Morgen kaarsje branden

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma nov 09, 2009 10:49 am

Origineel gepost door margit

Mémé neusknijpers kopen!! ;)
ik bewaar liever de vrede in huis zo blijft mijn fretje 'n thuis hebben ;)
en aangezien er maar 1tje te vinden is zal hij wss toch gecastreerd 'moeten' worden, dus ja.
maar nu nog niet:P ze kan toch wel 'n beetje wachten ze :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 09, 2009 12:52 pm

Origineel gepost door Picka

eindelijk is Stitch terug Stitch.
Hij deed niet anders dan slapen, slapen en slapen. Hij lag daar ook precies of hij doodongelukkig was.
Sinds zaterdagavond zit er eindelijk terug leven in en begint hij eeeeiiiiindelijk terug zaken uit te steken.
Ik hab ook met Inne al gebeld en zij kon er niet goed aanuit van zijn bloeduitslag, ze heeft al proberen naar het labo te bellen maar daar nam niemand niet op.
Dat hij zo geweest is zou normaal volgens haar , met hoe zij in zijn buikje moeten doen heeft zal hij wel veel pijn gehad hebben.
Ik moet hem niet op dieet zetten maar afwachten tot na de winter vermits hij alleen maar Totally ferret krijgt.
Hij zal zijn wintervet aan het maken zijn.
Ik heb hem zo gemist. Gizi was wel heel lief voor hem, regelmatig kijken hoe met hem ging, voorzichtig kusje geven en zo, ooooo zo schattig.
Ze kunnen toch lief zijn voor elkaar hé, hier was dat ook zo toen Yliah terug was. Diablo ging de hele tijd zijn broertje opzoeken en voorzichtig zoentjes geven en zo. Wel jammer van het bloedonderzoek, hopelijk weet je binnenkort meer.
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma nov 09, 2009 7:12 pm

Zielig als je ze zo ziet liggen. :( Je kan zo weinig voor ze doen. Maar eenmaal aan de betere hand komen de streken terug :)
Dat je maar vlug meer weet van zijn hormonen ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 09, 2009 11:41 pm

Origineel gepost door Picka

Margit heeft gewoon een speciaal nestje gehad ...
Dus Margit is speciaal dus die krigt alleen maar speciaal nestjes ;) ;) ;)
Mercikes Renée (zal het voor m'n eigen goed maar positief opnemen, zeker ;)) en idd, ik heb ook geen ..... :D :D Oogjes wel daarentegen, nog wel 2 die stapelgek zijn op fretsels!! :P :P
Ik moet hem niet op dieet zetten maar afwachten tot na de winter vermits hij alleen maar Totally ferret krijgt.
Hij zal zijn wintervet aan het maken zijn.
Dat meent ge nu toch niet, hé Renée???? Is hij zijn wintervet aan't maken???? :? Hoe noem je die kussentjes dan die hij nu zitten heeft???? :P :P :P :P

Foei, nee, ik plaag maar wat, onze, nee jouw Stitch is echt een geweldig mooi en lief fretseltje! Hij is een pracht van een kereltje, ik heb het zelfs al rijdend naar huis per sms aan Jef laten weten!! Net als in het nest is hij nog steeds de meest aanhankelijke van de 3 pupsies!! En een toet dat ie heeft .... om op te vreten!! :D

Geef de 2 knapste mannen van Hasselt nen hééééééééééééle dikke knuf van mij, hé!!! (Nee, Patrick ... de fretten!!) :P
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di nov 10, 2009 10:10 am

Margitje, ik meende dat ook dat je heel speciaal bent en dat het dan ook niet anders kan dat jou nestjes speciaal zijn. En ik bedoel dit zeker als compliment.
En van mij mag je onze Stitch zeggen hoor, hij is toch nog altijd een beetje van jou.
Foei smsen intussen je aan het rijden bent. ;) ;) ;) Stitch heeft zijn oma nog nodig en Gizi zijn tanteke hoor.
Ik zal de 3 knapste mannen van Hasselt een héééééééélé dikke knuffel van je geven; :D :D :D
Stitch is goed aan het helpen, Patrick is de badkamer aan het doen. Hij is och zo behulpzaam!!!!! :D :D :D

[Gewijzigd door Picka op 2009-11-10 10:11:02]

[Gewijzigd door Picka op 2009-11-10 10:12:00]
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 58 gasten