oproep !!!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » zo okt 02, 2005 11:52 pm

Ik zit in mijn 7e jaar Winkelbeheer en ik moet (helaas) een eindwerk maken ....
Ik moet een fictieve winkel beginnen , en had gedacht een dierenwinkel voor kleine huisdieren te beginnen (vogels , schildpadden , honden , konijnen ,.....)
Maar , sinds ik in vele winkels een klein aanbod aan frettenspulletjes vind , roep ik jullie hulp in ;)

Kunnen jullie me (liefst sites) info doorspelen over spullen voor fretten (voer , tuigjes , speelgoed , hokken, ...) dat kwalitatief hoog ligt (niet van dat goedkoop spul dat eigelijk toch niemand gebruikt)....
Liefst van al nog veel speelgoed , dat blijkt moeilijker te vinden

Ik ga een hele rayon aan de fretjes wijden :D
Dus , als jullie symphatieke frennenkenners *kuch kuch :D :P * mij zouden willen helpen , 't zou super zijn....!!!!

In elk geval al een grote bedankt !!!!!! :) :D :)
amy

mammon

Berichtdoor mammon » ma okt 03, 2005 1:17 am

www.fretten.nl
daar vind je alles over fretten wand da is een online winkel voor fretten

veel succesmet u eindwerk :P

Hope

Berichtdoor Hope » ma okt 03, 2005 7:41 pm

Eindwerken maken is toch leuk?? Ik had daar toch altijd veel plezier aan.
Mss moet ge ook wel rekening houden met de vraag naar die spullen.
Dan zou ik wel ni zoveel frettenspullen verkopen.
Er is eigenlijk ni zo veel vraag naar.

Vooral eten zou ik verkopen. (Totally Ferret heeft nu drie verschillende soorten, marshall products is ook kwalitatief hoog)
Qua speelgoed kun ge vooral kattenspeelgoed verkopen, ma da wordt dan weer bij de katten gezet.
Draagmanden valt ook meestal onder katten.
Kooien mss? Daar is toch ni zoveel aanbod van.
Buizen kun ge ook verkopen, alhoewel da die serieus veel geld kosten en iedereen meestal wel een alternatief vindt.

Veel succes in ieder geval!!

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma okt 03, 2005 8:07 pm

ik moet ook een eindwerk maken! Das kweenie hoe leuk. Maar voor da frettengedoe zou ik eens kijken op www.fretten.nl
Das een hele goede onlinewinkel
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Hope

Berichtdoor Hope » ma okt 03, 2005 8:09 pm

Over wa gaat u eindwerk?
Ik moest een reis maken van 10 dagen, budget was 100.000 fr, voor 2 personen en ik moest drie verschillende transportmiddelen gebruiken.
'k ben er wel een gans jaar aan bezig geweest, ma ik vond het echt leuk.

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » ma okt 03, 2005 8:35 pm

Ja, da is tof zo een werkske maken. Ik heb eens een werk moeten maken: een appartement inrichten, maar echt alles, alles, alles moest aanwezig zijn. Was wel tof.
Veel succes met t eindwerk !!!

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » ma okt 03, 2005 8:39 pm

awel , ik heb voor verschillende vakken een eindwerk , maar voor mijn hoofdvakken moet ik een fictieve winkel beginnen ...
Ik moet allereerst een pand zoeken (reeds gevonden) , en dat volledig inrichten (papieren in orde brengen , leveranciers zoeken , mij zogezegd inschrijven bij UNIZO , etc...)
Dan moet ik dus een zogezegde handel beginnen....
Heel wat werk aan , daarom ben ik op zoek naar verschillende spullen die mensen wel zouden willen kopen (natuurlijk goed materiaal tegen een lage prijs *gniffel* :D )
's best wel veel werk :)

Sera
Berichten: 24
Lid geworden op: za okt 09, 2004 5:42 pm

Berichtdoor Sera » ma okt 03, 2005 9:50 pm

Ideetje voor uwe frettenwinkel. Zoek zogezegd lokaal een persoon die goed overweg kan met de naaimachine en laat die uit goedkope, maar toch degelijke en mooi ogende materialen hangmatjes en speeltunnels en dergelijke maken voor fretjes en eventueel katten (die zijn ook zot van slaapzakken precies) en verkoop die dan met een degelijke winstmarge. Importkosten of groothandel zijn dan uitgeschakeld en je hebt iets 'anders' in de winkel liggen, wat mensen altijd interessant vinden. Ge moet natuurlijk wel een degelijk prijs vinden, want als je het te duur maakt koopt natuurlijk geen kat (of fret) dat.
Of als je zelf goed kan naaien doe je het zelf he. Nog goedkoper, al kost uw eigen tijd u natuurlijk ook geld.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 17 gasten