reddingsactie op video :)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
DominicSedrani
Berichten: 0
Lid geworden op: vr aug 05, 2005 3:49 pm

Berichtdoor DominicSedrani » za aug 27, 2005 9:34 pm

Zijn er nog fretjes hier die een soortgelijk gedrag vertonen als je in dit filmpje kan zien?

Ze vind het duidelijk geen speelgoed want ze legt het elke keer weer zo snel en voorzichtig mogelijk terug in haar kooi.
http://users.Telenet.be/sedrani/fretten/max.avi

[Gewijzigd door DominicSedrani op 2005-08-27 21:54:18]
"there are no stupid questions , just stupid people"

grtz van Max en Igor

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » za aug 27, 2005 10:19 pm

Tis een verzamelaartje!, Ja, dat zijn er wel meer die dat doen. Meestal rubberachtige dingen, zoals de afstandsbediening (de toetsen) de aftrekker, dweil, Kipling-aapjes,.....
Als je iets kwijt bent, volg je fret :)
Zo zijn wij 3 maanden onze digitale camera kwijt geweest. Hadden ze ook "verstopt" :@

eve
Berichten: 20
Lid geworden op: do apr 14, 2005 6:39 pm

Berichtdoor eve » za aug 27, 2005 11:09 pm

Dat is iets wat mijn fretje ook geregeld doet, alleen sleept hij alles onder mijn zetel. Hij haalt bijvoorbeeld brokjes frettenvoer uit zijn kooi en verstopt die dan onder de zetel. Alleen ... ik zag hem er eigenlijk nog nooit van eten.

nessa

Berichtdoor nessa » za aug 27, 2005 11:34 pm

en ze leggen het telkens in hetzelfde hoekje

maxi

Berichtdoor maxi » zo aug 28, 2005 9:07 am

Wij hebben ook zo'n verwoed verzamelaartje in huis . Alles wat haar intresse opwekt probeert
ze naar haar 'schatkist' te slepen . Zelfs met ganse komkommers gaat ze er vandoor :P .
Ze doet er verder niets mee , maar ja , 't moest maar eens van pas komen hé :D

DominicSedrani
Berichten: 0
Lid geworden op: vr aug 05, 2005 3:49 pm

Berichtdoor DominicSedrani » zo aug 28, 2005 9:39 am

dat ze graag kunnen verzamelen had ik ook al veel gehoord... Maar ik had het me misschien dan anders voorgesteld :)
"there are no stupid questions , just stupid people"

grtz van Max en Igor

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo aug 28, 2005 11:00 am

Normaal is het niet wat jullie Fretje doet. Het is meer dan normaal, het is buitengewoon goed. De meeste Fretjes zullen hun buit verzamelen en wegsteken achter een kast, of ergens waar de baasjes niet kunnen komen. Het feit dat jullie carpet-shark de buit in eigen kooi legt, betekent dat dit voor hem/haar een veilige plaats is, dat het Fretje zich echt op z'n gemak voelt daar.

Prachtig dus. ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

DominicSedrani
Berichten: 0
Lid geworden op: vr aug 05, 2005 3:49 pm

Berichtdoor DominicSedrani » zo aug 28, 2005 12:14 pm

is dat dan terug een bank vooruit? :)
"there are no stupid questions , just stupid people"

grtz van Max en Igor

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » zo aug 28, 2005 2:27 pm

da is denk ik 3 banken vooruit ;)
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Doke
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 11:21 pm
Contacteer:

Berichtdoor Doke » di sep 13, 2005 1:44 pm

och, jullie moeten jullie echt toaal GEEN zorgen maken om jullie fretjes tekort te doen; ik heb met mn eigen ogen mogen zien hoe goed jullie ervoor zijn.

Dat verzamelen, ja, dat is typisch. Want ze doet het ook als je er niet mee piept, hé.

Wicca hier verzameld al mn kousen; ook al heb ik een paar steken in mn sporttas in mn sportschoenen, dan zoekt ze zich een weg in mn sporttas, kruipt in mn schoenen en haalt de sokken eruit. Ik vraag me vaak echt af hoe ze het weet dat er kousen in liggen.
Ook als er kousen in mn bed liggen(heb vaak last van kouw voeten 's nachts)dan weet ze ze te vinden.
En alle kousen verstopt ze onder de zetel waar ze dan vaak ook gaat slapen als ze moe is.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 38 gasten