mannetje of vrouwtje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Tamarables
Berichten: 39
Lid geworden op: di okt 25, 2005 5:53 pm

Berichtdoor Tamarables » ma nov 21, 2005 8:04 pm

Hey daar,

Je zocht een goede dierenwinkel?

In Eubawamba, ja, ik weet het, crazy name in kampenhout (verbindingspunt tussen Leuven en Mechelen) en heel makkelijk te vinden.

is wel een goede winkel. Ze zijn redelijk nieuw (lees enkele maanden) en zijn nu bezig aan een hele rek (grote rek!!!!!!!!!!) aan het inrichten voor fretjes, lees: eten, speelgoed, bodembedekkers, vitaminen, verzorgingsproducten, kammen, litskes, harnasjes, enzovoort!!

En ze nemen ruimschoots de tijd voor je te helpen, is vaak dat ik een uur, tot een uur en half kwijt ben na het bezoek van de winkel

Maar zijn superlieve mensen en enorme service, en ik ben een klant, ben heus de uitbater niet, want ben hier nogal aan het stoeffen.

(@)

Maar ja, als je de klant als koning behandelt, heb je deze reacties nu eenmaal he!!
Dikke zoen van Tamara, Bles, Bobke, Fritz en Frisco.
Pepper, je zit in mijn hart en zal je nooit vergeten.

mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » ma nov 21, 2005 11:01 pm

hoi,
ben ondertussen ook es gaan kijken in duponzoo, had echt meedelijden met die fretjes, er zaten echt wel nog kleintjes bij vond ik die al gecastreerd waren, en dan ook net het tegenovergestelde: grote fretten (alle, in vergelijking met mijn klein sprot :D ) die niet gecastreerd waren dacht ik...
heb er wel happy ferret gevonden...das ook nog goed eten zeker?
eubawamba moet zo te horen echt wel een leuke winkel zijn, alleen jammer dat het zo ver is van bij mij thuis...
groetjes an en sita

mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » do nov 24, 2005 5:21 pm

hallo kittykatja,

weet je nu al of je frodo een mannetje of een vrouwtje is?
groetjes an en sita

KittyKatja
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 2:02 pm

Berichtdoor KittyKatja » do nov 24, 2005 5:30 pm

hoi, nee nog altijd niet, ben nog niet naar de dierenarts kunnen gaan, we hebben hem met zn allen al goed bestudeerd maar we zijn er nog niet uit :P
Hij is wel al veel verdikt en gegroeid, gelukkig want het was echt een supper klein spruije (toch vergeleken met nino nu in de winter)
*Vele * Knuffels*
~Nino~frodo~ en ~Katja~
[IMG]http://usera.imagecave.com/kittykatja/koddiek-copy.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 106 gasten