stom stom stom ik ben zo stom

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mar 12, 2005 6:15 pm

vandaag naar de markt gegaan om fleece stof te kopen om hangmatjes en zo te maken voor epson, had er hele mooie gevonden met beertjes op.

ik ga ergens een winkel binnen en zet natuurlijk die zak ergens af, vergeet hem daar en tegen de tijd dat ik doorhad dat ik hem daar had late staan was hij al weg natuurlijk. aaaargh weer 10 euro naar de zak
kan mijn eigen wel op de kop slaan :@
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo mar 13, 2005 10:28 am

ai ai ai, da's idd jammer, hé, ik kan ook altijd zo kwaad op mezelf zijn als ik zo'n dingen doe.......
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo mar 13, 2005 12:53 pm

Troost je. Zoiets zou mij ook kunnen gebeuren. :P

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma mar 14, 2005 1:54 am

zolang je je fretjes maar nergens vergeet :D

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 14, 2005 8:15 am

Da's erg, ik ken het maar al te goed.
Ik zit ook altijd met mijn hoofd ergens anders!

nessa

Berichtdoor nessa » ma mar 14, 2005 9:23 am

ik ben echt blij dat ik het weer eens niet ben
dat gebeurt me ook vaak
ben al blij dat ik mijn handtas over mijn schouders kan dragen zou die anders ook al veel kwijt zijn

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 15, 2005 10:06 am

mja ik vergeet echt alles ook mijn handtas ben ik al eens in de ikea vergeten die stond er nog nog een geluk.
of mijn sleutels ga ik gaan wandelen met de fret sla de deur toe en dan valt mijn frank mijn sleutels liggen nog binnen mag ik een uur te voet tot bij mijn pa of mijn ma is om gek van te worden. da ligt aan de medicijnen die ik moet nemen vroeger had ik dit niet en nu vergeet ik alles soms is het zo erg dat ik mij gewoonni meer herinner wat ik een half uur geleden gedaan heb.

maar mijn beestje zou ik nooooooit vergeten da is het enige da kun je ook moeilijk vergeten he
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

nessa

Berichtdoor nessa » di mar 15, 2005 10:55 am

bij mij komt da door mijn werk
ik moet zodanig veel onthouden
en dan vergeet ik het dan nog
ik mag met een lijstje naar de winkel gaan
maar reken maar dat ik toch nog iets vergeten ben hoor

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 15, 2005 11:17 am

Wees blij dat het aan de medicijnen ligt, ik ben zo.
Bij mij valt er niets aan te doen. Ik zit altijd met mijn hoofd ergens anders. Ben altijd aan 't dromen.
Ik heb zo eens 3u (om 12u snachts) op de stoep zitten wachten tot mijn ouders thuis kwamen. Want ik vond mijn sleutels niet.
Bleek dat ik ze toch bij had, ze staken gewoon in mijn rugzak.
Ik weet nu niet of het gewoon dommigheid is of vergetelheid. :P

nessa

Berichtdoor nessa » di mar 15, 2005 11:25 am

ik denk vergetelheid
anders ben ik ook dom
nee gewoon verstrooid denk ik

hoop ik

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 15, 2005 11:28 am

hmmmja daar kan ik ni op antwoorden ;) heb da ook al gedaan hoor meer dan een keer een uur of 2 zitten wachten ik had dan wel echt mijn sleutels vergeten.

maar ik neem mijn medicijnen al een tijd ni meer en het blijft zo denk dat ze ergens mijn geheugen aangetast hebben %) staat in de bijsluiter onder nevenwerkingen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 15, 2005 12:02 pm

Zullen we samen een clubje oprichten??

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 15, 2005 12:04 pm

ok goed :D
wehebben een clubke opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ah nee slecht geheugen, ge zijt erbij ge zijt erbij :D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

nessa

Berichtdoor nessa » di mar 15, 2005 12:04 pm

de verstrooide meiden lol
nu we nog met 2 zijn
en er nog geen heren bij zijn kunnen we die naam gebruiken
peewee welke medicate is da

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 15, 2005 3:23 pm

Nessa,
da werkt ni averechts zene. 't is ni zo da als ge een slecht geheugen hebt en ge pakt die pillen da da beter gaat.
't gaat alleen ma slechter :P

Ik ben Freya zo eens vergeten. Die was beneden aan 't rondlopen en ergens onder gekropen. En compleet vergeet en op het terras de vuilbakken toe binden, de deur laten open staan en juist als ik wil doorgaan zie ik haar kooi open staan.

ene keer, ma nooit meer. Overal zitten zoeken. Ze was gewoon aan't slapen onder een dekentje.

