Wild beest !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di nov 17, 2009 11:50 am

Het begint allemaal toen ik dacht om lekker relaxed op de zetel te gaan liggen en rustig wat tv te kijken .
Mijn idee over wat " relax-time " is : je het zo gemakkelijk mogelijk maken en dat begint met eerst en vooral met een bezoekje aan de badkamer . Dit bezoekje mag gerust een kwartiertje duren , het is niet prettig om daar te liggen en na een half uur naar de badkamer te moeten !
Dus verliet ik de badkamer héél wat lichter en klaar om echt te relaxen .
Hangt daar plotseling een klein monsterke aan mijn enkel !!! Goed , die kleine mocht blijven hangen tot we aan de zetel kwamen . Eerst de jongens allemaal hun snoepjes én eentje extra gegeven in de hoop dat ze me lieten doen . Don " den bompa " Diego was als eerste weg achter de fleece op de zetel , geen probleem . Daarna besloot ook Goliath een rustig plekje op te zoeken : de chalet van den baron .
Daar bleef dus eentje achter : Prins Loki ! Die vond het nodig om eerst nog wat te spelen met mijn tenen !!!
Na nog een kwartiertje was ook hij verdwenen en kon ik of " dacht " ik te kunnen relaxen .
Na een klein half uurtje werd ik gewaar dat er iets bewoog op de zetel en keek ik even naar wat ik dacht dat het den bompa was die onder de fleece dichter bij mijn gezicht kwam kruipen . Verrassing want daar kwam het smoeleke van ons Prinske tevoorschijn ! Eigenlijk was ik meer verbaasd dat hij mijn tenen zomaar gepasseerd was zonder zijn tandjes erin te steken !!!
Maar goed , hij was er en dus moesten we er maar het beste van maken hé . Het werd een avondje vol verrassingen ! Loki legde zich naast mijn hoofd op het hoofdkussen en viel wat later in slaap !
Daar lag ik dus : tegen mijn achterwerk lag den bompa te slapen , in mijn nek en een stuk naast mijn hoofd lag Loki ook te slapen ! Ik dacht nog " we missen er nog eentje ! " en enkele tellen later lag Goliath op mijn buik !!! Toegegeven : Goliath heeft wat met mijn buik want als hij lekker wil liggen dan is mijn buik zijn eerste keuze !
Daar lagen we dus : 4 vrijgezellen , lekker relaxe en niets in onze weg ! De 4 musketiers die niets beter te doen hadden dan liggen en wegdommelen in dromeland met een buik vol lekkere snoepjes en geen vuiltje aan de lucht .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 40 gasten