wandeling aan zee

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » vr okt 14, 2005 11:19 am

hello lieve toehoordertjes,

we zijn met mijn kleintje gaan wandelen aan de zee, gepakt en gezakt (zijn eten plus een flesje drinken en een poepzakje) meegenomen naar zee.

's morgens een koffietje gaan drinken en onze schat laten eten en drinken in een cafétje (hij heeft er natuurlijk de show gestolen), dus dacht ik nu moet hij toch zijn behoefte doen. Op de grond wou hij niets doen, alleen een plasje. Dus gingen we met Grumpy naar het strand... en hij dacht in zijn eigen: doe het zelf.

Lekker ravotten en spelen in het zand echt plezant om te zien. Kan dit nu geen kwaad voor hem? Ik bedoel maar dat fretjes niet goed tegen stof kunnen, kwestie voor zijn longen. En heeft er iemand soms een goed idee om je fretje te laten poepen :~

Het arme schatje heeft zich een hele dag ingehouden, tot hij 's avonds terug op zijn potje kon! (@)

nessa

Berichtdoor nessa » vr okt 14, 2005 11:25 am

al mijn fretjes gaan enkel in hun kooi
uit de kooi doen ze niks

Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » vr okt 14, 2005 11:30 am

Wij zijn toch gelukkige ouders hé, zulke propere scheetjes allemaal!! (@)

Het toppunt is dan wel dat als meneer geen zin heeft, of hij vindt dat zijn potje te vol is dan wel plots ergens anders kan gaan :D

Typisch zeker? :P

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » vr okt 14, 2005 11:54 am

die van ons gaan MEESTAL (lees: drie keer op de vier) in hun bak, maar ze hebben er daarentegen geen enkel probleem mee om, wanneer ze geen bak in de buurt hebben, te gaan waar ze staan: in het gras, op de stoep,...

Kan wel handig zijn als je fret nergens anders dan in zijn bak gaat; hoe heb je dàt aangeleerd? Ik ben al content met de 'meestal'!
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » vr okt 14, 2005 12:58 pm

We hebben er weel hééél veel tijd ingestoken, want in de winkel waar ik hem gekocht diende zijn potje als slaapkamer!

Dus elke keer als hij ging slapen moesten wij hem in zijn matje leggen en als hij aanstalte maakte om te poepen hem direct opnemen en op zijn potje zetten.

Na veel beloningen en liefde (en geduld :D) doet hij het nergens meer dan alleen in zijn potje. Het kan natuurlijk voorvallen dat als hij moet gaan en ik ben zijn potje aan het uitkuisen dat het eens op de grond gebeurd!

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » vr okt 14, 2005 1:31 pm

Amai, bewonderenswaardig, van u en van uw fretje!
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Hope

Berichtdoor Hope » zo okt 16, 2005 3:20 pm

Ik denk als hij echt moet gaan, dat hij wel zal gaan.
:P


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten