Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Margiet » do jun 10, 2010 4:51 am

Afbeelding

Mijn aller-, aller-, allerliefste Cacha-muis,

De bovenstaande foto van jou, mijn lieverd, is gemaakt op de dag dat ik je "doodvonnis" meekreeg van de Da. Tom had, na veelvuldige onderzoeken, eindelijk gevonden wat je mankeerde, omdat ik bleef aandringen op het feit dat je al even niet meer "was" zoals vroeger. Op 31 december 2008 kreeg ik dan gelijk, je lijdt aan HCM, een typische raskattenziekte, je hartje kon het elk moment begeven. Ik moest je niet dadelijk laten inslapen, al wou ik voor alles dat jou in elk geval om het even welke pijn gespaard bleef, ik kon eerst even aanzien wat medicatie nog voor je kon doen. Ik kreeg voor 14 dagen mee, moest je 5x per dag dwingen om de pillen te slikken, dat ging me niet af. Je hebt altijd, vanaf de eerste dag dat ik je zag, je hele vertrouwen in mijn handen gelegd, ik wou je dit echt niet aandoen.

We hebben dan de belangrijkste pilletjes uit dat assortiment gehaald en ik ben je die na 1 week 1x per dag alle 3 tegelijk gaan geven. Tom dacht dat dat mss ook wel zou helpen, het was beter dan niets en beter dan de angst die je had als ik 5x per dag achter je aan moest gaan.

We hebben dat jaar Nieuwjaar gevierd alsof het onze laatste samen zou zijn, maar ik had je gevraagd of je, als je enigszins kon, je 6de verjaardag ook wou halen. Ondanks de verhuis, alle spanningen en problemen die we begin 2009 gehad hebben, vierden we ook samen je 6de verjaardag, ik zo fier als een gieter, we waren nog samen.

En nu mijn lieve kattekop, mijn "Skoonheid" zoals ik je zo graag noem en waarop je evengoed reageert als op je echte naam, nu zijn we vandaag 10 juni 2010 en, boven al mijn dromen, hoop en verwachtingen uit, word je 7 jaar vandaag!! Ik kan het amper geloven, ik heb je de laatste dagen zo angstvallig in de gaten gehouden, vrezend dat er toch nog iets gebeuren zou, maar mijn kleine meid, ik ben zo ontzettend trots op je, zo immens blij dat ik je nog bij me zie, dat we nog samen zijn, dat ik elke seconde van de dag nog kan genieten van jouw liefde en jouw "skoonheid" :p . "Je bent me der eentje" zou Toon Hermans erover gezegd hebben ;) , en ik kan het alleen beamen. Je bent zo 'n volhoudertje, zo 'n dapper katje, zo 'n geweldig lief en trouw vriendinnetje en dat ik je dolgraag zie, moet ik niet meer zeggen, zeker? :wub:

Mijn mooie, lieve pruts, ik durf nog amper hopen op méér, ik durf je niet meer vragen om samen naar een volgende datum te trachten, maar heel diep vanbinnen schattesnuit, zegt er zo 'n stemmetje tegen dat hartje van jou : "Samen op naar 2011 als het ff mag!!"

Een hele, hele, hele gelukkige verjaardag, mijn Cacharelleke, ik denk dat ik het nog zeker 1000 keer ga zeggen vandaag, ik zou het van de daken kunnen schreeuwen, hoe blij ik met je ben!! :D

Bedankt voor elke dag dat je er bent, mijn lieve schat,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jouw Mama!!

Anderhalf jaar later .... Afbeelding

(foto's zonder verkleurende oogjes lukken amper, sorry!! :p )
Afbeelding

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor HERMELINDIS » do jun 10, 2010 4:58 am

Maak er maar een mooie dag van en verwen elkaar maar eens lekker met veel extra aandacht en lekkers....... :rol:
Hoop dat je schat er niet alleen nog 1 jaartje bij mag doen maar dat de dokters fout waren en ze hier boven het beter vinden het beestje nog een paar jaar hier in jou goed zorgen te laten. :D
Greets hermelindis

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Margiet » do jun 10, 2010 5:10 am

Mercikes!! :p

Dat lekkers is al in huis (ze heeft al voorgeproefd gisteren :rol: ) en er een mooie dag van maken .... geen probleem, het is gewoon al een gewéldige dag!! :D
Afbeelding

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor HERMELINDIS » do jun 10, 2010 6:45 am

jamaar pakjes open doen voor het zover is mag niet he foei ;)
En kan begrijpen hoe mooi het moet zijn voor je een diertje afgeven is nooit leuk hoe langer het word uitgesteld hoe beter :domhoog:

greets hermelindis en de bende

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Bientje » do jun 10, 2010 8:55 am

" 't Is feeeeest, 't is feeeeeest, dat is hier nog nooit zo plezant geweest...!!!" :D :D

Afbeelding

Cacha-poes, een hele gelukkige verjaardag!!
Ik hoop dat ik je nog dikwijls mee mag "koeieneren" om je mooie haren in de plooi te krijgen :p :D :D
Laatst gewijzigd door Bientje op do jun 10, 2010 9:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Picka » do jun 10, 2010 9:26 am

Een heel fijn verjaardag Cacha. Margit geniet van haar.
Ik hoop dat je er nog veel mag vieren samen met haar.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Maranweke » do jun 10, 2010 9:43 am

Ne hele dikke proficiat aan de jarige. Margit geef Cacha-poes maar ne dikke knuffel van mij ;)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor jeanine » do jun 10, 2010 12:08 pm

Margiet, ik herinner me nog hoe bang je was toen je van Tom kwam. Je ziet het is moeilijk voorspellen hoe het uiteindelijk afloopt. Er is ook een positieve kant aan het verdict, jullie genieten nu veel intenser van elkaar. Je Cacha is een flinke meid die meer aankan dan je durfde te hopen. Proficiat meiske met je zevende.
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor alika » do jun 10, 2010 1:17 pm

Een heel dikke proficiat voor de jarige Cacha!!! Leg ze vandaag maar eens extra in de watten, dat heeft die lieve schat toch echt wel verdient.
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Dorinda » do jun 10, 2010 2:52 pm

Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeerd lieve lieve Cacharelleke! Margiet, de reden dat je poesje er nog is is toch ook door jouw goede zorgen en je liefde die je aan haar geeft hoor! Cachake kan niet zonder jou en jij niet zonder haar, jullie zijn een pracht van een duo! Lieve poezemie, ik hoop dat we elkaar nog eens zien hé en dat ik je dan weer eens héél eventjes mag strelen want vind het telkens een grote eer als je me toelaat om jou ffjes aan te raken! Héél dikke knuff en veel dikke XXX van ons allen hier in Kuringen! :rol:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Raven » do jun 10, 2010 3:19 pm

Afbeelding

Gebruikersavatar
Gucci
Berichten: 5
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 11:19 am
Contacteer:

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Gucci » do jun 10, 2010 3:55 pm

nen hele gelukkige verjaardag !!
geniet maar goed vandaag :)
Nieuwelingentjes zijn er Gizmo en Diesel
mmm...Tenen en Vingertjes

Gucci wij houden van jou !! en leeft voort in ons
Slaapzacht x 11/05/2010 x en we zien je later weer x

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Margiet » do jun 10, 2010 9:53 pm

Margiet, ik herinner me nog hoe bang je was toen je van Tom kwam. Je ziet het i0)£s moeilijk voorspellen hoe het uiteindelijk afloopt. Er is ook een positieve kant aan het verdict, jullie genieten nu veel intenser van elkaar. Je Cacha is een flinke meid die meer aankan dan je durfde te hopen. Proficiat meiske met je zevende.
Ja, idd, bang, doodsbang en compleet verslagen, dat vonnis verwacht je niet als je kat 5,5 jaar is. Cacha en ik hebben al 1,5 jaar cadeau gekregen en zoals je zegt Jeanine, elke dag beleef je niet meer voor 100 maar voor 500%, elk moment is je extra dierbaar, ik loop nooit zomaar gehaast even verder als ik haar zie, wat er ook aan de hand mag zijn, ik zeg tenminste even iets tegen haar. Tijdens elke beurs kom ik dagelijks thuis, Cacheke wil alleen medicamentjes van mij aanvaarden en mss, als ik daar wat strenger in zou zijn, zou ze het nog wel aangeleerd krijgen als Jef ze gaf, maar dat wil ik zelf ook niet. Ik wel haar geenszins van streek maken door meer angst te hebben voor dat "pillen krijgen" en ik wil haar elke dag gekoesterd en gezien hebben, gestreeld hebben en gezegd hebben hoe blij ik ben dat we nog samen zijn.

Ach, het is altijd mijn alles geweest, die kleine witte bol wol, ze was al het enige ding dat op me afgewaggeld kwam die eerste dag, terwijl ze anders nooit wegging bij haar mama en haar broertjes en zusje de boel aan 't afbreken waren met hun kitten-manieren en ons niet eens een blik waardig gunden, ze is volgens Ine en Tom "niet van porselein" :p , als ik hen zeg wat voorzichtigjes te doen (is ze wél hoor, minstens!!) en is haar hele leventje altijd even braaf geweest, even lief en even goedgezind, het is nog altijd ook een stukje mijn doodsvonnis wat Tom toen meegaf, het zal zonder haar nooit meer hetzelfde zijn.

Maar voorlopig wil ik, ondanks de steeds onderliggende ongerustheid om haar, elke dag die we nog krijgen verder genieten, niet denken aan wat komen gaat, het komt ooit toch, maar daar wil ik de momenten nu niet door laten overschaduwen. De zorgen, de leuke momenten, elke blik van haar naar mij ... zeggen me waarom ik zoveel van haar hou ..

Bedankt voor de lieve woordjes en wensjes allemaal, Cacha en ik hopen hier samen nog te staan op 31 december 2010, 10 juni 2011, 31 december 2011, 10 juni 2012, 31 december 2012 :rol: en als de wereld dan vergaat zoals verkondigd wordt, kunnen we ook dan samenblijven!! :p :p :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Margiet » do jun 10, 2010 9:57 pm

Raven, liep er iets fout bij jouw foto??? Ik zie nikske staan ... :(
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Raven » do jun 10, 2010 10:10 pm

Hmmmm, is een geleende foto! Blijkbaar gekoppeld aan een beperkte bandbreedte :shock: :shock: Dus alleen zichtbaar op bepaalde momenten... :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Als je meer krijgt dan je durfde hopen ... (OT)

Berichtdoor Margiet » do jun 10, 2010 11:58 pm

:rol: :rol: Zal de wacht houden, oké??? :p

Of zag het er ongeveer zo uit?? Afbeelding

Cacha is echt wel zéér curieus nu, hoor!! ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 38 gasten