Morgen kaarsje branden

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di nov 03, 2009 6:54 pm

Morgenvroeg gaat onze kleine Stitch een ventje worden.
Zijn balletjes zijn niet ingedaald dus het word snijden.
Wij hebben nog nooit een fretje gehad waar in gesneden is. Boyke en Gizmo zijn gewoon gecastreerd. Een dagje uit waren ze en dan terug in orde.
Maar ik denk niet dat dit zo gaat zijn met onze kleine man.
Willen jullie een kaarsje voor hem branden, ik ben er niet gerust in. ~_~ ~_~ ~_~
Hoe moet ik mij dit nu eigenlijk allemaal voorstellen, hoe gaat hij zich voelen, gaat hij pijn hebben, wat kan ik doen als hij pijn heeft ???????
Ik denk dat ik niet veel ga slapen deze nacht.
Niemand niet zeggen dat ik gewoon een ongerust kieken ben hoor, dit is gewoon mijne aard.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » di nov 03, 2009 7:00 pm

ge moet je niet ongerust maken alles zal wel in orde komen

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 03, 2009 7:16 pm

ge zijt een ongerust kieken! :P lol


Hij gaat geen pijn hebben, daarom wordt hij verdoofd... die operatie is gedaan voor je't weet, en de dag erna loopt hij alweer rond te huppelen ;)

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 03, 2009 7:20 pm

Ik snap je ongerustheid volkomen hoor Picka!
Hier bij joske was ik even angstig, hoe het ging aflopen...
Maar indd, het is voorbij voordat je het weet, gelukkig is het geen castratie gelijk bij een moertje, das een echte operatie
Ik zal duimen :)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 03, 2009 7:23 pm

picka, er is niets om ongerust over te zijn, maar even een verduidelijking voor olli...

bij een ongedaalde teelbal moet er ook een sneetje gebeuren in de buik zodat er gezocht kan worden naar de teelbal, dus op dat vlak is het hetzelde, bij een moertje moet een heleboel precies worden weggesneden, terwijl bij een mannetje het maar moet worden afgebonden en weggeknipt, da's op dat vlak weer veel minder erg...

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di nov 03, 2009 7:23 pm

Picka, het komt wel in orde. Ik heb hier al Louisa en Freebee laten operen. Het was telkens met een klein hartje dat ik ze weg bracht. Je kan je niet voorstellen hoe gelukkig ik was toen ik ze mocht gaan halen. Wat vertroetelen en rustig houden volstaat ;)
We duimen voor je ventje.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 03, 2009 7:25 pm

Origineel gepost door nielsvl

picka, er is niets om ongerust over te zijn, maar even een verduidelijking voor olli...

bij een ongedaalde teelbal moet er ook een sneetje gebeuren in de buik zodat er gezocht kan worden naar de teelbal, dus op dat vlak is het hetzelde, bij een moertje moet een heleboel precies worden weggesneden, terwijl bij een mannetje het maar moet worden afgebonden en weggeknipt, da's op dat vlak weer veel minder erg...
goh , kzagget net, khad het postje niet tegoei gelezen ;)
Tis dus geen gewone castratie, maar vraag maar aan maranweke , haar Zwieber heeft dit ook moeten ondergaann en alles is vlekkeloos verlopen
:)

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 03, 2009 7:32 pm

kzit wss in't zelfde schuitj volgende week :o
zijde gy ook zo zenuwachtig? :D
tis nochtans nie in mij da ze gaan knippen :P
komt wel goed zeker :z
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di nov 03, 2009 8:10 pm

Buda ik weet het, ze snijden niet in mij maar eigenlijk zou ik liever willen dat ze in mij snijden dan ik mijn klein ventje.
Nielsvl : ik ben geen kieken. :P ;) Ik ben gewoon zo
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 03, 2009 8:11 pm

wel Picka ik heb een 9dagenkaars gekocht vandaag in zeebrugge die gaat dus morgenvroeg aan tot binnen 9 dagen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di nov 03, 2009 8:20 pm

