Het is stil in huis

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za mar 12, 2005 2:00 pm

Helaas hebben wij gisteren onze hond van bijna 13 jaar in moeten laten slapen. Het ging al een tijdje wat minder. Last van artrose. Ze kon bijna niet meer in of uit haar mand komen, kwam alleen nog overeind om te eten/drinken e.d.
We hebben haar verder lijden bespaard. Maar een hond die je bijna 13 jaar hebt gehad is toch een heel gemis. Ik weet het geen fret, maar toch wilde ik dit even kwijt.

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » za mar 12, 2005 3:20 pm

hoi Pleuntje , we leven met je mee hoor . Heel veel strekte nog met het heen gaan van een goede lieve betrouwbare vriend Strekte groetjes katty ~_~

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » za mar 12, 2005 3:22 pm

hey pleuntje, jammer te horen van je hondje, diertjes maken nu eenmaal een deel uit van het gezin hé en het doet pijn om ze te moeten afgeven.. ik wens je nog heel veel sterkte!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mar 12, 2005 5:52 pm

het doet zeker pijn om een dier te verliezen maar het is ook ni goed als het dier zoveel afziet je hebt het beste voor het dier gedaan en daarme toon je ook dat je hem/ haar graag zag.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » za mar 12, 2005 6:25 pm

Een dier geeft je zoveel liefde en plezier dat je het hem wel verschuldigd bent om hem uit zijn lijden te verlossen. Het zou egoistisch zijn om een dier te laten leven met pijn omdat je hem anders zelf mist. Goede beslissing en gelukkig bij een leeftijd van 13 x 7 jaar! (91!!!!) Wel veel sterkte bij het verlies gewenst, want een hond hoort toch bij het gezin!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » zo mar 13, 2005 1:15 am

ook van hieruit veel sterkte met je verlies!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo mar 13, 2005 10:27 am

Heel veel sterkte,

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk moet zijn om de knoop door te hakken, maar het is voor de bestwil van je hond geweest. Dan heeft hij toch een mooi en een lang hondeleven bij jullie gehad, hé!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo mar 13, 2005 12:17 pm

hoi
veel sterkte van ons!
2jaar geleden heb ik ook onze hond moeten afgeven en het doet soms nog pijn , hij was 15 en had kanker aan de maag .
nu loopt er een andere rond, de stilte is weg maar ze zal hem nooit kunnen vervangen.

Slaapzacht lieve jongens

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo mar 13, 2005 12:52 pm

Ik zou ook het liefste weer een hond nemen, om de stilte te laten verdwijnen.
Ten eerste weet ik niet of dat een goede reden is om een hond te nemen en Hugo wil helaas geen hond meer. Dus we zullen het toch, een tijdje, zonder moeten doen.

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » zo mar 13, 2005 2:06 pm

we voelen met u mee
of het nu een hond of een fret of een kat of .... is het is normaal dat je daar van afziet.
dat betekent gewoon dat je hem graag gezien hebt en dat het een gelukkig beestje was
ik mis mijn hond ook nog hoor die vorig jaar gestorven is

groetjes

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo mar 13, 2005 10:03 pm

veel sterkte met je verlies !@#$
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 14, 2005 8:32 am

Veel sterkte!! ~_~

Ik weet maar al te goed hoe het voelt. Wij hebben ons hondje (ook 13 jaar) in september moeten laten inslapen.
Het is erg om dit te laten doen, maar ik vind het veel erger om ze te zien afzien.

Veel sterkte in elk geval!

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » ma mar 14, 2005 8:38 am

ook van ons heel veel sterkte.

Groetjes,

Enya, Scorp en de fretsels


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten