Het wordt stilaan tijd ...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor Margiet » vr dec 03, 2010 12:37 pm

Een week geleden stonden we met z'n allen, toch al wat moe maar met veel frisse zin, onze eerste uren te kloppen op de beurs in Hasselt. Ons Opperhoofd was ziek, behoorlijk ziek mogen we wel zeggen, maar we hadden het er volgens ons goed vanaf gebracht met de opbouw, ons keuken, onze speeltuin en onze shop blonken nog bijna ongebruikt maar volledig in orde en wij straalden, omdat we het weer 3 dagen mochten hebben over fretsels, fretsels en nog eens fretsels!! :p

De eerste Frettenrace om 11u zorgde voor de nodige zenuwen, Hans was er nog niet maar de bende uitgelaten kinderen die onze schatten wouden zien crossen door die buizen, vulden de 3 vrije zijden van de nadarhekken al volledig :roll: . Oh help, wat nu?? Druk overwegend wie wat ging vertellen, lassen we de boel af of gaan we ervoor, werd besloten dat Sabine en Caro de boel wat aan elkaar gingen proberen te babbelen. Ik bewonder de dames voor hun moed die dag, ik durfde het echt niet, al had ik het in Gent al ooit alleen mogen aan elkaar zeveren!! Maar net daardoor vond ik het vooruitzicht van een herhaling niet zo plezant!! ;) De dames stapten "de ring" in, Caro stierf van de zenuwen en Sabine sprak ietsjes te stil, maar het werd een behoorlijk succes! Niet teveel informatie gevend, het waren immers allemaal kinderen die wilden "spelen", viel het wonderwel mee. De aanvraag om even later (20 min later om precies te zijn) de race nog eens over te doen, bewees toch dat het wel leuk geweest was voor iedereen. Om 12u50 dan nog een race, ditmaal op de radio, het kon niet op!!

In de loop van de namiddag verscheen ons ziek Opperhoofd dan, al had hij beter nog wat "uitgeziekt", maar toch, het was een pak van onze schouders dat hij het nu wel overnemen zou. Wie schetst onze verbazing toen ook hij Sabine en Mieke (die het had overgenomen van Caro, die te bang was met Hans rond haar :rol: ) vroeg verder te gaan met hun voorstelling?? De dames hadden het dan ook echt verdiend, de vrijdag was gered door hun "gebabbel" tijdens de race, een ander had het hen niet nagedaan!! :domhoog:

Onze Patron was aangenaam verrast door onze inzet (we zijn dan ook goed opgeleid door hem, weten ondertussen wel wat er moet staan enzo) en zei, terloops tegen iemand van een andere vereniging, dat het allemaal "perfect" was. :D Het was dan wel niet rechtstreeks tegen ons gezegd, hé Hans, maar we hadden het wel gehoord ;) en waren zo fier als een gieter op onszelf!! De knuffel die ik kreeg op het einde van de dag, zei meer dan 1000 woorden, we hadden niet voor niets zo hard gewerkt!!

Hans heeft daar dan wat "nadenkend" rondgelopen en na overleg met deze en gene werd besloten onze Fotocorner (geweldig ingericht dankzij Edwin :domhoog: ) van plaats te veranderen. Een schot in de roos mag ik wel zeggen, al werd onze "shop" erdoor gehalveerd, het was het meer dan waard. De foto's en de sleutelhangers met foto waren een denderend succes dankzij Tom, Steven, Niels, Edwin en de dames die onze knappe fretsels hielpen vasthouden voor de foto's. Een initiatief dat dus zeker voor herhaling (én als het kan uitbreiding) vatbaar is!!

Tussen de bedrijven door konden we even (soms maar héél even :( ) gaan bijtanken in de keuken, weer geweldig verzorgd door onze DFA-kok Davy en zijn assistente Leen. Dat keukentje mag dan aan onze stand verbonden zijn, als je "achter het gordijntje" de keuken instapte, voelde het echt aan als "pauze", even wat anders dan die drukte van de beurs, even op adem komen en wat (uitstekende) resultaten meedelen, even lachen, klagen, zeuren en weer doorgaan, je was er even tussenuit geweest en had lekker gegeten ook! :)

Ik heb de afgelopen dagen nodig gehad om te recupereren van de beurs, val nog in slaap waar ik zit of sta, maar het feit dat we bewezen hebben dat er nog meer dan genoeg leven in onze vereniging zit, maakt alle vermoeidheid goed. We hebben heel wat mensen kunnen bereiken, kunnen helpen met hun problemen en kunnen uitleggen waarom een fret niet "zomaar" een simpel klein huisdiertje is dat je in één of andere kooi kan stoppen. Ik ontving ondertussen ook een hele toffe mail, mensen die echt wel met behoorlijke problemen zaten, die nu bedankten voor het opnieuw ontdekken van hun fretten, mensen die blij zijn dat ze nu eindelijk wat fatsoenlijk contact hebben met hun beestjes zonder gebeten te worden. Daarvoor stonden wij er, daarvoor doen wij het!! Ook heel wat mensen die ons vroegen naar opvangertjes, enkele adressen die ons vroegen per mail op de hoogte gehouden te worden!! Heerlijk toch :wub: !

Kortom, mijn lieve allemaal, "mijn" lieve Crew, wil ik jullie allemaal, stuk voor stuk en één voor één, uit het diepst van mijn hart bedanken voor de massale en geweldige hulp, voor de prima sfeer, voor het feit dat niets jullie teveel was, voor het geweldige "uithangsbord" dat jullie waren voor onze vereniging en hoop ik dat jullie allemaal geëindigd zijn in Hasselt zoals ik : trots, blij en hondsmoe maar met de zekerheid dat we enkel nog hoger en beter kunnen en er in ieder geval terug staan, voor elkaar en vooral voor onze fretten!! :domhoog:

De Fretten-Ark, waar de fret koning is en de Crew ... fantastisch!!! Bedankt allemaal, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .........

Jullie (nog steeds na-genietende) Event-verantwoordelijke,

Margiet
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor stevenn » vr dec 03, 2010 12:50 pm

Hog Margit, ik zou liegen moest ik zeggen dat je postje me onaangeraakt laat :)

kijk al uit naar Gent!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor skiwi » vr dec 03, 2010 12:54 pm

Margit

hou nog een beetje lof over voor jezelf ook he!!

heel de voorbereiding & organisatie kwam grotendeels bij jou terecht en je hebt dit er fantastisch vanaf gebracht (we hadden ook niets anders verwacht).

Het zijn ook die kleine veranderingen in de shop dat ervoor gezorgd hebben dat het echt wel oogde!

De chance is er dat iedereen ondertussen weet hoe en wat er van hem verwacht worden (zelfde met opbouw en afbraak .. ik herinner me mijn eerst beurs nog :s ... als er slechts één of 2 mensen zijn die weten hoe alles macheert ... dat loop iets minder vlot)

Dus bij deze ook nog eens een deftig applaus voor ons Margitje!! :bow: :bow: :bow:
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor skiwi » vr dec 03, 2010 12:55 pm

Hog Margit, ik zou liegen moest ik zeggen dat je postje me onaangeraakt laat :)
kijk al uit naar Gent!
Same here steven ....
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor Margiet » vr dec 03, 2010 12:58 pm

Zeg het toch ... jullie zijn schatten!! :domhoog:

Mercikes!! :oops:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor jeanine » vr dec 03, 2010 4:55 pm

Alhoewel ik er niet bij was toch een dikke proficiat. :domhoog:
Ik ontving ondertussen ook een hele toffe mail, mensen die echt wel met behoorlijke problemen zaten, die nu bedankten voor het opnieuw ontdekken van hun fretten, mensen die blij zijn dat ze nu eindelijk wat fatsoenlijk contact hebben met hun beestjes zonder gebeten te worden. Daarvoor stonden wij er, daarvoor doen wij het!! Ook heel wat mensen die ons vroegen naar opvangertjes, enkele adressen die ons vroegen per mail op de hoogte gehouden te worden!! Heerlijk toch :wub: !
Volmondig met eens en hoop dat Gent dit kan evenaren.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor Dorinda » vr dec 03, 2010 5:30 pm

