1 OKTOBER = D-DAY

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
mammon

Berichtdoor mammon » ma okt 03, 2005 1:16 pm

huh :?

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma okt 03, 2005 1:55 pm

D day wordt ontmaskerd, in de zin dat er geen D day komt...

Niet panikeren, er werd niemand vermoord, en er werd zeker geen ander forum opgericht voor de iets slimmeren onder ons (kzou ni weten waarom we dat zouden doen???).

Maar door externe factoren wordt onze D-Day verschoven naar 1 januari 2006.

Omdat ik me schuldig voel naar diegenen toe die erg meeleefden met de tips, zal ik bekend maken wat er ons te wachten staat.

Vanaf 1 januari zullen onze website en forum inderdaad in elkaar vloeien. Een nieuwe lay-out werd uitgewerkt en er werd eveneens een nieuw forum voorzien met meer mogelijkheden. Meer hierrond zal bekend worden gemaakt in de komende maanden.

Vanaf 1 januari zal onze vereniging in zijn huidige vorm ophouden met bestaan. Wij zullen overstappen naar een VZW, zodat we meer wettelijke armslag krijgen en beroep zullen kunnen doen op subsidies.

Ik weet het, jullie hadden de meeste zaken al geraden maar we moesten het kunnen rekken tot op de 1e oktober (of wa langer).

In ieder geval hoop ik dat jullie begrip hebben voor het feit dat de mensen die hard (zelfs hééééél hard) aan de vereniging werken, ook een privéleven hebben dat soms al eens hectisch kan verlopen, denk aan ons Stephanieke (vriendin van Jurgen). So don't shoot us, we doen ons best.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » ma okt 03, 2005 2:11 pm

W.A.U.W.
knap knap , ik kijk er al naar uit !!!!
Ik begrijp wel dat het hard werken is , dat is ook bij ons met onze site ....maar in elk geval toch een dikke proficiat !! :D

maxi

Berichtdoor maxi » ma okt 03, 2005 2:14 pm

@ Hans ,
neem gerust jullie tijd , wij kunnen nog wel even verder
op 't forum , in z'n huidige vormgeving ;)

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » ma okt 03, 2005 2:34 pm

Nu dat onze nieuwsgierigheid bevredigd is hebben we al een pak meer geduld :D :D :D
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

mammon

Berichtdoor mammon » ma okt 03, 2005 4:51 pm

ben blij dak het weet
neemde tijd
en wa heeft stephanie nu eigenlijk??????????
ik weet da niet

Sera
Berichten: 24
Lid geworden op: za okt 09, 2004 5:42 pm

Berichtdoor Sera » ma okt 03, 2005 7:17 pm

Oh... mijn illusie van mafiabaas Hans officieel helemaal aan flarden. Dat doet pijn :(

:D

Bon. Blijft de frettenark dan de frettenark heten of krijgt de vzw een andere naam? Het frettenleger bijvoorbeeld ;). Als je iets nodig hebt om in de statuten te zetten, Mammon en ik hebben wel ideetjes hoor :P (gnagna, de wereld veroveren via de frettenark kan ook een taktiek zijn he mammoneke :D Het systeem vanbinnen aanvallen en dat soort marxachtige dingen!!! ). Om te beginnen: artikel 1 van het statuut: Mammon en Sera zullen aangesproken worden met 'Groot leider' of 'Machtige' ... gnagna :D

Neen?
:~

Sera
Berichten: 24
Lid geworden op: za okt 09, 2004 5:42 pm

Berichtdoor Sera » ma okt 03, 2005 7:18 pm

Kbeloof dat dat mijn laatste opmerking was. Kga terug normaal doen, maar dat moest nog efkes uit mijn systeem!! Het zijn dan ook wel enkele zeer spannende dagen geweest!! %)

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » ma okt 03, 2005 7:32 pm

gaan jullie een leger fretten oprichten dan ? :D
"go my precious....go" hehe :D
't zou wel lollig zijn :D

Hope

Berichtdoor Hope » ma okt 03, 2005 7:36 pm

Maffiabaas Hans??!! Da zou pas grappig geweest zijn!! :P
Ma wa ni is kan nog komen hè. LOL
Mss een verkleedtip naar hans toe voor Halloween. :D

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma okt 03, 2005 8:09 pm

dat gaat mooi worden !!!!!!
ik kijk er al naar uit
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Defcon31

Berichtdoor Defcon31 » ma okt 03, 2005 9:38 pm

alleszinds, nu al dikke proficiat voor de komende transformatie.
with respect voor de delay.

mammon

Berichtdoor mammon » di okt 04, 2005 7:29 am

sera je deed me al dromen :D

Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » di okt 04, 2005 8:02 am

wiehie, tof echt jongens!

Vindt het heel leuk dat jullie zoveel moeite doen om het ons en ons frettenleger naar ons zin te maken. :D

Nog ander groot nieuws.... binnenkort krijg ik ook het frettenboekje wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) #)

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » wo okt 05, 2005 12:06 am

@Mammon

Met ladywolf(stefanie) is het momenteel niet zo goed, ze heeft een angst Depressie, kort gezegd ze is bang voor bijna alles en is daarvoor momenteel in behandeling.

Dat is trouwens ook de grootste rede waarom ik D-Day niet gehaald heb. Waarvoor mijn wel gemeende excusses. Ik kan je wel alvast vertellen dat er in de nieuwe site een heleboel nieuwe leuke dingen zijn verwerkt. Maar meer hierover vertel ik jullie later nog wel eens.

mammon

Berichtdoor mammon » wo okt 05, 2005 7:46 am

wens ladywolf veel beterschap van mij

Sera
Berichten: 24
Lid geworden op: za okt 09, 2004 5:42 pm

Berichtdoor Sera » wo okt 05, 2005 8:49 am

@Bertbibber: ik heb zelf ervaring met angststoornissen (jaja, zij die dachten dat ik maar deed alsof ik gek was hadden het mis :D ) en er is echt wel iets aan te doen hoor. Een combinatie van de juiste medicatie en een goeie therapeut heeft voor mij wonderen verricht, maar het allerbelangrijkste was de steun van mijn echtgenoot. Een goeie knuffel is een krachtig medicijn.
Veel succes aan ladywolf!!!

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » wo okt 05, 2005 9:20 am

ah super zeg,

grootse plannen, nou ik blijf hier toch nog maar even hangen hoor nu we een tipje van de sluier hebben opgelicht :)

oke oke niet dat ik anders weg zou gaan maar ehh

op naar 1 jan 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo okt 05, 2005 9:33 am

Misschien kunnen we een nieuwe D-Day maken, de D-day van het Fretten-Ark boekje. D-day op 15/10 (verzenddatum) dus iedereen die lid is, hou zeker jullie brievenbus in de gaten want het vernieuwde boekje komt jullie kant op.

Wie nog geen lid is, het is nog niet te laat dus schrijf jullie nu in (info voor inschrijving en de overschrijving op www.defrettenark.be) en ontvang 4-maal per jaar dit spetterende boekje vol frettenweetjes, nuttige tips, een wedstrijdpuzzel waarmee je een cadeaubon kan winnen, info over de speelnamiddagen, frettergekke artikels, knotsgekke frettenfoto's, info over de inentingen en nog veel meer vanaf 15/10 in je brievenbus!

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » wo okt 05, 2005 4:24 pm

Hoe kan ik mij inschrijven voor dat boekje , het lijkt me wel interessant ! :)

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo okt 05, 2005 4:32 pm

alle info vindt je terug op www.defrettenark.be even klikken naar "de Club" en dan klikken op "diensten". Daar kan je vinden wat DFA allemaal doet (puppybemiddeling, ferretsearch als je fretje kwijt is, hoteldienst, ...) en hoeveel het kost enzo.

Coordinaten heb ik even van de site gekopieerd. Telefoonnummer is dat van Hans/chuckie, hij kan je ook meer uitleg geven over hoe je je exact kan inschrijven.
Onze coördinaten


De Fretten-Ark
Kerkhoflei 13
1981 Hofstade (Mechelen), België

Tel./Fax.: 015/34.63.28
G.S.M.: 0495/28.63.28

Fortis bank: 230-0167587-88

E-mail: de.fretten.ark@pandora.be


Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » wo okt 05, 2005 5:09 pm

Ik ga zeker een brief schrijven om me in te schrijven !! :D
alleen vind ik niet hoeveel het kost , maar dat zal nog wel meevallen denk ik :)

mammon

Berichtdoor mammon » wo okt 05, 2005 5:11 pm

ik heb bij alle info gekeken en heb dus niet gevonden hoeveel het kost om id te worden en hoeveel het is voor het boekje kan me iemand hier zeggenheoveel het is
zou graag kid willen worden

Hope

Berichtdoor Hope » wo okt 05, 2005 6:31 pm

't is 19€ voor een heel jaar.
Gewoon overschrijven op de rekening, ni vergeten te vermelden da het voor lidmaatschap is en u adres ook nog is vermelden.

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » wo okt 05, 2005 9:07 pm

voila se, ons hopeke heeft het gevonden.
:D


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 37 gasten