Gekke mensen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Heidi_ham
Berichten: 15
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 4:58 pm

Berichtdoor Heidi_ham » di mei 17, 2005 9:15 pm

Hmmm...

Gister zijn mn vriend en ik eens een keer naar een park bij ons in de buurt geweest. Met Frutsel en Meissie natuurlijk!

Maar t is nog wat... We zijn net bij de auto weg en de fretjes lopen (of wat er op lijkt) lekker op de grond als er een gezinnetje aan komt... Hun reactie hoorde ik al in de verte: 'He kijk nou, kleine hondjes' (...) Toen ze dichterbij kwamen kwam het gesprek natuurlijk op gang, 'wat zijn dat nou, want dat zie je niet vaak zulke beesies en kan dat wel zo aan een tuigje'. Wij uitleggen: 'nee, het zijn fretjes en bla bla, je kent het wel. Het hele gezin met 5 kinderen er omheen en allemaal vonden ze de fretseltjes zo interessant!

Zo na eindelijk 10 minuten, lopen we een stukje verder met de fretten even op onze armen en laten ze daarna lopen op een grasveldje. Vervolgens komen er 2 wat oudere dames voorbij: 'Wat zijn dat nou? Maar dat vind ik zielig, die beestjes horen in het wild te leven!' Wij weer uitleggen... Afijn, de dames weer verder wandelen.

Vervolgens bij een volgende poging om een stukje te wandelen, wat uiteindelijk bij 'graven' bleef hangen, het volgende stel! Nou was t voor mij gedaan! Weer die vragen en weer uitleggen! Zo zijn we een half uurtje in het park geweest (overigens voor de fretten genoeg, want die waren doodop) en in die tijd hebben we bijna alleen maar uitleg aan 'gekke' mensen gegeven! Ach, zo kunnen ze zeggen dat ze voor het eerst in hun leven fretten hebben gezien en hebben ze weer wat geleerd...

Wordt nog wat als we van de zomer vaker naar het park gaan...

Heidi en de fretseltjes Meissie, Frutsel en Eddy

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di mei 17, 2005 9:29 pm

tja, denk da dat ook men eerste reactie was zenne (@)
ma toen ik duvie haar snuitje zag, was ik compleet verkocht :P zo e lief klein prutseke
en een hele tijd later, toen we moe waren van alleen te spelen, zijn we charelke gaan bezoeken, en Duvie speelde, alle, had het minste schrik van Charelke, en nu ravotten ze iedere dag. maar daarvoor, frette, wa is da??? (@)
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

maxi

Berichtdoor maxi » di mei 17, 2005 10:43 pm

Zo gaat dat hier ook ,hoor !!!
Als je zin hebt in een babbel,moet je vooral met je
fretsels gaan wandelen;succes gegarandeerd :D

Hope

Berichtdoor Hope » wo mei 18, 2005 8:18 am

Komt me heel bekend voor!!! ;)

Wij gaan alleen met Freya in het park wandelen, want er zijn veel kinderen die haar zomaar oppakken.
Zonder te vragen of ze bijt, dat riskeer ik liever niet met mijn twee jongens.

Als je op je gemak wilt gaan wandelen, ga je best naar het bos.
Daar kom je het minst volk tegen.
Al een geluk dat er toch nog een plekje is waar ze rustig kunnen rondlopen.

Er was ooit eens een oude man in het park en die zei tegen mij dat ik met mijn fretjes moest kweken. Als de pups dan groot genoeg waren moest ik ze loslaten in het bos, want we kwamen die niet genoeg meer tegen in het wild. :?
ja wel duh?!
:D
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die er iets vanaf weten, alleen diegene die fretjes hebben.
Dus het is onze taak om de medemens iets bij te brengen.
;)

Groetjes

[Gewijzigd door Hope op 2005-05-18 08:23:53]

maxi

Berichtdoor maxi » wo mei 18, 2005 9:27 am

Ik heb zelfs ooit de vraag gehad of dat soms,uit de kluiten gewassen
ratten waren ~0 !!!
Moet je niet vragen hoe onwetend sommige mensen zijn. (@)

nessa

Berichtdoor nessa » wo mei 18, 2005 10:01 am

er is maar een vraag waar ik telkens opnieuw kwad van word en die is
da stinkt toch ?
daar word ik telkens slecht gezzind van
ze kennen er niks van maar een oordeel ligt nooit ver weg

Hope

Berichtdoor Hope » wo mei 18, 2005 1:36 pm

Die vraag stellen ze mij meestal ni, wel 'bijt da?'
ene keer wel voorgehad da er een franstalige (dan krijg ik het al, dan moet ik weer frans spreken) freya gewoon oppakte (ik had het zelfs ni gezien)
Ze smeet ze bijna terug neer en dan begon ze te kakken da da stonk. Zeker 10 minuten is die daar over bezig geweest.
Ik dacht ze terug uit te kakken, ma ze verstond geen nederlands.

Sommige mensen hè!
En mijn Freya stinkt wel ni hè!!

Heidi_ham
Berichten: 15
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 4:58 pm

Berichtdoor Heidi_ham » wo mei 18, 2005 6:49 pm

Ja, de vraag of dat ze stinken heb ik inderdaad ook meermalen aan moeten horen en vooral toen we de donderstenen nog niet hadden... De meest reacties kwamen er op uit of we 'er wel aan zouden moeten beginnen'...

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » wo mei 18, 2005 8:07 pm

Ik heb 1 keer iemand gehad die ook allerlei commentaar maakte en als laatste zei: Wat stinken die beesten!!! Ik zei: Ja, maar niet harder dan jij!!! Beetje grof, maar ze liep snel weg. Je moet maar zorgen dat je er zelf lol in hebt en laat een ander maar kletsen.
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

nessa

Berichtdoor nessa » wo mei 18, 2005 8:09 pm

goed zo
ik ga da ook beginnen zegge,

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mei 21, 2005 4:24 pm

ja ken dat hier ook zijn zo eens gaan wandelen in het stad met de fret (toen juist epson nog) en er kwam zo een kopppel voorbij die ook een fret hadden en die bleven ff staan maar daar bleef het ni bij er kwamen meer en meer mensen bijstaan tot er een stuk of 10 man rond stond. kreeg er toen ook ff genoeg van nu zeg ik niks meer als er mensen passeren van he kijk een fretje dan lach ik eens schijnheilig en loop gewoon door.
heb het zelsf eens gehad dat er een mevrouw rond mij achter epson aanzat om hem te wrijven. dat was wel een grappig zicht epson liep aan de leiband rond mij en die daar achter :D . hij had geen zin om bij haar te gaan.

maar ik vind toch ook dat ze er ni naartoe moeten kopen om te strelen zonder het aan de eigenaar te vragen en dat deed die dus wel, niet dat epson iets zou doen maar je weet nooit he en het kan evengoed een bijter zijn en wie is der dan in de fout???
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 35 gasten