeggeknepen zei hij maar hij kon er wel mee lachen.
Hij zei ook dat ik 2schatten van fretten heb en was super blij dat geen van beiden hem heeft proberen bijten, wat hij blijkbaar al vaker heeft meegemaakt.
Volgende zaterdag nog eens terug om de draadjes te verwijderen.

Groetjes Kelly, Zizou & Chipper

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » za mar 05, 2005 4:22 pm

blij te horen dat alles is goed gegaan!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » za mar 05, 2005 8:01 pm

En dadelijk sta je ervan te kijken hoe snel ze weer de oude zijn! Gelukkig dat alles goed is gegaan!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za mar 05, 2005 10:38 pm

hoi
morgen zijn ze als nieuw, je zal wel zien
:D
gr
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » zo mar 06, 2005 2:03 pm

Blij te horen dat alles zo goed verlopen is. Leg ze maar eens goed in de watten.
Chipper had groot gelijk na zo'n prik :D :D :D
Spoedig herstel aan je meisjes

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 07, 2005 8:19 am

Hoi,

Ben blij voor jou dat alles zo goed verlopen is!!
Normaal gezien zou nu al alles terug in orde zijn.

Moeten ze bij jou de draadjes zelf verwijderen?
Wij moesten gewoon wachten tot de draadjes zelf weggingen of dat zij ze eruit trok. En als dit niet gebeurde, mochten we ze zelf proberen los te maken.
Weet iemand hier iets van. Ze zijn al wel bijna weg, maar nog niet helemaal.

Groetjes

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » ma mar 07, 2005 11:02 am

zaterdag moet ik weer bij de da om de draadjes te laten verwijderen.
vond het ook wat vreemd omdat ik al veel gehoord heb dat ze zelfoplosbare draadjes gebruiken
zelf uitdoen dat durf ik niet hoor, laat dat maar aan de da over

Groetjes Kelly, Zizou & Chipper

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » ma mar 07, 2005 11:25 am

Mijn moertje had hechtingen die niet oplosbar waren, maar van de zes had ze er zelf wel vier keurig netjes uitgehaald, dus ze kunnen het zeker zelf. Ik zou de overgebleven hechtingen er niet zelf uithalen de da doet dat heel snel met een schaartje en een tangetje. Zo gebeurd. Als je het zelf zo doen lig je misschien zo te frotten en trek je per ongeluk aan een draadje, dat lijkt me toch wel zeer doen. Als je ze eruit laat helen door de da, kan hij ze gelijk nog even zien om te kijken of alles goed gaat. Ik was eigenlijk blij dat er nog 2 inzaten, had ik een excuus om haar even extra aan de da te laten zien!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 07, 2005 11:36 am

De DA heeft het zelf gezegd, dat als ze na een maand er nog niet uit waren we er een beetje moesten aan prutsen. Dat ze dan wel gemakkelijk zouden lossen.
En dat we absoluut niet moesten terug gaan.
Het grootste deel heeft ze er zelf al uit getrokken.
Er zijn er nog twee, die blijven nog effe zitten denk ik.
Als ze het er echt niet zelf uit krijgt, ga ik toch nog naar de DA gaan.
Ik vind het ook maar akelig om er zelf aan te prutsen.

Groetjes

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » ma mar 07, 2005 12:58 pm

wel lang een maand. Ik moest ze er na 10 dagen uit laten halen, als ze er nog in zaten. Hechtingen kunnen ook gaan zweren als ze er te lang inzitten! Ik zou niet zo lang wachten en..... lak aan de da, je betaalt hem toch!! Eigenlijk hoort het bij de behandeling en heb je al betaald voor het verwijderen van de hechtingen, tenminste zo gaat dat bij onze da.
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » ma mar 07, 2005 1:28 pm

Hoi Zizou'tje,

leuk om te horen dat alles goed is verlopen met je rakkertjes.

Groetjes van Luna en de rakkertjes en ons engeltje Tetske ~z~

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma mar 07, 2005 6:02 pm

hey zizou leuk om te horen dat alles goed gegaan is mag ik vragen bij welke da je gegaan bent?? ik vind het moeilijk om hier in aalst iemand te vindendat goed met fretjes kan omgaan.

greetz

(ps vergeet me niet de 27e he ;) en nog eens bedankt dat ik meg meerijden he)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » ma mar 07, 2005 7:21 pm

het blijft altijd een spannende dag als je fretje geholpen gaan worden,
er vliegen toch altijd de ergste dingen door je hoofd, vooral als je telefoon dan gaat.

wel gelukkig is alles goed gegaan, dat ze weer gauw lekker mogen spelen en donderstenen
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » di mar 08, 2005 9:44 am

hey zizou leuk om te horen dat alles goed gegaan is mag ik vragen bij welke da je gegaan bent?? ik vind het moeilijk om hier in aalst iemand te vindendat goed met fretjes kan omgaan.
greetz

(ps vergeet me niet de 27e he en nog eens bedankt dat ik meg meerijden he


wij gaan bij Schelfhout in Gijzegem, zijn adres staat hier vermeld op de site.
in aalst zelf zou ik ook niet direct kunnen zeggen welke da met fretjes overweg kan.
zal je zeker niet vergeten de 27e, mag je op rekenen.

Groetjes Kelly, Zizou & Chipper

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 08, 2005 1:34 pm

ah je gaat bij scelfhout die ken ik wel. we gingen er vroeger ook met onze honden maar we hebben geen auto dus dat is wat ver. we gaan nu bij de cuyper in de dr de moor straat maar ik weet niet of ze zo geschikt is voor frettjes we hebben er toch nog geen problemen gehad. maar het zijn de operaties da ik schrik voor heb voor inentingen en zo is ze wel goed. ook zegt ze dat ze cursus volgt voor fretten maar of dit waar is weet ik niet dat kan ik natuurlijk niet cotroleren he. ik weet wel waar je zeker niet moet gaan en dat is bij tielemans ik weet iemand die daar haar fretje heeft laten steriliseren en het was niet goed gedaan dan heeft ze het diertje er weer bijgedaan omda ze zei da ze het opnieuw zou doen en ook de 2ekeer was het ni goe en het is uiteindelijk gestorven.

(oh en zizou als je anders al eens wil afspreken voor de 27e om al eens kennis te maken laat het mij dan maar eens weten he ik ben altijd thuis voor mij past het meestal altijd)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 08, 2005 3:13 pm

Ik vind toch wel dat een DA eerlijk moet zijn op dat vlak.
Niet doen alsof hij er iets vanaf weet, terwijl hij er eigenlijk helemaal niets vanaf weet.
Zo kan ik ook DA worden.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten