Dove-attack door Friemel

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » zo mar 06, 2005 2:31 pm

Daarstraks lekker uitgebreid gedoucht waarbij ik dove zeep heb genomen in plaats van de sunlight die ik normaal altijd gebruik. Scorp kwam eens piepen met de friemel. Ik natuurlijk friemel aaien, maar misschien dat hij mijn natte handen niet aangenaam vond dus meneertje nam een klein hapke (niet hard ofzo en niet doorgebeten, maar gewoon even tandjes erop). Dit vond ik nogal vreemd van de friemel maar verders niet bij stil gestaan, gewoon gedacht dat het aan mijn natte handen lag.

Nadien in de living wil ik friemeltje oppakken om te aaien en weer van t zelfde, niet hard ofzo maar weer even tandjes erop. Toen ik hem wegzette (ik zat op mijn knieen) sprong meneertje met 4 poten tegelijk en opengesperde bek op mijn voeten af. Daar was dus duidelijk iets niet juist want dat had hij nog nooit gedaan.

Uiteindelijk viel mijnen euro dat het misschien aan de dove-zeep kon liggen, ik dus gelijk mijn handen gaan wassen (palmolive handzeep) en nadien friemel terug vastgenomen en alles was weer dik in orde, ik mocht hem terug uitgebreid knuffelen en ik kreeg weer likjes van hem.

Friemel had het dus duidelijk niet op den dove zeep begrepen.

Groetjes,

Enya, Scorp en de fretsels Frits en Friemel

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » zo mar 06, 2005 5:50 pm

lolz :P
zo zie je maar... vertrouwde geurtjes rieken het best :)
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo mar 06, 2005 9:05 pm

Ja, een fret kan heel erg reageren op een ander luchtje. ;)

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » ma mar 07, 2005 7:33 am

Wat grappig,

ik wist helemaal niet dat fretjes zo kieskeurig konden zijn, hihi.....
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 07, 2005 8:40 am

Hoi,

wat een gekke beestjes hè?!

Hier gaat de voorkeur uit naar Dove zeep. Dan worden we helemaal afgelikt, want dat vinden ze blijkbaar heel lekker :D

Groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 52 gasten