Zeg het toch ... jullie zijn schatten!! :domhoog:

Mercikes!! :oops:
Staande ovatie van hieruit voor onze schat van een event-verantwoordelijke! :rol: Dank je wel voor die lieve woordjes Margiet maar volgend jaar beperk ik me alleen tot de dagen beurs of blijf telkens 1 dag ertussen thuis! :oops:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
NastyLicious
Berichten: 1
Lid geworden op: di okt 20, 2009 3:34 pm
Contacteer:

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor NastyLicious » vr dec 03, 2010 6:24 pm

in gent ben ik er weer bij hoor
wanneer is da weer? dan vraag ik al verlof aan :p
Afbeelding
Viper: ik mis je zo hard!!!!! +24/06/2010+

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor a3ke » vr dec 03, 2010 7:53 pm

. Ik ontving ondertussen ook een hele toffe mail, mensen die echt wel met behoorlijke problemen zaten, die nu bedankten voor het opnieuw ontdekken van hun fretten, mensen die blij zijn dat ze nu eindelijk wat fatsoenlijk contact hebben met hun beestjes zonder gebeten te worden.
Ik herken de 2 onstuimige misbegrepen fretten erin met de ouders en zoon dat het ook inzagen dat ze verkeerd bezig waren/het vertrouwen in elkaar moesten terugwinnen ???
Ik heb de afgelopen dagen nodig gehad om te recupereren van de beurs
Ben nog bezig , het werk houd me goed bezig :S :(

Maar toch ook snel dank je Margit en iedereen voor de goede tijden en de steun in mindere tijden ;) ;)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor alika » vr dec 03, 2010 8:08 pm

Hartelijk dank voor de bedankingen, Margiet, het was idd een super beurs!!

Maar ik ga hier toch de rest volgen en zeggen dat we er zonder u zeker niet gestaan hadden en dat Davy en Leen dan ni zo goed voor eten hadden kunnen zorgen, onze fotografen niet zo'n mooie foto's hadden kunnen trekken, onze shop niet zo goed gedraaid had, ons Opperhoofd niet veel frettenrace zou kunnen presenteren en dat de rest van ons niet de fretten in t oog hadden kunnen houden en als drager hadden kunnen dienen in de speeltuin (als ik nog iemand specifiek hier vergeet, vergeef het me dan aub :) )

Kortom: Danku Margiet!!! een dik aplaus, een staande ovatie en een wave erbij :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor Margiet » vr dec 03, 2010 8:46 pm

Ik herken de 2 onstuimige misbegrepen fretten erin met de ouders en zoon dat het ook inzagen dat ze verkeerd bezig waren/het vertrouwen in elkaar moesten terugwinnen ???
Inderdaad Davy, echt niets dan goed nieuws, ik laat het je nog lezen! :D

Bedankt voor alle lieve woorden die mijn richting uitwaaien, dat was de bedoeling niet, dit was JULLIE topic!! :p

Maar ja, zoals jullie bevestigen, we hebben er SAMEN voor gezorgd, ons "Eén voor allen, allen voor DFA-gevoel" maakte het tot zo 'n groot succes!! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor stevenn » vr dec 03, 2010 8:47 pm

iedereen zen steentje he Margit :)

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor skiwi » vr dec 03, 2010 9:21 pm

Maar ik heb voor vele steentjes gezorgd hoor!!!!!! (letterlijk :p )
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor stevenn » vr dec 03, 2010 10:27 pm

ela heb wel deze editie terug daar tussen de afal ook stenen gehaald he :p

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor skiwi » vr dec 03, 2010 11:47 pm

maar die zijn dan niet gebruikt ofwat??

die stenen waterval waren volgens mij toch al m'n steentjes vanuit de ardennen hoor!!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor stevenn » vr dec 03, 2010 11:55 pm

eene arduin dat van daar komt

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Het wordt stilaan tijd ...

Berichtdoor Bientje » za dec 04, 2010 12:30 am

Ik kan hier weinig of niets aan toevoegen buiten een welgemeende "bedankt" aan iedereen voor de toffe dagen!!! :D :D :wub:


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten