elewijt

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
olifantje
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 9:45 pm
Contacteer:

Berichtdoor olifantje » wo mar 30, 2005 4:23 pm

hoi allemaal elewijt waar is dat ergens ik zou ook graag komenhet is voor de eerste keer dat ik er heen kom want ik heb nog maar pas een fret

Hope

Berichtdoor Hope » wo mar 30, 2005 4:31 pm

Hoi,

Elewijt ligt dicht tegen Mechelen. Wij nemen altijd afrit Zemst en dan de pijlen volgen.
Vrij gemakkelijk te vinden. Want wij hebben ook al eens de verkeerde richting genomen toen we van de autostrade afkwamen en zijn er dan toch geraakt.
Elewijt staat heel goed aangeduid.
Hoe je moet rijden als je van Turnhout komt weet ik wel niet. Dan moet je er eens de kaart bij nemen :)

Ik ga het nog eens zeggen, zorg dat je fretje(s) goed ingeent zijn anders komen ze niet in de speeltuin.
Uit veiligheid voor je eigen fretje(s)

Groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » wo mar 30, 2005 5:21 pm

op internet heb je een goede weg route planner
www.mappy.com

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo mar 30, 2005 6:42 pm

ik kom van hoogstraten, dus dat is de zelfde richting. ga er meestal af aan hofstade, als je naar links gaat kom je aan het bloso domein, dat kruispunt sla je rechtsaf en dan kom je in elewijt. anders spreken we volgende keer is af, dan kan je mij volgen, turnhout is nu ni zo ver van hoogstraten he!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do mar 31, 2005 5:21 pm

als je op de frettensite onder club en dan activiteiten kijkt dan kan je het programma zien voor 2005. Heel handig vind ik de routeplanner die er naast staat, moet je enkel je eigen adres in vullen en dan berekend hij het automatisch voor je tot de bestemming.
Heel handig, thx webmaster ;)

nessa

Berichtdoor nessa » do mar 31, 2005 7:44 pm

zal die mappy zijn denk ik


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten