Gekte is al wat de klok slaat !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 25, 2009 2:53 am

Ik werd juist wakker en werd gewaar dat ik naar de badkamer moest . Niks abnormaal dus . Ik doe het licht aan . Plots zie ik daar Ons Prinske als een stokstaartje op zijn achterste pootjes staan kijken naar mij . Ook niks abnormaal aan moest het niet zijn dat hij één enkele mok laat horen ! Ik weet dus dat ik me aan iets kan verwachten !!! Hoor ik daar een geritsel van nageltjes op het linolium : Goliath is ook al wakker . Dan zie ik zijn smoeleke van achter een hoek verschijnen met een wilde blik in de ogen ! Tweede waarschuwing !!!
In zijn rek hoor ik de kale staart van Don Diego tegen zijn slaapplaats slagen ! Die oude rakker is ook klaarwakker én klaar om in aktie te schieten !!!
Tegen dat ik Loki voor de 3de keer van mijn bureau pluk , slaat deze een diepe zucht ! Enkele tellen nadat ik hem op de grond zet smijt hij het reserve - eetschaaltje met de 2 etenbakjes van de Atlas 40 !!! Ik kijk naar hem ( klaar om eens goed van mijn neus te maken ) bekijkt hij mij met zijn " ik weet van niks , ik ben hier juist aangekomen " - smoeleke !!! Allemaal gevolgd door een paar en zelfs één enkele mok !
Goliath is gemakkelijk opgelost : enkele snoepjes en weg was hij . Don Diego heb ik ook enkele snoepjes gegeven in zijn slaapplaats en daar hoor ik nu ook niets meer van . Alleen die kleine punker neemt geen enkel snoepje aan !!! Dàt is niet normaal ! Hij heeft al wel enkele schijnaanvallen uitgevoerd op mijn enkels !!!
Nu is het al even rustig : ( ik vrees ) stilte voor de storm ! En ja hoor !!! Daar kwam hij aangestormd en plakte aan mijn enkel !!! Ik denk dat ik het eerste half uur ( minstens !!! ) niet meer aan slapen moet denken !!!
Straks zal ik weer enkele nieuwe wondjes aan mijn kuiten mogen ontsmetten voor ik aan iets anders mag denken . Ik word het gewoon dat mijn wilde meutte wilder word !
De tijd van het jaar ? Ik weet het niet en denk er ook niet over na , ik doorsta het gewoon . Meer kan ik niet doen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten