Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Bientje » vr jul 09, 2010 1:55 am

Als ge maar een "vermoeden" hebt, kunt ge eigenlijk beter niks zeggen. Dit moedigt roddel en achterklap alleen maar aan! ;)

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Raven » vr jul 09, 2010 9:21 am

klopt! Heel het verhaal is meer een intern iets ipv een forum iets :rol:
:lol:

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor a3ke » vr jul 09, 2010 9:44 am

Der is ni echt een verhaal aan verder hoor , intern of forum , maakt niet uit

Het feit is gewoon wanneer we terug contact opnamen met deze hotelreservering dat deze ondertussen door verschillende mensen via het forum hier nog gecontacteerd is om zijn fretten op hotel te laten komen bij hen

Maar dan geen van allen via de frettenark hotelservice , want deze word centraal geleid door onze , nog steeds rots in de branding ufo :) ;)

Dus met andere woorden , inkomsten voor de vzw die verloren gaan , kan gebeuren uiteraard

Maar dat dit dan moedwillig word gedaan voor eigen profijt , dat is zoals eerder al gezegd , heel laag

Ik geef tazzbe dus zeker niet de schuld nee , wel de verschillende die hem na het maken van zijn reservatie hebben liggen proberen te overhalen , waarvan 1 het gelukt is

Hoe (vul zelf maar in) kan je zijn om via het forum dat de vereniging betaald en opensteld voor iedereen , die vereniging zijn inkomsten komt weghalen ?

Het zijn trouwens zowat de enigste min of meer vaste inkomsten die er zijn buiten de evenementen waar de kern van DFA voor gaat werken

Dit voor een vereniging dat sinds 2009 al in slechte papieren zit kan wel eens zeer nefaste gevolgen hebben
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

ikbentoon
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 08, 2010 11:27 am
Locatie: Turnhout

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor ikbentoon » vr jul 09, 2010 9:52 am

dus,

terug naar de essentie, is er opvang gevonden voor de lievertjes?

Edit: ik postte dit tegelijk met de grote uitleg...
snap er nog altijd weinig van maar maakt niet uit, komt waarschijnlijk omdat ik nog maar 2 dagen op dit forum zit :-)

grtz

Toon
Big questions in life:
If it's called a boxing RING, then why are they square?
If a book about failure doesn't sell, is it a success?
How does a thermos know whether a drink should be hot or cold?

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Raven » vr jul 09, 2010 10:05 am

Der is ni echt een verhaal aan verder hoor , intern of forum , maakt niet uit

Het feit is gewoon wanneer we terug contact opnamen met deze hotelreservering dat deze ondertussen door verschillende mensen via het forum hier nog gecontacteerd is om zijn fretten op hotel te laten komen bij hen

Maar dan geen van allen via de frettenark hotelservice , want deze word centraal geleid door onze , nog steeds rots in de branding ufo :) ;)

Dus met andere woorden , inkomsten voor de vzw die verloren gaan , kan gebeuren uiteraard

Maar dat dit dan moedwillig word gedaan voor eigen profijt , dat is zoals eerder al gezegd , heel laag

Ik geef tazzbe dus zeker niet de schuld nee , wel de verschillende die hem na het maken van zijn reservatie hebben liggen proberen te overhalen , waarvan 1 het gelukt is

Hoe (vul zelf maar in) kan je zijn om via het forum dat de vereniging betaald en opensteld voor iedereen , die vereniging zijn inkomsten komt weghalen ?

Het zijn trouwens zowat de enigste min of meer vaste inkomsten die er zijn buiten de evenementen waar de kern van DFA voor gaat werken

Dit voor een vereniging dat sinds 2009 al in slechte papieren zit kan wel eens zeer nefaste gevolgen hebben
OK, begrijpelijk! Maar zoals je zelf al aanhaalde, vraag een voorschot! Tenslotte reserveert men en voor die periode moet je misschien een ander iemand met fretsels weigeren en dat leid tot verlieslatende posten.
En laag of overhalen zeg je! Misschien was die ander hoteldienst goedkoper, bekender, betere reclame, meer mogelijkheden etc. Mensen maken vrije keuzes he ;)
Meer inkomsten zoeken?
Gratis forum providers?
Reclame?
Ik dacht dat we al eens over zoiets hebben geschreven... ;)

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor a3ke » vr jul 09, 2010 10:07 am

dus,

terug naar de essentie, is er opvang gevonden voor de lievertjes?

Edit: ik postte dit tegelijk met de grote uitleg...
snap er nog altijd weinig van maar maakt niet uit, komt waarschijnlijk omdat ik nog maar 2 dagen op dit forum zit :-)

grtz

Toon
Het ging om hotel , voor als je op vakantie gaat , dus geen opvang ...

En blijkbaar heb je inderdaad de essentie niet door Toon , maar dat geeft niet hoor ;)

Is gewoon een bericht om diegene zonder een geweten , met minder goede bedoelingen , even aan te kaarten aan al de rest
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Raven » vr jul 09, 2010 10:08 am

dus,

komt waarschijnlijk omdat ik nog maar 2 dagen op dit forum zit :-)

grtz

Toon
Klopt! Niks van aantrekken... we flappen er regelmatig wat uit dat soms... onbegrijpelijk is lol :lol:

ikbentoon
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 08, 2010 11:27 am
Locatie: Turnhout

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor ikbentoon » vr jul 09, 2010 11:26 am

alright!!!

ik ga verder met begrijpend lezen op dit forum ^^

grtz
Big questions in life:
If it's called a boxing RING, then why are they square?
If a book about failure doesn't sell, is it a success?
How does a thermos know whether a drink should be hot or cold?

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor ufo » vr jul 09, 2010 1:08 pm



Maar dan geen van allen via de frettenark hotelservice , want deze word centraal geleid door onze , nog steeds rots in de branding ufo :) ;)
voor de duidelijkheid ik ben sinds gisteren geen opvangverantwoordelijke meer , ik heb beslist om er mee te stoppen
ik verwacht dat hans dit wel openbaar zal maken op het forum
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Margiet » vr jul 09, 2010 10:41 pm

alright!!!

ik ga verder met begrijpend lezen op dit forum ^^

grtz
Laat ons weten als je dat gevonden hebt, Toon!! :p :p

Btw, ik heb zóóóveel vrije tijd om hier te zeveren de laatste maanden (of zijn het al jaren?? :roll: ), dat ik je nog niet eens welkom heb geheten!! Bij deze : van harte dus, dat we frettig gestoord zijn zal je nog wel merken en dat ik ergens in die Top 3 van "ergste soort" zit, zal je ook wel ergens tegenkomen!! Ik krijg altijd de schuld van alles, niemand begrijpt dat ik aan die bende hier nog uit kan, niemand snapt dat ik met op dit moment 30 volwassen fretten en 9 superschattige pupsiewupsies, nog met mijn handtas (oftewel mijn "sacoche" gewapend naar speelnamiddagen en beurzen stap en alles mee wil nemen wat ik geweldig vind!! :rol: (Alléé, als 't maar ne fret is dan, hé!!)

En als ik dan iemand de gevraagde uitleg over fretten geef, krijg ik zelfs de schuld van het feit dat zij zich dan eerst een fret adopteren komt en dan uiteindelijk nu ook een pupje gereserveerd heeft, hé Jessie?? :cry: Duzzz ... zoals ik al zei : helemaal "juist" is hier niemand!! Maar dat we één toffe bende frettengekken zijn, die ondertussen bewezen hebben als één man achter onze Ark te staan, zal je ook wel snel ondervinden, maar ik zeg er alvast op voorhand bij : begrijpelijk is het zelden!! :rol:
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten