Ik heb een slecht karakter !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 12:25 pm

Achter mijn bureau stond een reserve monitor , daarachter stond een klein kastje op wieltjes . Op dat kastje lag wat rommel mooi opelkaar gestapeld . Dàt was de " trap " voor Loki om op mijn bureau te klimmen !
Nu staat dat kastje daar niet meer en kan mijn kleine Hooligan niet meer op mijn bureau !
Ik moet nu alleen maar wachten tot de kleine weer een nieuwe manier gevonden heeft om op die aantrekkelijke bureau te geraken . Die nieuwe manier staat er al , het is mijn bureaustoel !!!
Jaja , hij heeft het al gedaan ! Omhoog springen en de rand van mijn stoel gebruiken om zijn ding te doen op mijn bureau !!!
Nu loopt dat klein monsterke konstant te mokken , waarschijnlijk omdat hij het weer een uitdaging vind om een nieuwe manier te zoeken om mij grijs haar te bezorgen !!!
Ik vraag me af hoe lang het nu zal duren voor ik ' s nachts uit mijn bed moet om die kleine weer eens uit te kafferen om mij te wekken !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 1:42 pm

Hahaha, lol!
Die van mij hebben net een cursus indoor klimmen achter de rug... Alé zo lijkt het toch ;)
Als je goed oplet dan ziet je hoe die beestjes hun berekeningen maken... volg hun oogjes maar eens.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 1:50 pm

Jongen , ik volg al jaren de oogjes van mijn schatjes en steeds voel ik angst opwellen in mijn hart ! :D
Je zou er verbaasd van staan wat die kleine klimmertjes allemaal kunnen/zullen bedenken om je haar eergisteren al grijs te hebben doen worden ! :D :D
Mààr : ik kan toch echt niet zonder mijn " haar grijs makende monstertjes " !!!
Als ik opnieuw kon beginnen en dat ook deed , en men vroeg me weer of ik fretjes wilde , dan antwoorde ik weer " ja " !!! Zelfs al wist ik waar ik aan begon , dan was mijn antwoord nog altijd een overtuigd " JA " !!!
Noem het masochistische neigingen of wat dan ook , maar ik kan er niets aan doen : ik ben dol op fretjes !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 2:15 pm

Origineel gepost door asocialleke
Noem het masochistische neigingen of wat dan ook , maar ik kan er niets aan doen : ik ben dol op fretjes !!!
Hmmm, leder fanaat? Dacht altijd iets van SM in uw schrijven te zien ;) LoL

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 29, 2009 2:19 pm

Hier oefenen ze in de tijgersprong :~ Enkel Thirza kent dat nog niet, maar ze observeert de anderen al veel te goed. Nu nog afwachten tot zij haar eerste sprong waagt :~ Milo springt op de stoelen, zo op tafel, hop op de rugleuning en dan de sprong naar de kast. Je moet mij eens zien vliegen om hem dat laatste te beletten. Hij is al meermaals onzacht terecht gekomen :( Nu zet ik de stoelen zo dat die sprong minder ver moet en de kans op blessures veel kleiner is. Het brengt toch niet op om het te voorkomen, hij zoekt z'n weg wel. Dus liever het hem gemakkelijker maken en ongevallen voorkomen. Onlangs hoorde ik hem niezen terwijl ik aan de telefoon was. Milo zat op de kast net buiten gezichtsveld de planten uit te graven, ik had net gedaan met poetsen :@
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 2:28 pm

Klopt, hun sprongen zijn legendarisch! Maar ik vind hun ogenspel super... als ze hun berekeningen beginnen te maken, hoe ze beginnen af te wegen waar eerst te beginnen en dan verder enz...
Als je dat allemaal kunt volgen weet je waar hij zal beginnen en wat zijn einddoel is :) :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 2:35 pm

Aan hun oogjes kan je alles zien ! Zo zat Don Diego me te bekijken en in zijn oogjes zag ik hoe hij aan het denken was of het nu al de moeite zou lonnen om achter snoepjes te komen bedelen !!! Diego heeft beslist dat het nog wat te vroeg was om te bedelen want hij is aan de gewone brokjes begonnen !
Ik heb nog eventjes geluk .

Een tijgersprong Jeanine ? Ge moogt dat wel schrijven , zeggen is wat anders want ze weten goed genoeg wat ge zegt !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 2:48 pm

Hier kennen ze geen snoepjes... dus geen bedelaar fretten :P ;)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 3:12 pm

Dan hebt ge geluk ! Ik heb hier 3 soorten van fretten zitten !!!
Don Diego is de eeuwige bedelaar die nooit genoeg snoepjes heeft .
Prins Loki is de dief die altijd snoepjes van de anderen steelt en het maar niet kan laten !!!
Dan hebben we nog " Goliath de zwabberdief " die geen enkele kans laat liggen om met de zwabber te gaan lopen ! Het moeten al héél lekkere snoepjes zijn voor meneerke zijn zwabber laat vallen voor snoepjes !!!
Ik ben juist even gaan zitten : ik ben nog niet echt 100 % genezen .
Ik was aan het kuisen en heb de zwabber even opzij gezet . Terwijl ik aan mijn bureau zat zag ik eerst de steel van de zwabber bewegen . Daarna zag ik die steel verdwijnen !
Natuurlijk moest ik niet gaan kijken wie daar aan het werk was ! Diego zat op zijn kastje , Loki zat op de vuilbak onder mijn bureau en dus wist ik dat de zwabber geen pootjes had gekregen maar een aanhangsel dat soms luistert naar de naal " Goliath " !
Nu ga ik eerst een sigaretje roken voor ik weer begin te kuisen .
PS Don Diego zit alweer te kijken of het nog te vroeg is om te snoepen . En hij krijgt er 2 , rond 19u00 krijgt hij er dan nog 2 .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 3:39 pm

Klop, dieven zijn het!
Heb juist meer dan 2 uur naar mijn autosleutels gezocht... Mis legt dacht ik eerst?
Maar neen, ik heb ze gevonden achter de houtstoof tussen hunne rommel :(
De dieven, LoL :) :)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 4:55 pm

Het ergste is dat ze allemaal hun eigen " genre " hebben hé .
Goliath kiest de grote zware dingen die een ander laat liggen .
Loki steelt de kleinere dingen waarmee een kruimeldief gelukkig is . ( Mijn bleutooth-oortje is klein genoeg om gestolen te worden . )
Diego steelt dan weer eetbare dingen , zoals bij voorbeeld sokken .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 5:04 pm

Origineel gepost door asocialleke

Het ergste is dat ze allemaal hun eigen " genre " hebben hé .
Volledig mee eens!!
Pebbles steelt praktisch alleen van de kleingasten......
:)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 29, 2009 5:30 pm

Stelen :? zelfbediening zeker, Milo doet hier telkens de eetbokaal, zo één van komkommers, open. Hoe is de vraag? Het deksel zit er op zoals het hoort en toch krijgt hij die open :~ Geen erg, het zijn de gewone brokjes maar toch beter van smaak als deze die klaar staan ;)
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 5:47 pm

Origineel gepost door jeanine
het zijn de gewone brokjes maar toch beter van smaak als deze die klaar staan ;)
Is dat dan niet zo? Hier hetzelfde, als het etenstijd is zetten we Pebbles boven en sluiten de doorgang af. De heren eten dan onderaan in de FN.
Dit doen we daar anders Pebbles word vertrappeld door de heren... ze kan dan rustig eten!
Maar als we de doorsteek terug openen stormen de heren naar het kleine potje... ook als ze nog zelf eten hebben staan moet dit potje leeg (@)
de schrokkers %)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 7:28 pm

Ik heb een simpele manier gevonden : 2 verschillende plaatsen met dezelfde plateau met hetzelfde eten .
Maar let op hé : er word geen ruzie gemaakt ! Als de ene voor de andere zijn voeten loopt dan kan de voor de voeten gelopene nog altijd een meter verder een zelfde plateau gebruiken om te eten .
Zo simpel is dat én het werkt ook !
Natuurlijk is het bij het verdelen van de snoepjes héél anders : Don Diego is de oudste en krijgt als eerste zijn snoepje ! Terwijl DD eet dan krijgt Loki zijn snoepje en dan Goliath . Goliath snapt dat hij als laatste zijn snoepje krijgt : als ik hem eerst iets geef dan komt Loki in opstand ! Als Diego en Goliath met hun laatste snoepje bezig zijn loopt Loki als een zelfgeleidend kruimeldiefje rond en daarom pak ik hem even bij mij en knuffel hem wat . De 2 oudere kerels hebben daar geen probleem mee , in tegendeel : ze kunnen dan wat trager snoepen .
Als ik de kleine knuffel dan doet hij schattig : hij hangt in mijn arm te gapen als nooit tevoren en zet zijn tandjes ook geregeld in het topje van mijn neus ( gewoon om te kijken hoe ik reageer ) . Als een andere fret dat zou doen dan denk ik dat ik minstens enkele gaatjes in mijn neus heb , mààr Prins Loki doet het heel lief en trekt er meestal nog een schattig smoeleke bij .
Die kleine gangster weet goed hoever hij mag gaan bij mij !!! Alleen legt hij zoals het een zichzelf respekterend fretje betaamt de grenzen een beetje verder ............... als ik het toelaat .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 29, 2009 7:39 pm

Marc, ver....... gij hebt mij hier betjipt zoals ze in het Gents zeggen :@
Ge moogt dat wel schrijven , zeggen is wat anders want ze weten goed genoeg wat ge zegt
Kom net terug uit de keuken van het avondmaal ~0 !@#$ Voor het eten een skipak met ??? fretten in de gang opgesloten, zo kan ik rustig eten. Ik zeg nog zo tegen de echtgenoot dat ik niet weet hoeveel fretten er liggen te slapen in dat pak. Hij geeft mij toch de raad om nog eens op de andere slaap plaatsen te kijken of alles wel in de gang zit. Zo gezegd, zo gedaan. Geen fret meer in de living. :) Ik steek de deur van de living open na het eten en wat zie ik :~ (@) ~0 :@ Milo dapper aan het werken in de plantenbak, na het omkeren van een stolp met kaars en zeezand. Milo bij de rest gestoken en maar beginnen kuisen :( Nu ligt iedereen weer goed te slapen omdat er toezicht is %) Eigen schuld, dikke bult :?
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 7:56 pm

Origineel gepost door asocialleke

Ik heb een simpele manier gevonden : 2 verschillende plaatsen met dezelfde plateau met hetzelfde eten .
Dat werk hier niet :@ Ze houden goed in ‘t oog wat waar we met dat kleine potje blijven, in de kooi, buiten de kooi of uit hun zicht... het helpt niet (@) (@)

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 8:00 pm

Origineel gepost door jeanine
Milo dapper aan het werken in de plantenbak, na het omkeren van een stolp met kaars en zeezand. Milo bij de rest gestoken en maar beginnen kuisen :( Nu ligt iedereen weer goed te slapen omdat er toezicht is %) Eigen schuld, dikke bult :?
Het lijkt dat de fretten er een kuisvrouw op na houden... hier betalen ze niets :P :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 8:19 pm

Bedankt Jeanine , dan kan niemand me doorsteken dat ik mijn best niet doe ( lol ) .
Tja , uitgraven van allerhande dingen is iets waar fretjes goed in zijn hé . De laatste keer dat ik met Loki de Blaarmeersen bezocht zat hij in een mum van tijd helemaal onder de grond !!! Er was nergens een molshoop te zien en dus begon de kleine te snuffelen op de grond . Toen hij zijn plekje gevonden had begon hij te graven en ja hoor : hij had direkt een gang blootgelegd !!!
Een bloempot ongeconrtoleerd bij een fret laten staan is vragen naar problemen hé ?!
Wat het eten met of zonder fretjes in de buurt betreft : hier eet iedereen samen ! Niemand schooit , soms komt er wel iemand vragen wat de ander eet mààr er word nog geschooid ! Er word wel verwacht dat er altijd wel iemand is die kwaliteitscontroleur speelt .
Ja Raven , hier word de kuis- ............... euh , de kuiser ( dus ) niet betaald !
Ik krijg wel altijd hulp als ik kuis . Soms probeert Loki de zwabber uit mijn handen te trekken wat meestal de job van Goliath is . Dan is er ook altijd wel iemand die proeft of er genoeg zeep in het water zit ! Daarom kuis ik ook altijd met de emmer voor mij : dan kan ik de proever er altijd ( meestal toch ) op tijd wegtrekken !!!
Maar ja , als de job ( kuisen ) gedaan is dan heb ik altijd wel bezoek als ik me in de zetel durf te leggen om wat uit te blazen . Dàt is dan ook het voor Goliath om onder de zetel te duiken om een nieuw kakske te doen !!! Dat geeft hem het gevoel dat hij toch ook iets gedaan heeft denk ik .
Ik denk dat ze met liefde en vriendschap onder werkwezens te delen hun deel betalen .
Ik ga me nu wat in de zetel leggen , dan komen ze niet om snoepjes vragen . Het rare is dat als ik in de zetel verblijf dat er niemand snoepjes wil . Don Diego is daar een goed voorbeeld van : onder mijn bureau staat een klein rekje op wieltjes en dààr verorbert mijn oudste jongen sinds jaar en dag zijn snoepjes ! De anderen eten hun snoepjes eender waar op !!!
Momentje , ik zal nu maar snoepjes uitdelen want nu ik hier nog zit te schrijven komt den bompa vertellen dat het snoepjestijd is .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 8:25 pm

Spark vliegt altijd naar de rubber van de aftrekker... dus houden we ze in’t kot tijdens de natkuis. Maar met de stofzuiger is het een heel ander verhaal... ze besluipen dat super grom beest langst alle kanten en soms... soms staat er een, twee of alle drie victorie te kraaien bovenop het super grom beest :) #) :)


[Gewijzigd door Raven op 2009-11-29 20:26:01]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 29, 2009 8:34 pm

Ik heb geen stofzuiger . Reden daarvoor : ik heb de reklame gezien waarin een jong katje in de stofzak beland .
Ik kan wel tegen een grapje , maar als de dieren ( en ik heb het mààr 1 X gehad ) hun neusje overal insteken wat normaal blijkt te zijn en dus vast kunnen komen te zitten dan zeg ik liever : nee , dat hoeft niet !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo nov 29, 2009 8:39 pm

Origineel gepost door asocialleke

Ik heb geen stofzuiger . Reden daarvoor : ik heb de reklame gezien waarin een jong katje in de stofzak beland .
Ik kan wel tegen een grapje , maar als de dieren ( en ik heb het mààr 1 X gehad ) hun neusje overal insteken wat normaal blijkt te zijn en dus vast kunnen komen te zitten dan zeg ik liever : nee , dat hoeft niet !
Wie zuigt er nu met de buis alleen? Normaal gebruiken we opzet/voorzet stukken!
Nog nooit gezien dat daar een pup zou doorkunnen... een muisje ja... Maar een kitten?
Dat was toch geen bladruimer zeker? lol!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 29, 2009 9:11 pm

Niemand schooit
Hier zouden ze het van mijn bord komen pikken, zelfbediening denken ze (@)
Het lijkt dat de fretten er een kuisvrouw op na houden
Verkeerde zin, fretten hebben gewoon een kuisvrouw zonder te betalen. #) Soms helpt Freebee wel als chaufageborstel als ze op tafel tracht te komen via de radiator of de verdamppot wil legen. :)
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » ma nov 30, 2009 12:12 am

Meid voor alle werk denkt de bende ;)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma nov 30, 2009 4:11 am

Denk er maar van wat je wil : fretten zijn rare beestjes ! Mijn zwabber ligt dank zij de hulp tijdens het kuisen van Goliath nu in de slaapkamer !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten