Ik heb een slecht karakter !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » ma nov 30, 2009 9:48 am

Origineel gepost door jeanine

Hier zouden ze het van mijn bord komen pikken, zelfbediening denken ze (@)
Dozer durft dat we zitten te eten of dat we voor TV zitten aan het tafelkleed gaan hangen met heel zijn gewicht... gebruikt dan zijn gewicht, tanden en lichaamsbeweging om heet den boel naar beneden te trekken :@ ~0
Zeer gevaarlijk als er dus hete vloeistoffen op tafel staan !@#$ !@#$ Of ons eten gaat tegen de korst. :@
We slagen altijd de overhangende randen om.

Ik zal dat toch eens moeten filmen... geeft wel een leuk en lachend beeld van hem.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma nov 30, 2009 10:11 am

Hihihi , ik heb het zo gedaan dat ik liggend in de zetel tv kan kijken .
Diego en Goliath zijn bave jongens die bij me komen liggen en dan rustig blijven .
Prins Loki is de " Hardcore - fret " die anders doet dan normaal ! Loki bijt in mijn tenen als hij vind dat er wat meer aandacht gegeven moet worden aan hem én dat is dus altijd !!
Op mijn salontafel staan geen tassen en/of borden met eten : eten , drinken en roken gebeurt aan mijn bureau . Ik heb het ooitt gezien dat er 2 kaaskroketten " voetjes kregen " toen ze nog maar paas uit de microgolfoven kwamen ! Warme of hete drankjes zijn dingen waar ze gemakkelijk afblijven , raar hé .

Ja , Raven : op film zetten die kapriolen ! Ik heb nog geen filmcamera en die komt er waarschijnlijk alleen als ik met euromillions win . Dus : laat u maar eens lekker gaan met uw schatjes op film . Dàt zijn dingen die we nu nog missen op het forum , een foto nemen gaat op den duur vervelen hé ( je ziet niet heel het gebeuren ) . Nu komen de filmpjes .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » ma nov 30, 2009 10:28 am

De camera word al opgeladen :)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma nov 30, 2009 10:33 am

Dàt hoor hoor .............. euh , lees ik dus graag .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma nov 30, 2009 1:32 pm

Ik ben al 2 dagen aan het filmen #) Ge vraagt, wij draaien al nog voor de vraag er is.
Dàt zijn dingen die we nu nog missen op het forum
Maar dat is nog niet zo simpel om daar een verhaallijn in te brengen. Ik zal weer beroep op mijn man moeten doen om dat tot een deftig einde te brengen. Veel knip en plakwerk aan ik heb al één uur vol, veel te veel om het leuk te houden. Moet nog een wardance zien te filmen en het licht zit ook niet mee om gemakkelijk te werken. Hoe krijg ik dat dan op het internet, als het ooit afgeraakt.???
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » di dec 01, 2009 9:28 am

Ja Lol, het zit echt niet mee he jeanine... donkere dagen moeilijke belichting, te duister, slecht kunstlicht!
Hzt zal wachten zijn op open dagen en dan weer op momenten ;)
Het op internet krijgen is geen probleem:
YouTube (2gb), voor prive of heel de wereld ;)
Google
Imageshack
Your-Upload
Etc.....
Genoeg providers
:P :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di dec 01, 2009 11:49 am

donkere dagen moeilijke belichting, te duister, slecht kunstlicht!
Tijdens een opklaring gaat het beter, maar die zijn schaars nu :D Nog een probleem is filmen en spelen, ge krijgt zo een wiebelend beeld waar niets mee te doen is. (@) Af en toe eens aan de lens komen piepen en zo een heel grote neus in beeld. Maar dat komt wel in orde met veel geduld. ;)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di dec 01, 2009 12:01 pm

Vergeet niet beste vrienden , dat de fret pas echt wakker word tegen het schemeren aan hé !
Als ik in het volle licht ga wandelen op de Blaarmeersen met bij voorbeeld Loki , dan wandelen we .
Als we dan tegen het schemeren aan gaan wandelen dan word er gespeeld !
Met andere woorden : fretjes halen liefst van al toeren uit die het daglicht wel mogen zien mààr eigenlijk méér geschikt zijn voor tegen het donker worden . Als de dag plaats ruimt voor de nacht dan word de fret pas echt goed wakker en zal hij/zij zich in zijn/haar element voelen . Dat zie ik elke dag steeds weer aan mijn bende die bij het donkerder worden een wilde meutte word !
Lang leve onze fretjes !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 01, 2009 5:26 pm

de mijne lopen los in de living snachts :P azo rond 12uur worden ze tot de living toegelaten, omdat d'n hond dan weg is, tot 'n uur of drie kunnen die toch goe gas geven, dan is't tukkie-time :P
(daarvoor lopen ze ook los, kzalt er maar by zetten, maar dan alleen, keuken, slaapkamer en berging..)
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 14 gasten