Komt de lente er aan?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor Raven » di feb 09, 2010 9:20 am

Sinds eind vorige week is de gekte hier enorm gestegen! Niets is nog veilig of geen is nog veilig voor elkaar :domhoog:
Huppelend en mokkend vliegen zij onder de kasten en tafels... elkaar terug tegenkomen is al een verklaring tot speeloorlogje :rol: :rol:
Dozer zat zelfs even vast en een pijp door achter Pebbles aan te gaan in volle spurt... leuk gezicht was dat... achterste eruit... geen goede grip op de vloer... vast :lol: :lol:
Het ‘try out’ spel of doel stijgt ook... soms horen we een smack(je) dat er een van de 3 terug op aarde land :p
Maar het lijkt dat het ‘hier ben ik‘ gedrag wat terug naar boven begint te komen bij Dozer :roll: Spark en Pebbles lopen er dan wat verdwaast bij :staar:
Ik zal dat wat moeten opvolgen denk ik :euh:

Adhdke
Berichten: 0
Lid geworden op: za dec 26, 2009 5:39 pm

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor Adhdke » di feb 09, 2010 10:26 am

Toch weer beetje jaloers, mijn Stinkytje heeft geen maatje of vriendinnetje om mee te spelen....
lap....voel mij toch weer schuldig.....

Gisteren heb ik een plaat gaan laten zagen bij de gamma en onder de ijskast vastgeboord. De laatste dagen kon ik ze daar mee geen stokken weghouden :lol: En als ik dan riep van : foei! Kom hier! Waar ze dus vroeger braaf en direkt op reageerde was het nu van "boenk" op hare rug, poten omhoog en ik kon zagen wat ik wou.
Dat is een waarschijnlijk de 'frettenmanier' om iemand recht in zijn gezicht uit te lachen. :rol: Ik moet zeggen, dat lukte nog ook, ik voel mij dan echt belachelijk!!!

Ze is ook weer een paar weken meer bijtachtig. Zolang ik mijn smallere jeansbroek en mijn plastieken sloefjes aan heb; alles ok.
Maar heb ik een sportbroekje aan met drie kwart pijpen en ziet ze mijn wollen kousen of een bloot stukje been dan komt ze uitdagen dat het niet meer normaal is.
Gisteren tijdens het koken heb ik ze echt in haar kot moeten gaan zetten want ik denk dat anders mijn kokende championsaus over mijn been gevlogen was, niet zo leuk als ge aan het roeren zijt en ze komen zo langs vanachter boven u kousen aanvallen met die scherpe tanden :rol:
Ze heeft soms echt pupergedrag, nu heb ik al 2 pupers, mijn oudste (11) is ook al bezig, die doet ook niks anders meer als ons Evelien aanvallen; boenk, petaat, leuk ze ne!
Op zo'n moment mis ik toch wel is een mannelijke stem in huis die ook is zegt dat het genoeg is! Vermoeiend soms zo alleen...
Deze nacht in het zeteltje geslapen in de living en op een gegeven moment wakker geworden van Stinky die aan het rondlopen was, ze was 's avonds zelfs weer in haar kot gekropen en ik was natuurlijk weer dat ding vergeten vast te doen, zodus, madam had een nachtelijk uitstapje maar ze keert altijd naar haar slaapzakje terug :bow:

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor jeanine » di feb 09, 2010 1:45 pm

Thirza heeft gisteren in al haar zottigheid een gat in mijn kous gebeten. Ik had andere pantoffels aan zonder hiel en madam moest dus aan de kous hangen en tandjes laten voelen. Dit om mij duidelijk te maken dat Milo en Freebee al terug in dromenland waren en zij nog wou spelen.
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor Angelke » di feb 09, 2010 5:15 pm

Tgoh ik merk nog niet veel van de lnte ... Terror en hooli die nu alleen buiten zitten slapen nog steeds veel ze kruipen ook heel snel terug in hun kooi enzo en eros en kinky tja die zijn niet veranderd kwa speelgedrag
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor sah » di feb 09, 2010 8:00 pm

@Jeanine, yep, hier ook n gaatje in de kous..madam wou net happen toen ik een stap zette...
jah, heeft ze wat draadjes doorgebeten he! :D
(en wie is deze madam? Wasabi natuurlijk)
Alhoewel..Piloulief heeft zich vandaag in n kast laten opsluiten en k heb haar enkel gevonden omdat ze aan de deur krabde als ik r naam riep...(en ja ze had al mn kousen al herordend)
Bazul doet gelukkig nog niet zotter dan anders (en dan is voor ons drietjes al meer dan zot genoeg)
Lentekriebels denk ik toch?!
Ik vind ook dat ze weer langer actief zijn nu?!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor jeanine » di feb 09, 2010 8:23 pm

Vandaag klein moto ritje gedaan. Brr........ niets lente, ijzig koud en half vervroren :evil:
In huis is het anders, daarnet Free onder mijn poep bijna geplet terwijl Thirza aan mijn kous blijft hangen en Milo een wardance doet nadat ik hem van achter de tv geplukt had. Ik draag zo van die kousen met nopjes op de voetzool. Is dat nu rubber of zo ? Thirza kan er echt niet afblijven van die nopjes :mrgreen: Wat gaat dat deze zomer worden met blote voeten :shock: Van armoede heb ik daarnet hun frettenbol in gang gestoken. Dat is een bal op batterij met een fret die heen en terug draait er aan. Thirza is een echte jager zoals ze dat ding aanvalt, Milo tracht dat ding onder de zetel te krijgen en Freebee kijkt er gewoon naar. Spijtig na enkele minuten ook niet leuk genoeg meer. Het enige dat ze hier willen is dat ik tikkertje speel terwijl ik een troetel naampje uitroep. Dan doen ze om ter zots :D
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Komt de lente er aan?

Berichtdoor Raven » wo feb 10, 2010 9:47 am

Hier geen voeten & sokken probleem... kijken er nog niet naar :p En dus niets moeten afleren... :bow:
Nu ik het er toch over heb, op 1 na deden alle mijn fretjes niets aan de voeten of sokken... En die ene... beet gewoon in je sokken tot je de sok afgaf :rol: :rol: Dus nooit afgeleerd.... het was te gek om te zien :D


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 28 gasten