De ontploffing , ( spijtig genoeg ) deel 1 .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di okt 20, 2009 11:25 am

Ik ben weer eens opgeroepen om te babysitten de voorbije nacht .
Alles ging goed tot Kristof me deze morgen terug bracht : ik begon me af te vragen wat ik nu zou vinden .
Het antwoord vandaag was : een ravage !
Deze keer ( vermoed ik ) dat Prins Loki " hulp " gekregen heeft en dan nog wel van Goliath !!!
De voederbakjes waren leegemaakt hoogstwaarschijnlijk door den bompa Diego en door de kamer gesmeten met de overtuigde " hulp " van Prins Loki ! Er was één drinkfles uit zijn houder getrokken en ook door de kamer gesmeten wat door iedereen gedaan kon zijn ! Mijn bureaublad was vakkundig " opgekuist " en dit door Prins Loki zonder " hulp " van Goliath omdat deze laatste niet klimt ( alhoewel me dat een beetje veel verbaast ) ! Het enige wat ik nog op mijn bureau vond was mijn telefoon ! Mijn chopsticks lagen in de kakbak onder mijn bureau ! Het busje sucrosekes heeft de val van mijn bureau overleefd wat ik dan weer een overwinning voor mij vond . Ik heb als de 3 fretketiers " eraan beginnen " maar weinig " overwinningen " !!!
Nu heb ik ongeveer alles teruggevonden en op de respektievelijke plaatsen teruggelegd . De Hooligans slapen allemaal en dus kan ik rapraprap onder de douche voor ik ga werken !
Voor straks hoef ik me eigenaardig genoeg geen zorgen te maken ! Hoogstwaarschijnlijk MOET ik volgens de jongens thuis zijn én blijven !!! Die grapjassen van mij toch hé !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 37 gasten