Mijn dag is GOED !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma nov 09, 2009 1:08 pm

Mijn dag kan niet meer stuk !
Ik dacht dat ik al gemeld heb dat Don Diego wat aan de magere kant was hé ? Wel , dat is veranderd !!!
Ik dacht dat ik DD op de zetel moest helpen mààr voor ik bij hem was klom hij als " een echte " omhoog !!!
Ik zette me naast hem om hem een knuffel te geven en wat voelde ik ?!!! Ik voelde dat mijn oude rakker wat aan gewicht gewonnen had !!! DD word terug een lekker dikkerdje !!! en dat maakt mijn dag supergoed !!!
Mààr er is nog iets : alle3 mijn jongens lijken te winnen in gewicht !
Goliath leek me gisteren ook wat magerder dan normaal maar toen ik hem vandaag oppakte voelde ik dat hij wat zwaarder was ! Ik voelde geen knokig poepke meer maar een gevuld poepke en d"e ribbetjes waren ook weg !
Over Prins Loki hoef ik me geen zorgen te maken : die is lekker mollig en dat zie je zonder dat je hem moet oppakken !
Goliath en DD zijn beiden ook weer veel speelser en maken me dus onozeler dan normaal !!! Deze morgen vond Goliath het nodig en dus normaal om me in mijn tenen te moeten bijten !!! De beet was niet echt hard en daarom ook bloedloos , mààr het was dus ook weer rond 04u00 dat ik wakker was !!!
DD vond het gisteren ook weer nodig om bij mij te komen slapen want rond 11u00 voelde ik hem tegen mijn achterwerk duwen ! DD vind altijd wel dat ik hem wat meer plaats moet geven !!! Dat maakt dus dat ik op het randje van mijn bed lig en hij de rest in gebruik heeft !!! Straf hé ?! Ik weeg 100 keer méér dan mijn oudste hooligan en toch heb ik in bed het minste plaats !!! Maar ik ben geen egoist ! Ik ben blij dat ik iemand in bed heb die me op gelijke temperatuur houd ( lol ) .
Mààr , let op want ook " de kleine " komt me bezoeken als ik slaap !!! Maar dat is meestal om me te wekken als hij wil spelen ! Het spel zelf duurt ongeveer een uurtje , maar de opwarming voor het spel duurt wel gemakkelijk een half uurtje ! Daarna duurt het uitbollen een half uurtje en dus kan ik na 2 uur weer denken aan mijn oogjes te sluiten voor ongeveer 2 uur !
Eigenlijk slaap je beter niet samen met je fretjes ! Ik heb al gezegd dat ik 100 keer zwaarder ben dan Don Diego hé ? Wel , na enkele jaartjes samen slapen met den baron ben ik het al zo gewend dat een vriendin me niet zal kunnen wekken als ze in of uit bed moet voor één of andere zaak . Mààr als er een fretje in bed nog maar een pootje verlegt dan ben ik klaarwakker !!!
HOLA !!! Ik heb juist iets gezien wat enkele snoepjes verdient !!! Goliath is in de grote kakbak gaan kakken !!! Ik heb eigenlijk véél om gelukkig te zijn vandaag !!! DD en Goliath zijn wat zwaarder geworden , de kleine is gewoon de kleine én Goliath gaat in de kakbak !!!
Eigenlijk kan mijn geluk niet meer op als ik niet naar het wassalon moest om wat kledij te gaan wassen !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 27 gasten