Fretjes op vliegtuig

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
dennis
Berichten: 0
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:02 pm

Berichtdoor dennis » di jun 07, 2005 8:12 pm

Hallo ,
Ik zou zeer graag een fretje hebben , maar mijn ma zegt : neen nu niet , volgend jaar gaan we naar canada verhuizen en da beestje gaat dan 9 u op het vliegtuig moeten , dat kan je hem toch niet aandoen?Is het echt waar gevaarlijk voor die beestjes , of vinden ze het eerder leuk? :?

Ik hoop dat ik er een zal mogen!

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » di jun 07, 2005 10:12 pm

ik zou wachten. als je er al een zou hebben, zou je geen keus hebben; maar nu heb je die keus wel en moet je denken aan hetgeen het beste is voor het diertje. een vlucht naar canada is een hele onderneming plus het feit dat je diertje ook nog eens een periode in quarantaine moet doorbrengen, daar mag je op een periode van enkele weken rekenen.
dus: wachten!!!!!

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » di jun 07, 2005 10:40 pm

Ja ik zou ook wachten, dadelijk ben je aan het fretje gehecht en overleeft het de vlucht niet. Koop lekker daar een fretje!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

dennis
Berichten: 0
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:02 pm

Berichtdoor dennis » wo jun 08, 2005 7:19 am

spijtig , nu moet ik nog een jaar wachten :@ !@#$ zoooo spijtig vind ik het...

dennis
Berichten: 0
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:02 pm

Berichtdoor dennis » wo jun 08, 2005 7:55 pm

heeft er niemandervaring mee?

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » wo jun 08, 2005 8:09 pm

hallooo?! als je een beetje logisch nadenkt kan je zelf toch ook wel besluiten wat nu eigenlijk het beste is of niet?!

dennis
Berichten: 0
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:02 pm

Berichtdoor dennis » wo jun 08, 2005 8:23 pm

ik weet niet of het kwaadkandatdat beestje ong 10 u in een klein kooike moet zitten , zoniet zou ik er wel een nu kopen , anders zal ik moeten wachten...

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » wo jun 08, 2005 8:30 pm

ik denk dat ik het de eerste keer niet goed heb uitgelegd, daarom zal ik nu een (laatste) poging doen om mezelf te verduidelijken:

als je nu een fret koopt, zal je die idd mee het vliegtuig moeten opnemen. het zal voor dat arme beest een rit zijn vol stress, hij zal ne resem inentingen moeten krijgen, om nog maar te zwijgen over alle regelingen en paperassen die je in orde zal moeten maken.
en reken er maar op dat dit ene hennige duit zal kosten. dan zal je je fret, de arme sukkelaar en tevens dupe van jouw egoïsme, nog een paar weken moeten afstaan omdat ie in quarantaine moet, en is de stress voor het beestje nog niet voorbij.

om nog maar te zwijgen over het totale kostenplaatje.

heb je er trouwens met de mammie en de pappie al over gepraat?????? denk van niet he

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo jun 08, 2005 8:34 pm

ik geef coocky hier toch gelijk in hoor!
het is beter voor de fret dat je wacht tot ginder!
maar je kan ondertussen al wel genoeg leren over fretjes en af en toe is naar een speelmiddag komen om er zo alles over te leren!
als je dan een canadees fretje koopt dan ben je zeker dat je het van de eerste keer goed kan verzorgen en dan heb je er eentje dat geen weken onder stress gestaan heeft, want dit doet het karakter en de gezondheid van de fret echt geen goed hoor!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

dennis
Berichten: 0
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:02 pm

Berichtdoor dennis » wo jun 08, 2005 9:56 pm

je ik heb er al met ' MAMIE EN PAPIE' over gepraat...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 42 gasten