tuigjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
jojo
Berichten: 12
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 7:48 pm

Berichtdoor jojo » di okt 18, 2005 6:34 pm

hallo met de jo,

Onze "Mailo" is uit zijn tuigje gegroeid. Hij is nu 5,5 maand en zijn verstelbaar tuigje is te klein rond zijn nek. Bij tom&co waar ik dit gekocht heb, hadden ze 2 werschllende modellen maar alle twee maar in 1 maat.
Moet ik nu beter voor een konijnen tiugje gaan uitzien, of zijn er wel verschillende maten (andere winkels) in deze verstelbare frettentiugjes?

groetjes jo

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » di okt 18, 2005 7:06 pm

wow , ons tune is nu 2.5 maand , en die haar tuigje blijft te klein...ook bij tom&co gehaald...:D

Sera
Berichten: 24
Lid geworden op: za okt 09, 2004 5:42 pm

Berichtdoor Sera » wo okt 19, 2005 8:44 am

Volgens mij zijn er wel maten. Ik heb twee soorten tuigjes en die hebben verschillende minima en maxima. Ik heb zelfs het tegenovergestelde probleem, één soort tuigjes is te groot voor onze meiden.
Maar de meeste winkels hebben niet zo'n divers aanbod in tuigjes, dus ik zou eens op het internet kijken misschien?

Sera
Berichten: 24
Lid geworden op: za okt 09, 2004 5:42 pm

Berichtdoor Sera » wo okt 19, 2005 8:50 am

Op deze site hebben ze errug leuke tuigjes voor chique fretten, maar ik geloof niet dat er bij staat hoe groot je ze kan maken

www.ferretcouture.com

fret_gyzmo
Berichten: 93
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 6:06 pm

Berichtdoor fret_gyzmo » wo okt 19, 2005 10:01 am

lol, het enige tuigje waar mijn fretsels niet uit geraken is zo'n konijne-geval...
merry meet, merry part and merry meet again
blessed be
Conny en Gyzmo, Rune, Chanelle, Casper en Luna
http://be.msnusers.com/frettigefretsels/shoebox.msnw
http://usera.imagecave.com/fret_gyzmo/

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo okt 19, 2005 2:58 pm

hoi
je hebt tuigjes voor moertjes( kleiner)en tuigjes voor rammetjes(groot tot heel groot)onverslijtbaar !!!
kijk eens op www.fretten.nl
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 12 gasten