ik heb foto's van ons fretjes.

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
nessa

Berichtdoor nessa » do apr 07, 2005 12:11 pm

zie daar

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » do apr 07, 2005 1:41 pm

je hebt ook nog:
www.easyimmo.be
www.easyweb.be
http://immo.start.be
... hoop dat je er iets aan hebt
groetjes

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do apr 07, 2005 1:55 pm

Hey mammon,
Ik hoop ten zeerste dat het allemaal in orde komt voor jullie, huisbazen kunnen idd heeeel ambetant doen. Je zegt dat je 400 euro per maand aan huishuur kan afbetalen, heb je misschien aleens overwogen om zelf een huisje te kopen? De leningen staan momenteel heel laag en ik denk dat je voor 400 euro per maand (op 20-25jaar lenen dan) toch een klein huisje kunt kopen. akkoord geen villa, maar dan ben je van de gezeik met die huisbazen verlost en kan je doen wat je wil he. Wij hebben dit toch gedaan en voor 400 euro kan je heus al iets kopen, als je dan nog een beetje handig bent kun je het tot je eigen paleisje verbouwen en het geld is niet meer "weggesmeten" he.

Groetjes en veel succes.

Ps: Ik was jullie fretjes weereens aan t bewonderen (t zijn er dan ook schoontjes he ;) ) toen ik een mensen nagelschaartje zag, bij dit soort schaartjes is er voor frettennageltjes een groot risico op scheuren en haakjes vorming (aangezien de nagel geplet wordt), eventjes opletten dus dat ze nergens achter kunnen blijven haken.

nessa

Berichtdoor nessa » do apr 07, 2005 2:00 pm

enya
ik ben zelf op huizenjacht en voor afbetaling van 40€ heb je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig of zelfs niks
jammer genoeg
zelfs app betaal je meer

ik wil ook een eigen huis
maar ja verder zoeken

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do apr 07, 2005 2:13 pm

Misschien was ons huisje echt een toevalstreffer (moet er bijzeggen dat het de grootte heeft van een appartement, woonoppervlak 115m2, tuintje 40m2 ongeveer) maar ik hoop dat jullie ook zoiets vinden. We hebben er een jaar op moeten zoeken (ik weet het, soms heb je die tijd helaas niet), maar hopelijk vinden jullie iets.

Heel veel succes aan alle huisjes jagers ;)

mammon

Berichtdoor mammon » do apr 07, 2005 2:29 pm

echt waar bendankt voor jullie reactie en jullie steun
een huisje kopen kunnen we niet omdat mijn man nog maar net werkt (en eerlijk gezegt ,als hij werk heeft houd hij het niet lang) niet omdat hij zijn best niet doet ofzo maar gewoon hij is te snel voor zijn bazen of te traag

mijn moeder heeft me ten zeerste afgereaden ee nhuis te kopen nieks dan miserie zegt ze en zoals jullie kunnen sparen gaat da zeker niet lukken (en da is dan mijn moeder) :? .
een appartement zoeken we niet omdat daar ook weinig of geen huisdieren toegelaten zijn.en als je dan een buur hebt zoals wij hier die je bij het minste verraad bij de huisbaas(zelfde huisbaas) dan is het okaltijd wat.
we mogen zelfs geen honden houden + het huis hier is vroeger onbewoonbaar geweest met een nieuw plafond
en wa behangpapier is het terug bewoonbaar verklaard
maar da hout is zo rot dat ehet is stukjes afvalt en dan kunnen we met het geld dat we nu hebben het niet maken en dantehoren krijgen dat het van de dieren is.
de grond in de keuken(kijk foto fretten) die stenen liggen ongelijk (was vroeger terras) en daar ligt vinile op dus die scheurt
in de lieving ligt er ook vinil en daar zijn het ook zo grootte stukken uit dan in de keuken nog groter zelf
de voorplaas daar zit water in de muren zoals in de gang dus met resultaat dat de muren beschimmeld zijn in de voorplaats en in de gang komt er een goot stuk cement van de muur dus met andere woorden een gat in de gang
en je kunt zo doorgaan .
mijn moeder zegt ook dat ik de fretten beter kan wegdoen ze hebben een tijd te koop gestaan maar we hebben ons dan bedacht en we hebben ze gehouden nu was mijn ma haar antwoord: wel ik hoop da ge dan nog lng hier kunt blijven wand niemand gaat die stinkbeesten in hui s moeten hebben ,ze willen u honden nog niet laat staan dat ze da erbij nemen.
kunde geloven da ik dan mijn leven nie meer zie zitten.
ik ben het hier echt beu ,daarbij komt ooknog eens da ik me opsluit in huis omdat ik volslank ben en niet durf buitenkomen wandt ze zijn hier allemaal over mij bezig + dat de gebuur ons uitmaakt voor vuile varken waar de mensen op zeggen van je hebt gelijk.
ben heel mijn leven al uitgemaakt en vernederd geweest dus sluit ik me op tot volle ergernis van mijn man .
sorry dak hier nu dingen tusengezet heb die er helemaal niet bijhoren maar het moest er eens af wandt ik ben het echt beu seffes kunnen ze me bezoeken op het kerkhof als dit zo verder gaat
en voor alleer er mensen zeggen vermagerd dan (heb ik amllemaal al geprobeerd maar het lukt niet
ben al een maand bezig en ik verdik nog steeds) en van die opertatie's ben ik niet echt zo happy op terwjl me ma me zot maakt om zo een operatie te doen (terwijl ze er zelf tegen is)
dat nagelschaartje is bij ebrek aan beter ,we hebben momenteel het geld niet om een goed knippertje te kopen

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do apr 07, 2005 3:19 pm

hey mammon,

Ik begrijp dat de hele situatie niet gemakkelijk is voor jullie, en als je eigen moeder dan ook nogeens op je kap zit ... Spijtig genoeg kan ik je fretjes niet overnemen (bij ons is het daar niet groot genoeg voor), maar ik hoop ten zeerste dat je lieve baasjes vind mocht je ze wegdoen.

Als er iets is waar ik je mee kan helpen of je wil gewoon ff je hart luchten mag je dat altijd in mijn pm-boxje steken,
Veel sterkte

Groetjes

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » do apr 07, 2005 5:49 pm

mammon,

moeilijke situatie hé ~_~ ik hoop dat heel de situatie beter wordt en je vriend zijn werk voor een lange tijd kan houden en je nog eens het droomhuisje vindt ook...
ik ben nog studente en woon nog thuis en moet me nog over nx zorgen maken, als ik dit zo lees breekt mijn hart echt waar. Ik wou dat ik de beestjes kon overnemen maar ik vrees dat mijn ouders hier niet mee gaan instemmen...

eel veel sterkte en hopelijk komt alles in orde

Groetjes Sofie, Ayko en Zoë

nessa

Berichtdoor nessa » do apr 07, 2005 6:05 pm

we hopen allezins da alles in orde komt

@ enya
idd jij hebt heel veel geluk gehad
ik heb tijd dus hoop ook ik zo een kans te krijge,

mammon

Berichtdoor mammon » do apr 07, 2005 6:30 pm

echt waarr mercie voor jullie steun dat apreceer ik enorm

Gebruikersavatar
bob_mermans
Berichten: 9
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 10:44 am
Contacteer:

Berichtdoor bob_mermans » do apr 07, 2005 7:31 pm

ga je het ons laten weten als de situatie er beter wordt uitzien???

ps: ik mag nog geen eigen fretjes, anders had ik de jouwe met plezier (een tijdje) opgevangen.

greetz
bob

nessa

Berichtdoor nessa » do apr 07, 2005 7:41 pm

das jammer genoeg al wat we kunnen doen
@ bob en jouw grootouders ?

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » do apr 07, 2005 7:42 pm

goh, ik hoop echt dat de situatie er voor jou en je fretten er vlug beter op wordt! ik zie in je profiel dat je zo oud bent als mij; ik moet er niet aan denken om nu al op mn eigen te wonen (is niet haalbaar om verscheidene redenen); en petje af voor jou dat je wel die moed hebt gehad!!!
ik denk dat niemand het erg vind als je hier je hart eens lucht, maar blijf er wel aan denken dat iedereen dit kan lezen (het staat ten slotte op het internet); en ik weet dat je je soms zo door je gevoelens kan laten meeslepen dat je daar pas later achterkomt.
en zoals enya al zei, mijn postvakje staat ook open hoor, moest je nood hebben om je hart te luchten!
voor de rest wil ik je héél veel succes toewensen.

nessa

Berichtdoor nessa » do apr 07, 2005 7:45 pm

ik denk da dit voor iedereen geld van de prive box
laat je maar eens horen mss kunne we op een of andere manier helpen
zoals bob bv
heel lief trouwens

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » vr apr 08, 2005 1:15 am

hey meid.. tis misschien makkelijk gezegd maar laat je hoofd niet te fel hangen, na slechte tijden duiken altijd wel weer goede tijden op (ook al zie je dat nu ff niet) en ook voor dit zullen wel oplossingen komen en vergeet vooral niet dat je nooit je respect voor jezelf mag verliezen, als je respect voor jezelf hebt gaan andere mensen je vanzelf met andere ogen bekijken want ze reageren onbewust op wat je uitstraalt vanbinnen.
kop op.. het komt allemaal goed!

mammon

Berichtdoor mammon » vr apr 08, 2005 8:45 am

ik zal jullie zeker op de hoogte houden of het nu positeif of negatief is
ik heb nog nooit zoveel mensen om mij gehad die me steunen
andere zouden me een seut en kinderachtig vinden en me uitlachen
inplaat van me te steunen .
echt waar veel dank

nessa

Berichtdoor nessa » vr apr 08, 2005 11:51 am

hallo waarom zou jij moeten uitgelachen worden
das idd een zware tijd en een mans zou voor minder zijn hoofd eens laten hangen he

keep the faith girlly
hopelijk positief he

mammon

Berichtdoor mammon » zo apr 17, 2005 1:30 pm

uitgelachen wordt ik altijd maar ja als ik een s afkom naar een frettendag ofzo of ik kom mee naar de party dan kunnen jullie me wel zien ,maar ja de meeste andere lachen met mij maar ja kom
mijn man heeft werk nu voor een jaar (met kans op vast)
ik heb gesoliciteers vooor werk en we hebben een huisje gevonden in sint-niklaas tot grotte kans dat het het hebben ,ga maar niet te uitbundig erover doen.kan nog altijd foutlopen maar ja ,morgen ga ik gaan kijken naar het huis met mijn man en ik laat zeker weten wat het geworden is .

nessa

Berichtdoor nessa » zo apr 17, 2005 2:20 pm

ik zal goed duimen
veel sucess morgen he

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » zo apr 17, 2005 3:21 pm

Heel veel succes meisje!!
kzal duimen voor je! Tmag wel es goed gaan he nu!!
Succes!!
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » zo apr 17, 2005 4:57 pm

heel veel succes met het huisje morgen en met je sollicitatie!!

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » zo apr 17, 2005 8:45 pm

van hieruit ook heel veel geluk!
en kop op, leven is al zo kort!
maak er het beste van ondanks alle tegenslag, en hier word met nimand gelachen!
toch niet uitgelachen tenminste, want met nessa en hope hier kunde ni zeggen dat er ni gelachen word hier he! lol!!!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

maxi

Berichtdoor maxi » zo apr 17, 2005 9:08 pm

toi,toi,toi voor morgen. ;)
we zullen zeker voor je duimen

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » zo apr 17, 2005 9:41 pm

mooie fretselkes !!! en ni verwent he !! lol
heel veel geluk ermee he !!

groetjes dave , tazzie en balou
_ groetjes Dave , tazzie en balou _

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » ma apr 18, 2005 8:44 am

We duimen voor jullie, met als ons vingers en pootjes.
Succes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 57 gasten