Al een geluk....maar het had ook anders kunnen aflopen

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 15, 2005 3:57 pm

myolastan of zo iets weet ni juist hoe het geschreven word maar het zijn wel verslavende ge moogt ze ni lang nemen en het waren orgineel slaappillen en heruitgebracht als spierverslappers. enkel op voorschrift
ene keer, ma nooit meer. Overal zitten zoeken. Ze was gewoon aan't slapen onder een dekentje.


net als bij peeweetje !@#$ ~_~
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 15, 2005 4:41 pm

Sorry, was niet de bedoeling... ~_~

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 15, 2005 5:24 pm

sniks kan moeilijk verwachten dat iedereen op zijn woorden gaat letten he daarvoor is het leven veels te kort

twas maar om te zeggen dat het bij ij ook zo ongeveer gebeurd is en dat je bij die prutsen ogen op u gat moet hebben
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » di mar 15, 2005 6:19 pm

Idd, soms is een accidentje snel gebeurd, hé. Dit weekend had ik vrienden op bezoek en die wouden dat osc en lotje losliepen en toen ging er iemand naar beneden...... voordeur laten openstaan etc....... Op het einde vond ik oscar niet meer en dacht ook dat hij ontsnapt was of zo...... mijn hart ging al helemaal tekeer!!!!! Maar hij lag gewoon in een keukenkast te slapen, oef......... Ikke maar roepen en daar kwam meneer tevoorschijn, kastje ging open en hij kwam eens piepen, zeg.......... Héhé.......
Ik ben ook vergeetachtig maar dat komt omdat ik dikwijls migraine heb en dat mat de hersenen af op één of andere manier........
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

nessa

Berichtdoor nessa » di mar 15, 2005 6:24 pm

peewee
ik slik ook myolastan
ik ben zo ooit eens vertrokken naar een concert in het sportpaleis
gelukkig niet ver van de deur
na het concert kwam ik thuis en zag ik uitwerpselen ligge,
de bak in huis was weg gezet
dar vond ik heel raar
bleek dat flash en inca nog los zaten
die hadden zich dus genesteld achter onze box
dus ja ben ook een krack zenne

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di mar 15, 2005 6:27 pm

heb zo uuuuuren rond gelopen met mijn hart in mijn keel en een knoop in mijn maag heb lopen zoeken van 9u s'avonds tot 12 uur en dan ff tv om mijn zinnen proberen te verzetten gekeken met de deuren open op dat hij terug want ik dacht dat hij ergens lag te slapen zou komen maar hij kwam ni. om half2 ben ik opnieuw gan zoeken en heb ik hem om half3 gevonden was alleen en ben volledig ingestort ik was zo kwaad op mijn eigen dak me mijn vuisten op de muur ben beginnen slaan tot ze rood en gezwollen waren heb dan uitijndelijk in volle paniek mijn moeder gebeld om 4 uur. die heeft mij eerst moeten kalmeren voor ze wou komen ze zei da ze mij nog nooit zo gehoord heeft en tegen dat ze naar huis ging was ik versuft. ik heb een week ni kunne slapen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di mar 15, 2005 7:06 pm

amai, straffe vehalen hoor!
zoooo erg is het me mij nog niet gesteld, lap weeral een clubke dak moe missen!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

nessa

Berichtdoor nessa » di mar 15, 2005 8:05 pm

daarom noemt het ook de vertstrooide meiden he bull
wees blij da je moet passen

Hope

Berichtdoor Hope » wo mar 16, 2005 8:33 am

Ik heb ook vaak migraine, maar wist wel niet dat het daar aan kon liggen.
Voila da is mijn excuus, dan voel ik mij ni zo dom. Iedereen heeft een reden voor vergeetachtig te zijn. Ikke nu ook :D

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » wo mar 16, 2005 2:52 pm

ik heb dit ook al voor gehad hoor. iedereen is gewoon wel eens vergeetachtig. juist spijtig van dat stofje hé

groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 37 gasten