mishandelde dieren in Sint-Truiden

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma aug 15, 2005 12:50 am

Hoi iedereen,

dit heeft wel niets met fretten te maken. het is een veel voorkomend verschijnsel. iedereen heeft waarschijnlijk gehoord van de boer die zijn dieren verwaarloosd had op zijn boerderij. echt schandalig dat ze dit toelaten. de dieren zat vol met luizen, schurft en alles wat je kunt bedenken. nu zitten ze in het asiel van Sint-Truiden waar ze goede zorgen toegediend kregen wat ze ook verdienen. ze mogen in de watten worden gelegd. op de site van www.biteback.be staat een petitie die je kunt ondertekenen uit protest. gelieve dit ook te doen. je bent zeker niet de enige, geloof me. DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Robby en Inge ;)
black&white en de fretjes

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » ma aug 15, 2005 2:07 pm

Deze oproep verdiend inderdaad de nodige aandacht. Wij hebben al reeds onze "poot" eronder gezet!!!
Moest ik één van die beestjes zijn en terug naar dien beul moeten, ik zou wensen dat ze me hadden laten inslapen !!!!!
DIT KAN TOCH ECHT NIET MEER

GOED INITIATIEF , INGE


[Gewijzigd door TheSweetRachel op 2005-08-15 14:07:39]

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma aug 15, 2005 3:55 pm

hoi Sweet Rachel,

het is iets dat meer en meer voorkomt. het mag niet onopgemerkt voorbij gaan. er worden ook teveel dieren gedumpt en achtergelaten bij een asield. alle soorten dieren worden erachter gelaten. bedankt om hieraan deel te nemen. ik hoop dat de rest volgt en hun hart voor dieren laat zien. bedankt voor het compliment.

groetjes
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma aug 15, 2005 4:49 pm

De Fretten-Ark nam reeds contact op met dit asiel en liet reeds weten dat zij op onze medewerking konden rekenen. Ze moeten maar kikken e'n we staan er voor hen. En we zullen helpen in de mate van onze mogelijkheden.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Lienneken
Berichten: 10
Lid geworden op: ma jul 04, 2005 5:27 pm

Berichtdoor Lienneken » ma aug 15, 2005 6:00 pm

Ben direct gaan tekenen.
Ik wist dus niets van het voorval,
vind het heel erg :(
Echt schandalig ze zouden het zelfde moeten doen met hem.
Het is onbegrijpelijk hou sommige mensen kunnen zijn.
Dieren hebben toch ook het recht om een mooi leven te hebben?
En als je een dier geen mooi leven kunt geven neem dan geen in huis.
Dat maakt me echt razend :@
Groetjes van mij,en een pootje van ons vrouwtje Milka en ook van de drie kleine ventjes Demon, Ghost en Smokey

Hope

Berichtdoor Hope » ma aug 15, 2005 8:55 pm

ik heb ook al getekend.
die petitie gaat wel rap vooruit, 't is te hopen dat ze ook echt iets uithaalt!

maxi

Berichtdoor maxi » ma aug 15, 2005 9:12 pm

Ik kreeg net een e-mail van Biteback,dat er tot
nog toe al 8000 handtekeningen verzameld zijn,
op 2 dagen .

Dat deze dieren terug zouden moeten is een
beslissing van ondermeer dierenwelzijn ! ~0
Begrijpe wie begrijpen kan ~_~

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma aug 15, 2005 9:19 pm

hoi iedereen,

ik heb juist nog eens gekeken. tot nu toe hebben er 29.722 personen de petitie ondertekend. er zullen er nog heel veel bijkomen. ik hoop dat het iets uithaalt. Chuckie, op mij kun je rekenen als er iets wordt ondernomen.

groetjes

inge en robby
black&white en de fretjes

maxi

Berichtdoor maxi » ma aug 15, 2005 9:31 pm

@bedankt Inge , om mij te corrigeren ;)
De e-mail waar ik het over had is idd al van
even geleden .
Er moet idd alles aan gedaan worden om te
voorkomen dat die arme sukkels terug moeten (@)

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma aug 15, 2005 10:41 pm

Hoi Maxi,

het is gewoon een kwestie van het juiste aantal te weergeven. ondertusssen zullen het wel een pak meer zijn.
er moet gewoon opgekomen worden voor alle dieren waar onrecht wordt aangedaan. er moet toch iemand reageren want ze kunnen zelf niet reageren. gelukkig zijn er mensen met een hart voor dieren.

groetjes
black&white en de fretjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 45 gasten