Dierenartsen gezocht

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » di mei 31, 2005 10:26 am

Waarschijnlijk is het geen verrassing meer, maar we gaan dus terug op zoek naar een nieuwe DA.
Laat jullie voorstellen maar komen zou ik zeggen, we hebben al

*elly franck uit hoboken
*Van doorne uit Berchem
*...

Graag wat voorstellen en reacties zowel positieve als negatieve zijn welkom. Voel je je geremd om je eventuele gal/tevredenheid hier neer te pennen, doe het dan aub op mijn email adres enya81@hotmail.com. Alles wat je doorstuurt wordt vertrouwelijk behandeld, ik zal nooit je naam hier posten als je dat niet wil. Voor mijne schone kop moet je het niet doen, maar doe het voor dat arme fritsje dat nu toch eindelijk eens mag weten wat hij mankeert en kan gaan genezen zodat hij terug kan spelen.

Ik zou heel graag nu eindelijk eens een goede da hebben die ook lief is met de beestjes EN de baasjes.

Ps: we verwijten niemand iets die ons de vorige DA's hebben aangeraden, wij zouden jullie ook doorgestuurd hebben als we tevreden zijn over iemand. Betrokken personen weten wel om wie het gaat, maar nogmaals ff benadrukken dat we jullie niets kwalijk nemen he.

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » di mei 31, 2005 12:39 pm

In Waalwijk, Nederland, schijnen een stel da te zitten die goed blijken te zijn. www.delangstraat.com, staat ook in het boekje van de stichting de nederlandse frettenclub. :?
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di mei 31, 2005 7:18 pm

ben ook heel content over die van mij maar is in hoogstraten, misschien een beetje te ver uit de richting?
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 10:40 pm

Berichtdoor Daphne » di mei 31, 2005 9:28 pm

Ik ga ook naar die in Waalwijk (maar dat wist je dacht ik al)
Er zijn daar 2 frettenartsen, dr Myuki Yokoi en Mark Maas.
Toevallig zijn we er vandaag ook nog een keer geweest met Djago, die was vrijwel beter maar hij wil nu na t warme weer alweer niet veel eten en is misselijk dus hebben we weer maagdruppels (daar deed hij t goed op) en ook een extra kuurtje meegekregen.
De vorige keer had ik dr. Yokoi, zij was lief tegen de beestjes en vandaag dr. Maas die me ook aardig leek.
Ze waren in ieder geval absoluut niet ruw en bereid om naar alles wat ik te vertellen had te luisteren.
Waarschijnlijk heeft Djago nu ook de goede medicijnen, we zullen zien. Als het me niet goed leek te gaan kon ik meteen terug bellen.

Het scheelt in ieder geval dat je daar 2 artsen hebt, dan is een eventuele andere mening niet ver te zoeken.
Verdere pluspunten vind ik dat het een mooie schone praktijk is, de assistentes zijn behulpzaam en een straat verderop is een handel met veel frettenartikelen waar ze ook de producten van kennen.
Omdat ik vandaag niet binnen besprekingstijd kon hebben ze me net erna gepland wat ik erg netjes vond.

Heb er in ieder geval een echt goed gevoel over, veel meer kan ik niet op af gaan.
Zelfs de fretten vinden het niet eng.
Je kunt ze overigens ook altijd bellen voor vragen, er is bijna altijd een frettenarts aanwezig waarmee overlegd kan worden en je wordt ook terug gebeld met antwoorden.
Het is wel een wat duurdere DA naar het schijnt hoewel ik daar nog niet veel van heb gemerkt.

Hopelijk vind je snel een goede DA voor Fritsje! Het hoeven niet eens deze te zijn maar ik bedoel er alleen maar mee dat je in principe nog opties hebt. Ik zou zelfs mee kunnen gaan als je dat fijn zou vinden, woon op de route.
Succes en ik duim voor jullie!
Groetjes Daphne en Bart, Djago, Suki, Tiga en Cid!

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo jun 01, 2005 8:26 am

Bedankt voor jullie respons, de voorlopige keuze zal tussen van doorn en waalwijk gaan. Die krijgen van jullie evenveel stemmen, maar andere voorstellen zijn ook allemaal nog welkom hoor.

@bull: Hoogstraten is niet zo ver uit de richting hoor, wij komen van antwerpen-noord, meer bepaald ekeren dus dat is niet zo ver dan he. Als het aan mij lag reed ik met de ventjes naar verweggistan voor een DA, maar dat is voor die beestjes niet zo leuk he. Dus wat het rijden betreft, daar moet je niet naar kijken hoor.

Toch nog een vraagje,

als ik met de beestjes naar waalwijk zou willen, moeten ze dan niet gechipt zijn? De kans dat ze ons tegenhouden aan de grens is klein, maar je zal zien dat net als ik met dat beestje naar de da wil dat ze me tegenhouden. En als ik die dan zou moeten achterlaten,....

Hope

Berichtdoor Hope » wo jun 01, 2005 8:48 am

Om ze mee te kunnen nemen naar Nederland moeten ze normaal gechipt zijn.
Ma gij hebt ze toch al is meegenomen naar Hanneke??

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo jun 01, 2005 9:47 am

Ik was van zinnens naar hanneke te rijden, maar het is er uiteindelijk niet van gekomen. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan te vertrekken maar ik kreeg het niet geregeld (met werk enzo) en omdat we dan sneller bij bart terecht konden hebben we voor hem gekozen.
tsja misschien had ik beter direct naar hanneke gereden.

Hope

Berichtdoor Hope » wo jun 01, 2005 10:10 am

Ah zo....
Ze moeten dus gechipt zijn, ma de kans is heel klein da ze je tegenhouden.
Ik zou het riskeren, het gaat tenslotte om de gezondheid van u schatjes hè!

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 10:40 pm

Berichtdoor Daphne » wo jun 01, 2005 8:41 pm

Ik wist niet dat je fretjes gechipt moeten zijn dan. Geld dat eigenlijk ook andersom? Wel handig om te weten als we een keer naar een frettendag bij jullie gaan. (ben overigens toch al van plan ze te chippen)
Groetjes Daphne en Bart, Djago, Suki, Tiga en Cid!

Hope

Berichtdoor Hope » do jun 02, 2005 8:25 am

Als je de grens overgaat moeten ze normaal gechipt zijn.
Maar ik ben met mijn jongens al de grens over geweest (zonder chip), zonder dat ik het wist.
Ik ben toch niet tegengehouden.
En nu laat ik het ook niet meer doen.

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do jun 02, 2005 6:50 pm

Ben dus vanmiddag nog naar de DA geweest, vervolg van t verhaaltje op het andere topic ;)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten