nieuwe schatjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
El Spons
Berichten: 33
Lid geworden op: do nov 27, 2003 5:12 pm

Berichtdoor El Spons » do okt 20, 2005 8:54 am

Hallo,
ik kon het toch niet laten om er ineens 2 te nemen. dus mijn nieuwe kopzorgen :D heten Iaito en Shinken. Foto's kan ik er spijtig genoeg nog niet opzetten want ik ben nog lang niet in het digitale tijdperk beland. 10 weken oud zijn ze. een Sandy en een Albino. Ze hebben er juist hun eerste verkenningsronde opzitten en alles verloopt vlotjes. ze bijten nog wel regelmatig en ik hoop dat ik hun dat snel kan afleren. ze zijn zindelijk dus dat is ook al wel een toppunt :)
Bijten die van jullie ook in horloges en armbandjes ?
Schoenen beteken ook al geen vrees meer voor hun want na 5 min lag de zool er al uit.
De eerste nacht was nog een beetje luidruchtig en vooral smorgens want ik moet echt geen alarm meer zetten :D
Heel erg speels zijn ze denk ik nog niet, het is vooral aftasten en rondsnuffelen dat ze nu doen.
De sandy Iaito is al een beetje liever dan mijn albino Shinken maar albinos zijn over het algemeen wat vinniger ? en ahja het zijn 2 rammetjes.
Veel Groetjes, Bijtjes en Lawaaitjes van Kurt Iaito en Shinken

Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » do okt 20, 2005 3:06 pm

Proficiat met je scheetjes en veel babygeluk! (@)

Hope

Berichtdoor Hope » do okt 20, 2005 7:49 pm

Proficiat met de nieuwe aanwinsten van je gezin! ;)
Die van ons bijten wel in mijn ringen, dus die heb ik rap uitgedaan
Soms misten ze is en dan was het in mijne vinger. :P

Zodra da ge in het digitale tijdperk beland, post dan ma een paar foto's!
die kleine mannen van u willen we wel is zien. ;)

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » do okt 20, 2005 10:55 pm

Jip veel plezier met de fretjes ;)
En vooral zeer snel in het digitaal tijdperk geraken eh want wij willen foto's zien!!! :D :D :D
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 41 gasten