Kwispelen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Steven
Berichten: 2
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 3:30 pm

Berichtdoor Steven » di aug 16, 2005 10:16 am

Is het jullie ook al opgevallen dat de mannetjes opvallend meer kwispelen tijdens het spelen?
Ons Milka kwispelt bijna nooit (nog maar 2 keer gezien) terwijl ons andere 3 fretzels bijna niet anders doen als ze verstopperke spelen! :P

Zijn er nog mensen die dit al opgemerkt hebben of is ons Milka eerder een uitzondering ofzo %)
Greetz from Milka, Demon, Smokey, Ghost, me, myself and I...

Hope

Berichtdoor Hope » di aug 16, 2005 11:25 am

Bij ons is het juist omgekeerd.
Freya kwispelt hier vele vaker dan mijn jongens.
Ma da's dan ook een zot geval, die wordt al zot als ge haar bekijkt. :D

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » di aug 16, 2005 5:23 pm

Heykes... Van de friezelkes bij ons, is er maar ene die kwispelt, en dat is onze Basiel, ook een manneke.
Heb me onlangs nog laten vertellen dat er maar weinige fretten dit doen, en dat ze dat vooral doen uit nieuwsgierigheid naar iets...
GRTS

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » di aug 16, 2005 5:37 pm

Hoi Steven,

wij hebben 3 á 4 fretten die ook met hun staartje kwispelen. het zijn toevallig allemaal mannetjes. we hebben een fretje gizmo met een half staartje. als je er iets tegen zegt of er mee speelt, dan gaat dat staartje voortdurend van links naar rechts. echt leuk om te zien. zijn moeder heeft een deel van zijn staartje opgegeten vandaar hij een half staartje heeft.

groetjes
black&white en de fretjes

Steven
Berichten: 2
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 3:30 pm

Berichtdoor Steven » di aug 16, 2005 5:54 pm

Hmmm ja, tmoet dan mss toch iets met de nieuwsgierigheid te maken hebben he, aangezien de onze t altijd doen als ze in een hinderlaag verstopt liggen enzo :)

Da moet wel een koddig zicht zijn e met da half staartjen :D hehe, spijtig voor da beestjen natuurlijk maja tis de natuur zeker e...
Greetz from Milka, Demon, Smokey, Ghost, me, myself and I...

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » di aug 16, 2005 7:42 pm

Tis ons pas opgevallen dat ons Wopke dat ook doet, een pup van zo'n twaalf weken. Nog nooit eerder gezien. Dachten al dat ze een "persoonlijkheidsstoring" had :D

San
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 6:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor San » di aug 16, 2005 7:59 pm

:D Bij ons doen ze het alle3 (man en vrouwen) .Ze doen het vooral als ze achter elkaar aangaan door de buis.
Soms heb ik het idee dat ,als ze iets harder kwispelen, op gaan stijgen ~0
Sanne, Muts, Doos & Binky-Boy

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » di aug 16, 2005 9:46 pm

hoi iedereen,

als we met onze fretjes aan het spelen zijn, dan kwispelen ze met hun staartje. het is een mooi zicht met dat half staartje. :) juist daarom dat we hem zo lief vonden, we waren verkocht.

groetjes
black&white en de fretjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten