6 jaar!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

6 jaar!

Berichtdoor sah » zo jan 03, 2010 6:53 pm

Hoi!
Op 1 januari (ik weet best dat dit enkel een geschatte datum is, maar we moeten toch hun verjaardagen vieren he :D ) zijn Wasabi en Pilou 6 jaar geworden!
En mn twee flinke dames zijn er nog steeds erg goed uit! Piloutje's vacht is zo mogelijk voller dan ooit en Wasabi is helemaal over haar 'ziekjes zijn' heen!
Ik vind dit alvast super van hen en hoop dat ze nog vele gezonde jaren tegemoet gaan. Toen Wasabi wat ziekjes was is ook haar suiker getest en die was helemaal in orde, de dierenarts vond hen er trouwens alle drie goed uitzien (Onzen Bazul is ietsjes jonger)
Ze wonen nu ook al een jaar en 7 maand bij me, dat is bijna even lang als bij elk van hun vorige baasjes en ik kan echt wel zeggen dat ik elke dag opnieuw van hen geniet!
Ik wou maar even zeggen dat ik echt heel blij ben met hen (alle drie) en dat ik hoop dat ze nog een tijd bij me mogen blijven! Ik ben echt wel trots op hen, want als ik zo sommige verhalen lees is 6 jaar halen in goede gezondheid al heel wat!
Bovendien hebben ze vandaag ook heel mooi geposeerd voor de foto, dus volgend jaar doe ik mee aan de kerst-foto-wedstrijd!
En nu even alle blije nieuwe smilies van t forum proberen... :p :D :) :king: :lol:

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: 6 jaar!

Berichtdoor skiwi » zo jan 03, 2010 7:01 pm

hey Sah

wij hebben hier ook enkele 'oudjes' zitten die er nog wel goed uitzien, maar je merkt het toch dat ze op leeftijd beginn te komen.

Tof dat deze fretjes vorig jaar een nieuwe thuis gegeven hebt!! Ik ben er zeker van dat ze daar nog een mooi & hopelijk lang leven gaan hebben

En inderdaad, of je deze beestjes nu 1 maand if 6 jaar al hebt, ze blijven je elke dag verbazen & telkens blijven ze toch zo schattig, zo'n snotjes .....
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: 6 jaar!

Berichtdoor alika » zo jan 03, 2010 9:42 pm

Oh dit is tof nieuws!!!
Geef ze een dikke knuffel extra en een extra uurtje speeltijd en dan zijn ze waarschijnlijk alweer vol ongeduld aan het uitzien naar de volgende 'speciale dag' :) (zeker als er ook nog een extra snoepje bij komt kijken he :D )
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Re: 6 jaar!

Berichtdoor _K8_ » ma jan 04, 2010 12:03 am

Hopelijk nog 6 te gaan é ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: 6 jaar!

Berichtdoor Margiet » ma jan 04, 2010 1:50 am

Afbeelding


Idd Sah, 6 jaar in goede gezondheid halen lijkt tegenwoordig eerder uitzondering dan regel, jammer genoeg ...

Geniet er dus van, laat hen verder genieten en als het even kan zoals Kate voorstelt : op naar de volgende 6!!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: 6 jaar!

Berichtdoor jeanine » ma jan 04, 2010 7:56 am

Sah,
geef die sloebers een dikke verjaardags knuf van mij ook :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: 6 jaar!

Berichtdoor stevenn » ma jan 04, 2010 9:02 am

margit: als je dat hamster laat bij de fretten zingen, gaat die het einde van zen lied niet halen ze ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: 6 jaar!

Berichtdoor Margiet » ma jan 04, 2010 12:42 pm

Wist wel dat die reactie komen ging, hoor :p , heb net hetzelfde gedacht!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: 6 jaar!

Berichtdoor Dorinda » ma jan 04, 2010 3:52 pm

margit: als je dat hamster laat bij de fretten zingen, gaat die het einde van zen lied niet halen ze ;)

:lol: Ik vind die nochtans zeeeeeeeer cute, héél mooi Margiet! Ook van mij Sah een zeer gelukkige verjaardag voor je lieve dametjes, Tibotje word er volgend jaar in juni ook 6. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: 6 jaar!

Berichtdoor sah » ma jan 04, 2010 9:43 pm

Allemaal bedankt namens de ladies!!
Inderdaad nog 6 zo'n mooie jaren zou mooi zijn, maar ik ben vooral nu blij en later denken we wel aan later!
Een extra speeluurtje krijgen zij elke dag hoor, s'ochtends krijgen ze een klein uurtje en van zodra ik thuis ben tot ik ga slapen staat hun kooitje hier open, alleen lopen ze meestal niet meer 1u rond, het is de hele avond met stukjes en brokjes en af en toe wat slapen in hun eigen kooi of op een ander zacht plekje, ik denk dat dit wel al wat met hun leeftijd te maken heeft, ze zijn een stukje rustiger dan vb Dai's pups van van de zomer, maar dat is ook weer helemaal ok voor mij!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten