piepen en blazen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo dec 02, 2009 2:03 am

Buda en Sayko kunnen uren met elkaar in 'n hangmat liggen, hun eten delen, zoentjes geven,
samen op 1 arm zitten, samen in de fleece kruipen, samen van tzelfde tuutje drinken (sukkelen),
uren achter elkaar aanzitten, speelvechten.
maar hoe langer ze los lopen hoe ambetanter buda word.
als ze dan spelen dan begint buda ineens te blazen naar sayko en als ze dan vechtspelen dan piept hij als ne halven bezetenen.
precies enen die vermoord word en als ge gaat kijken zijn ze gewoon in elkaar richting aan't happen.
natuurlijk heeft d'n ene d'n anderen ook al is vast, dan piept hij ook zo geflipt.
nochtans in't begin als ze los lopen spelen ze mooi samen en vechten ze voor de fun.
moet'k ze nu echt uit elkaar halen telkens hij piept tijdens ht gevecht/gespeel?
want ze doen nie anders eens buda piept.
en dan blifjt'm zo blazen naar sayko en op d'n duur alsk ze zo uit elkaar blijf halen begint hij naar mij ook zo te blazen.
nie zot he, zo'n 2tal keer, dan zet'k hem weer neer, of zwier'k hem in de zetel, dan mokt hij als 'n bezetene :P
kheb ze ook al is laten doen als hij begint te piepen en blazen, ma op d'n duur worde kierewiet van da gepiep he :P
nochtans dat ze voor de rest, perfect overeen komen.
enig idee wat meneer buda zijn bedoeling is?
of is hij gewoon ne grumpy fret :P



[Gewijzigd door Buda op 2009-12-02 02:03:46]
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo dec 02, 2009 2:27 am

1 iemand wil baas zijn. Gewoon laten uitvechten, niet uit elkaar halen zolang je geen echte bijtwonden/bloed in de nek ziet. Wat ze onderling doen heeft geen nut als je ze uit elkaar blijft halen en zo blijft het duren...

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 02, 2009 4:35 am

Dat klopt gelijk ne zwerende vinger : hier blaast Loki ook als een bezetene en ik laat hem rustig doen zolang er niet echt gevochten word . Trouwens : Goliath trekt er zich ook niet echt veel van aan .
Ge moet er ook eens op proberen te letten tegen wie of wat hij blaast . Reden daarvoor is dat Prins Loki soms ook maar gewoon blaast om te blazen . Mischien hoort hij zichzelf graag blazen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo dec 02, 2009 10:38 am

Volgens mij is dat een albino eigenschap, piepen en krijsen zonder dat er iets gbeurd :P deed bij mij ook constant.
Gewoon laten zijn, bij mij werd Gipsy gerust gelaten na dat ze heel zijn nek open gebeten hadden.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 02, 2009 12:17 pm

Hier zit ook zo 'n blaasbalgje, eentje dat gewoon blaast voor de lol, maar haar zoon, GEEN albino, doet dit pas na een tijdje vredig spelen. Reden??? Meneer heeft honger!!! :~ (En lastig dat 'em dan wordt!!! Pfff.... )

Eens het buikje weer gevuld is gaat hij of slapen of fijn voetballen en verder spelen!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo dec 02, 2009 1:22 pm

tis d'n albino nie ze die blaast en piept, tis de stoeren buda :P
van de honger is't nie denk'k, want als hij met loki n baileys speelt dan blaast hij niet, tis juist thuis, mna 'n tijdje dat'm naar sayko begint te blazen :D
haja, dan moeten ze het maar is uitvechten zeker.
kunnen ze da in de kooi nie doen +)

tis grappig, buda huppelt naar de deur, sayko huppelt erachter en zodra buda doorheeft da sayko daar staat blaast hij, dan kruipt hij achter de zetel en zit hij daar te blazen :D
rare kwiet :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo dec 02, 2009 1:23 pm

Thirza doet niks anders, ook naar mij toe. Als men haar gerust laat gaat ze zelf iemand opzoeken om te kunnen naar blazen. Ik maak me er geen zorgen over, het zal bij haar spel horen. Behalve een nat gesabberde nek niets aan de hand.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo dec 02, 2009 1:36 pm

haha :P 't zijn toch grappige kereltjes :P
welja omdat hij dat in't begin niet deed, en in de speeltuin doet'm da ook niet, en ineens wel, dus vond'k da nogal raar, mss iets da hem irriteerde ofzo :P
morja, d'n aandachtstrekker!! :D dat'm ma braaf speelt :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 02, 2009 6:47 pm

Met ons Nouky heb ik van dat blazen allang een spel gemaakt. Als ze dan eens niet blaast "vraag" ik haar te blazen en dan moet je zien hoe schattig ze dat doet!!! :P :P :P Heerlijk blaasbalgje is dat!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo dec 02, 2009 6:54 pm

Hier wordt er alleen nog naar de hond/kat geblazen

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 02, 2009 8:14 pm

Hihihi , hier word geblazen naar : Goliath , schaduw , mij én gewoon voor de lol .
Naar Don Diego word nooit geblazen , misschien omdat die nooit reageert ( en hij is niet doof ) .
De blazer van dienst : wildkleurtje Prins Loki .
Margit , vraagje : zouden Nouky en Loki misschien familie zijn van elkaar ? Die onnozelaar ( Prins Loki ) is ook zo een beetje wreed verzot op blazen sinds enkele dagen !
Daarjuist gaf ik hem een snoepje en toen dat uit zijn mond viel blies hij er naar !!! ( Hela ! Dat was ik in het lijstje vergeten ! )
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 02, 2009 9:47 pm

Dat is dat snoepje zijn/haar eigen schuld, hé, moest maar niet vallen!! :P
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » do dec 03, 2009 10:19 am

Pebbles (black self), blaast ook... maar alleen dat ze soms meegesleurd word in het brute spel van de heren of dat ze word omver gelopen...
Lijkt zo wat op naroepen!!!

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » do dec 03, 2009 10:29 am

Raven Pebbles (black self), blaast ook... maar alleen dat ze soms meegesleurd word in het brute spel van de heren of dat ze word omver gelopen...
Lijkt zo wat op naroepen!!!


Hahaha, dat ken ik, dat doet mijn kleinste meisje Gizma ook als haar dikke vent haar omver loopt. Precies dat ze hem naar zijn kop slingert dat hij moet uitkijken waar hij met zijn bruut geweld loopt! :P


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 34 gasten