Pica, Freebee zat bij mij in een hamsterkooitje op de kast. Dat was de enige manier om haar rustig te houden na de operatie :P Van de da moest ik haar 10 dagen beletten om te klimmen (@) Na enkele dagen heb ik haar dan maar haar zin gegeven en terug in haar kooi geplaatst :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 03, 2009 8:32 pm

picka, twas ook maar omdat jij het zei da'k het nodig vond dat eens te zeggen ze :P

@ angel; loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool, noveenkaarsen, echt het eerste waar ik aan denk als ik u zie :P

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di nov 03, 2009 8:43 pm

Picka uw Stitchke zal zijn best wel doen hoor, voor je het weet is hij terug thuis.

En idd zoals ollike zei heeft mijn Zwieberke ook geen normale castratie ondergaan. De DA is dan wel niet op zoek moeten gaan in de buik, aangezien ze de ballekes voelde zitten dus wist ze waar te snijden. Ze waren gewoon niet volledig ingedaald.
En hier ben ik hem savonds gaan halen alsof er niks gebeurd was ;)

Ik weet zeker dat Stitch het even goed zal doen!
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 03, 2009 8:49 pm

Origineel gepost door nielsvl
@ angel; loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool, noveenkaarsen, echt het eerste waar ik aan denk als ik u zie :P
Lacht me ee ander he gij ik meende da wel he miljaardenondeju wa is da nu toch niemand gelooft mij als ik zeg da ik noveenkaarsen heb gekocht
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 03, 2009 8:55 pm

als ik aan u denk denk ik nie direct aan noveenkaarsen :P da's nie slecht bedoelt he, gij lijkt mij gewoon alles behalve iemand da daarin geloofd :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 03, 2009 9:24 pm

@ niels ; u zou nog kunne verschieten van mij hoor jongeheer :P

@picka ik heb de kaars alreeds aangestoken maak je maar geen zorgen alles komt goed
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 03, 2009 9:26 pm

kheb veel zin om mn "gabber; just another word for chicken imitator" nog es te plaatsen, maar kga picka haar topic niet vervuilen met zo'n foto's :P

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di nov 03, 2009 9:47 pm

nielsvl : plaag de mensen toch zo niet :P :P
Angelke : bedankt.
Ik brand ik ook altijd een kaarsje aan de foto van mijn klein Boyke en tot nu toe heeft het al altijd geholpen.
Stitch zijn ballekes zijn niet te voelen, een hele tijd waren ze een beetje te voelen, maar ik voel ze helemaal niet meer, hopelijk voelt Inne ze morgen wel voordat ze moet gaan snijden dan moet ze niet zoeken.
Ik ga hier nu mijn boeltje bij één pakken en proberen te gaan slapen.
Stitch moet goed uitgeslapen zijn morgen dat hij eerst Inne nog wat kan plagen. :D :D
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 03, 2009 10:18 pm

buda het zijne voelden ze, ma twas nie gezakt, nu hij zo rond en gezond is voelen we het ook niemeer :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 03, 2009 10:58 pm

Origineel gepost door Angelke

wel Picka ik heb een 9dagenkaars gekocht vandaag in zeebrugge die gaat dus morgenvroeg aan tot binnen 9 dagen
Gij zijt ook een goei, gij!! De 10de dag moet ik dat ventjes zijn draadjes eruit halen en dan brand jij niks meer!! :P

Ollike, ik denk toch dat ge beter op uw werk leest wat hier staat. 's Avonds hebt ge precies de neiging sommige dingen "niet te zien"!! :D

Buda, normaal moet jouw Buda'ke 2 van die dingen hebben, hé!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 03, 2009 11:23 pm

ja, eentje da zit waar het hoort te zitten en het 2de bengelt ergens waar het niet moet zitten :(
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 04, 2009 12:03 am

Ja, ik weet dat ik moet edit-en, maar ik wou even iets serieuzer worden!! ;)

Lieve, kleine Stitcheman,

Je lijkt al zo groot, bent al een echte fret, je weegt al 1,5 kg, maar in mijn gedachten zit je toch nog zo 'n beetje als dat kleine wurmpje dat op 21 mei '09 om 11u55 ongeveer het licht zag. Ik had jullie in stilte gevraagd die 21ste te komen en ja hoor, daar waren jullie. Als eerste van 5 kwam je op de wereld, heel luid piepend, zodat ik dadelijk gealarmeerd zou zijn!! Met een vreugdekreet die Caro boven van haar stoel liet opschieten, riep ik haar dat je geboren was!!

Afbeelding

Na 2 dagen moesten we 2 kleintjes zien gaan, maar jullie profiteerden vanaf die dag zoals het hoorde, jullie groeiden in sneltempo op tot mooie, schattige bolletjes, jij toen, zoals bij je geboorte, de grootste van het trio. Naarmate er meer "fret" in je kwam, moest je karaktertje meeëvolueren natuurlijk en na een week of 5 liet je ons weten dat fretten over tandjes beschikken!! Scherpe tandjes, hele scherpe tandjes!! ;) Ik heb je echter maar enkele keren moeten zeggen dat dat echt niet kon (in tegenstelling tot je broer, die het braafst leek, maar later bleek te lijden aan een zeer ernstige vorm van selectieve doofheid!! :P ) en voor de overige weken thuis was je dan ook een voorbeeld-pup.Afbeelding

Hier sta je voor 't eerst op met je mama, al hadden we daar toen nog geen idee van, ik wou je helemaal niet meer laten gaan eigenlijk. Op een gegeven moment moesten we er hier zoveel afgeven, dat we de gedachte aan nog een afscheid niet verdragen konden. Tot echter je (toekomstig) broertje op logé kwam en hij zelf liet zien zo ontzettend graag een vriendje te hebben. Hij sliep na het uitbreken uit de logeerkooi uit zichzelf bij jullie, maar vanaf dag 1 had hij een voorkeur voor jou die wederkerig bleek. Waar jij liep, ging Gizi, waar Gizi te vinden was, vond ik jou. Als jullie alle 3 sliepen, moest ik op wandel met Gizi, dan liep hij er verloren bij :( . Afbeelding

Om een lang verhaal kort(er) te maken, je verhuisde dus toch richting Hasselt en ik ben telkens blij jullie samen happy en speels terug te zien. Gizi en ik hebben hierdoor ook een speciale band gekregen, hij is mijn grote logeerknuffel geworden!! :) Nu mijn klein wurmpje, is het morgen de grote dag om naar "Tante Ine" te gaan, zorg ervoor dat oma fier op je kan zijn, hé!! Ik zou bijna zeggen : spreek mooi met 2 woorden en geef lief en beleefd een handje, maar je weet wel wat ik wil zeggen, laat zien vanwaar je komt, hé!! Je komt uit een Knuffelfretten-huis en bent naar een Knuffelfretten-thuis gegaan, maak maar dat ze dat allemaal goed weten achteraf :D .

Lieve, grote frettemans, flinke, mooie Stitch, wees dapper morgen, tegen donderdag mag je het bij je thuis weer onveilig maken, beloofd!! Afbeelding

Succes, lieve schat, ook voor je mama, papa, grote broer en Gizi-broer, hé, ik hou van je, xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo nov 04, 2009 1:00 am

Origineel gepost door margit

Ollike, ik denk toch dat ge beter op uw werk leest wat hier staat. 's Avonds hebt ge precies de neiging sommige dingen "niet te zien"!! :D
ff ter verbetering margiet: ik zit thuis te recupereren van een neusoperatie sinds 20 oktober :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 04, 2009 1:08 am

Oei, dan is 't moeilijk brillen natuurlijk!! :P :P Ik zwans ook maar, hé Ollike, dat weet ge toch!!

Alles oké met de neus, nu?? Niet teveel pijn?
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 04, 2009 1:18 am

oei wa is er wel gebeurd???


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 39 gasten