!!!Tips!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
bruinebabe
Berichten: 53
Lid geworden op: za mar 26, 2005 5:55 pm

Berichtdoor bruinebabe » di mei 24, 2005 3:10 pm

s wel goed idee :)

bruinebabe
Berichten: 53
Lid geworden op: za mar 26, 2005 5:55 pm

Berichtdoor bruinebabe » zo jun 05, 2005 12:11 pm

ik ga nu eerst en vooral goed proberen scoren voor men examens en als dat goed is vraag ik het og een keer ;)
misschien heb ik dan meer kans hè! ;)

Groetjes
Julie

maxi

Berichtdoor maxi » zo jun 05, 2005 1:19 pm

Veel succes !!!!!!!

bengeltje
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 10, 2005 9:49 pm

Berichtdoor bengeltje » zo jun 05, 2005 2:01 pm

hey
mijn ouders wouden het ook eertst niet ze zeiden dat het stonk enz enz... maar ik ben toen op een dag mee gegaan naar een markt en daar haden ze fretjes... ik heb me er by gezet en die was toen nog heel lief ging op zen rug liggen om te strelen enzo en ik zei kijk eens hoe lief en zun zyn toen heel de markt verder gegaan ik heb de hele tijd daar blijven staan en toen ze me terug kwamen halen had ik die al vast het was echt een schatje en toen mocht ik ze hebben en dan haden we er 1tje ma wou er dol graag 2 dat is trouwnes het beste want alleen is maar alleen en ze werd metteen verliefd op dat fretje toen zyn we weer naar diej markt gegaan en heb ik er een 2de gekregen :) gwn blijven vragen en dan lukt het wel :) men ma was in het beging er zelf bang voor ze durvde die niet aan te raken :d maar jah
ik weet dat het niet slim was voor op een markt te kopen maar ze zyn kern gezond
groetjes van mij
en
bengel duvel
en de rest van de dieren

bruinebabe
Berichten: 53
Lid geworden op: za mar 26, 2005 5:55 pm

Berichtdoor bruinebabe » zo jun 05, 2005 3:50 pm

hoe oud was je toen?

bengeltje
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 10, 2005 9:49 pm

Berichtdoor bengeltje » zo jun 05, 2005 10:04 pm

eumz 15 :d hehe het was me toch gelukt
groetjes van mij
en
bengel duvel
en de rest van de dieren


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten