Welcome back Diva

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Welcome back Diva

Berichtdoor Angelke » do okt 14, 2010 8:29 pm

Zoals de meesten al weten is Diva een 3 weken geleden op de een of andere manier ontsnapt tijden s een wandeling in het bos.
Vorige Zondag 10-10-10 kreeg ik via Kapazaa dit mailtje.
Hallo,
Ik heb heel goed nieuws voor u,ik ben jacht wachter op de plaats waar
jij je fretje bent kwijtgeraakt. Mensen uit de buurt van het domein
Haviland hebben mij vorige week zondag op gebeld om te zeggen dat ze een
fretje gevonden hadden en vroegen mij wat er mee te doen!Ik ben het gaan
ophalen en het zit nu al een week bij mij thuis. Ikzelf ben van Hofstade
(bij Mechelen) maar als je wil kan ik het je wel terug thuis brengen!!
Groetjes Ronny.(den boswachter)


Ik heb dan gelijk naar die persoon gebeld en ja hoor vandaag heeft hij ze naar hier gebracht.
Er is geen enkele twijfel mogelijk of het een ander fretje is.

Diva had op het moment toen ze bij de jachtwachter terecht is gekomen teken en vlooien die hij behandeld heeft. Het enige wat deze supermens van fretjes wist is dat ze vlees eten dus heeft hij haar vlees en vis gevoederd.
toen ik vroeg hoeveel ik hem moest voor de goede zorgen die hij haar toch wel een week en 4 dagen heeft gegeven zei hij dat het met veel plezier gedaan was en dat hij er niets voor hoefde. Vandaag is mijn meisje (50g lichter maar in zeer goede gezondheid en met een mooie winterpels) hier dus aangekomen. Nu moet ik zeggen DIva heeft hier van ze leven nooit gebeten maar die mens heeft er toch 3 beten van gehad, ik heb daarintegen gelijk kusjes gekregen en knuffels.

Nu ik vond niet dat die man met lege handen naar huis kon gaan en heeft hij toch een fles wijn gekregen en zijn dochterke 5€ voor in haar spaarpotje (ok het is niet veel ), Mijn papa gaat vragen of ze in het bos dat eigendom is van het beddrijf hier mogen komen jagen enkele keren opt jaar (vooral vossen want daar zijn er hier teveel van). En die man die toch wel een grote dierenliefhebber wou de wijn en de 5 € niet aanvaarden. Dus aan de mensen die ooit een fretje kwijt raken geef de moed niet op want wonderen zijn er nog.



Ik heb diva direct tegen oormijt behandeld en de rest van de bende hier ook en heb ze dan bij haar vriendjes gezet ze begonnen gelijk te spelen weer zoals vroeger. Het was bijna 3 weken geleden dat ik mijn schatten zo blij gezien heb en vooral Terror dan.Fotos bga ik op een later tijdstip maken en plaatsen aangezien ze nu zo druk zijn met elkaar wil ik ze niet storen. Maar niet tegenstaande dat mijn mooie avontuurlijke meid massas knuffels en kusjes heeft gekregen van me .
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor jeanine » do okt 14, 2010 8:40 pm

Angel, ik ben zo blij dat Diva goed terecht gekomen is :domhoog: Om heel eerlijk te zijn had ik er geen goed oog op. Behalve enkele echt om fretten gevende mensen zouden er wel niet veel op Kapaza bij de fretjes kijken dacht ik. Gelukkig voor Diva dat jij het er geplaatst hebt en iemand het ook gelezen heeft. Zo zie je maar weer, alle middelen kunnen helpen :) Hou een volgende keer je leibandjes maar goed vast als je uit wandelen gaat, dan neem je er evenveel mee terug.
Stuur die jachtopzichter maar een heel mooie foto van Diva na ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Angelke » do okt 14, 2010 8:45 pm

Hou een volgende keer je leibandjes maar goed vast als je uit wandelen gaat, dan neem je er evenveel mee terug.
Wel we vermoeden dat ze weg is geglipt toen ze in de draagzak zat. In ieder geval we zullen niet meer gaan wandelen met 6 fretten tegelijk.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor jeanine » do okt 14, 2010 9:29 pm

In ieder geval we zullen niet meer gaan wandelen met 6 fretten tegelijk.
Op wandel neem ik nooit meer dan 2 fretten mee, is al moeilijk genoeg zo. Soms neem ik elke fret afzonderlijk mee naar buiten en leg dus 3 x de weg opnieuw af. Ben ik de hele namiddag zoet mee.
dat ze weg is geglipt toen ze in de draagzak zat
Heb ik bijna eens met Louisa meegemaakt. Milo was aan het wandelen en Louisa in de draagzak. Toen ik mij bukte om Milo ergens van tussen de struiken te plukken voelde ik Louisa zo naar buiten glippen, gelukkig zat haar leibandje vast in de draagzak. Zo een lets in de draagzak is daar handig voor ;)
Afbeelding

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Thrypa » do okt 14, 2010 9:33 pm

Fantastisch he !

Wat een schat van een mens :) Je meid zal heel wat meegemaakt hebben, dus zal van de rust en het eindelijk nog eens spelen met de medefretjes genieten :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Margiet » do okt 14, 2010 9:41 pm

Virginie, bedankt voor je telefoontje daarstraks, ik was echt blij te horen dat ze veilig en wel terug thuis geraakt was!! :domhoog:

Knuffel haar maar plat en je weet het, hé, op de beurs MOET ze gewoon meekomen, ik zal er mij met plezier over ontfermen!! :p
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Angelke » do okt 14, 2010 10:28 pm

Virginie, bedankt voor je telefoontje daarstraks, ik was echt blij te horen dat ze veilig en wel terug thuis geraakt was!! :domhoog:

Knuffel haar maar plat en je weet het, hé, op de beurs MOET ze gewoon meekomen, ik zal er mij met plezier over ontfermen!! :p
Ik zal alles doen om die prachtdame van me mee te brengen !!! Jouw knuffel voor haar is intussen ook gegeven.Enneuh met de beurs enkel en alleen ontfermen he!!! niet in je sacoche of in je carrier verstoppen he !!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Margiet » do okt 14, 2010 10:49 pm

:oops: :oops: :oops: Hoe bedoel je???? ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Angelke » vr okt 15, 2010 12:23 am

Ik kon het niet laten om tijdens het schoonmaken van hun verblijf om toch enkele fotos te maken.
Hier zijn ze dan vers geüploaded speciaal voor jullie!!

Voor ze vermist was
Afbeelding
Afbeelding

Nadat ze terug was van haar avontuur en terug bij haar vriendjes
In de kaasblok
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met slaaf haar voeten spelen !!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nen hoofdknuffel van men twee meisjes!!! Ni teveel op men smoeleke lette mor die nagels deden zeer
Afbeelding
Verder spelen
Afbeelding
Het koppeltje is herenigd
Afbeelding
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Margiet » vr okt 15, 2010 12:31 am

:domhoog: :domhoog: Jij en zij mogen die boswachter dankbaar zijn, ze ziet er mss wel wat moe, maar prima uit!! :wub:
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Angelke » vr okt 15, 2010 12:47 am

:domhoog: :domhoog: Jij en zij mogen die boswachter dankbaar zijn, ze ziet er mss wel wat moe, maar prima uit!! :wub:
Ik ben die mens ontzettend dankbaar wees gerust heb hem nog gezegd dat hij niet beseft hoeveel hij voor ons gedaan heeft. Heb net de fretjes opgesloten maar uitgespeeld waren ze nog niet hoor maar gezien het weer gaat vriezen vanacht ...
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Margiet » vr okt 15, 2010 12:50 am

Ik denk dat ik die kooi met mijn bed barricadeerde vanaf nu!! :p

Fretten ... pfff .... :bow:

Maar ach, ze zijn zo lief, hé :wub: :wub: :wub: !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor _K8_ » vr okt 15, 2010 9:32 am

amai, klinkt idd als een wonderverhaal!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Dorinda » vr okt 15, 2010 4:42 pm

Fijn dat ze weer terecht is, ben superblij voor je! :rol: :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor alika » zo okt 17, 2010 3:42 am

super goed nieuws da Diva weer thuis is :)
knuffel ze goed!!!
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Welcome back Diva

Berichtdoor Angelke » zo okt 17, 2010 12:14 pm

super goed nieuws da Diva weer thuis is :)
knuffel ze goed!!!
Zal ik doen van zodra ik weer thuis ben :)
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten