Kinkytje krijgt een princessenbehandeling

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Kinkytje krijgt een princessenbehandeling

Berichtdoor Angelke » do jun 03, 2010 11:06 pm

Mijn kleine stinkywinky krijgt hier weer voorkeursbehandeling.
Madam woont namelijk sinds gisteren terug in mijn kamer, zonder kooi!!
Eigenlijk moet ik verkrachter van dienst Rebel ervoor bedanken maar ook het feit dat die kleine juffrouw mijn papa's hartedief is.
Rebel moet gecastreerd worden maar gezien m'n eigen gezondheid moet dat even w8en ik zou niet willen dat er iets gebeurd met hem terwijl ik misschien toch nog weer het ziekenhuis binnenmoet (enfin het gaat hier niet over mij).
Maar Rebel wilt dus steeds met da klein prutske van me op de zwier gaan wat hem ook nog lukt (gezien zijn grootte en die van Kinky is dat niet zo verbazend. Papa en mama vonden het hartverscheurend dit te zien gebeuren en dus mocht ze lekker weer bij haar mama komen logeren in de kamer. Gezien er hier niet veel plaats is mag ze zonder kooi wonen en heeft ze van de voddenkast haar slaapplaasje gemaakt ze gaat ook zeer proper in haar bak. Verder vind ze de lege ladenkast ook helemaal geweldig om vandaaruit dan mama aan te vallen. Nu kan ik echter wel geen koussen meer aandoen of ze hangt er aan (om de koussen te stelen).

Even om het verschil te staven tussen Kinky en Rebel
Afbeelding
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 42 gasten